עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: S3 125- קפיצות במהירות גבוהה וטורים גבוהים

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    42

    S3 125- קפיצות במהירות גבוהה וטורים גבוהים

    היי חברים,
    לאחרונה קניתי את s3 של דיאלים, סה"כ מבסוט ממנו והוא עושה את העבודה בשבילי. מה שכן כשעליתי על הכביש המהיר שמתי לב ש-
    א. הטורים שלו קופצים למעלה תוך שניה, אני מגיע לאיזור ה-80 קמ"ש והם כבר רוקדים להם שם איפשהו באיזור ה-10. כשאני עם המצערת פתוחה עד הסוף, הם כבר עוברים את הסקאלה.

    ב. חוץ מהטורים הגבוהים, כשהוא מגיע ל-110 ככה הוא מתחיל לקפוץ קפיצות קטנות כאלה ולא מצליח לטפס יותר בסקאלה, מרגיש כאילו משהו שם באגזוז רוצה לצאת ולא מצליח. אם אני "מזנק" וסוחט את המצערת ממצב עמידה הכל בסדר, הוא נוסע חלק עד שמגיע ל-110, שוב מתחיל לקפוץ ונתקע במהירות הזו.

    עוד כמה פרטים: שנת 2014, 25 אלף קילומטר ועמד תקופה עכשיו ללא שימוש לפני שקניתי אותו. חוץ מזה, נראה שמצבו המכני והחיצוני טובים.

    תודה מראש על העזרה!
    נערך לאחרונה על ידי omer1692; 24-12-2018 בשעה 10:05.

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    42
    נ.ב לפעמים המנוע מגמגם/נכבה כאשר אני עומד במקום ופותח בעדינות את המצערת, נכבה לי היום בבוקר כשבלמתי ברמזור.

    מרגיש כאילו יש חסימה של הדלק.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    42
    עזרה חברים? 😰

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    זה קטנוע 125 זול לכמה אתה מצפה שהוא כבר יגיע?
    לא נשמע שיש בעיה,נשמע שאתה צריך כלי יותר חזק

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    42
    אני לא מצפה שהוא יגיע לשום מהירות, זה לא העניין.השאלה שלי הייתה לגבי הטורים הגבוהים (המחוג עובר את הסקאלה כבר ב-100 קמ"ש), לגבי הקפיצות/גמגומים שהוא עושה במהירות גבוהה ולגבי עניין החניקות שלו כשאני פותח את המצערת.
    מכיר את הקטנוע ולא מצפה ממנו לשום דבר מעבר לביצועים סבירים, רק רוצה לדעת מה דעתכם לגבי התקלות.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    דבר ראשון תבדוק שמשקולות מקוריות ושתיבת האוויר סגורה ולא חסרים לה כמה ברגים.
    משקולות קלות ממה שצריך מעלה את הטורים.
    אם שני אלה תקינים הבעיה יותר מורכבת,אולי המערכת ניהול מזייפת אולי יש בעיה בקויל ואולי משאבת הדלק או המזרק יוצרים אותה.

    בגדול מנוע שנחנק בסל"ד גבוהה יכול להעיד שלא מגיע לשם מספיק דלק.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    42
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    דבר ראשון תבדוק שמשקולות מקוריות ושתיבת האוויר סגורה ולא חסרים לה כמה ברגים.
    משקולות קלות ממה שצריך מעלה את הטורים.
    אם שני אלה תקינים הבעיה יותר מורכבת,אולי המערכת ניהול מזייפת אולי יש בעיה בקויל ואולי משאבת הדלק או המזרק יוצרים אותה.

    בגדול מנוע שנחנק בסל"ד גבוהה יכול להעיד שלא מגיע לשם מספיק דלק.
    האמת שהמנוע נחנק דווקא כשהסל"ד נמוך- נניח אחרי נסיעה ממושכת אני עוצר ברמזור, מסובב שוב את המצערת כדי להמשיך לנסוע ואז הוא פתאום משתנק, ומניע ללא שום בעיה לאחר מכן.
    מודע לכך שזה 125 כבד, אבל עדיין, המהירות שלו גם לא תקינה לדעתי..הוא מגיע ל110 בסקאלה (92 בפועל), ואני יודע שלמרות שהוא חלש הוא מסוגל ליותר מזה.

    עוד עניין שאולי קשור- המד חום מנוע לדעתי מזייף, בזמן נסיעה ממושכת המחוג נשאר על קר, אך אם אני עומד איתו במקום מונע המחוג מתחיל לעלות לכיוון האמצע, ומיד לאחר מכן כשמתחיל לנסוע- יורד חזרה לקר.

    אני לא מבין בזה כלום, אבל נראה שמשהו שם במערכת האלקטרונית לא קורא נתונים כמו שצריך, משהו שם בסקאלות לא נראה לי.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    החום מנוע מזייף בגלל שאין לך תרמוסטט וכשאין תרמוסטט הדלק לא נשרף טוב.
    זה מחליש את הביצועים ומעיד על צורת טיפול חאפרית,ככה שהרבה דברים צריכים להיבדק

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    42
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    החום מנוע מזייף בגלל שאין לך תרמוסטט וכשאין תרמוסטט הדלק לא נשרף טוב.
    זה מחליש את הביצועים ומעיד על צורת טיפול חאפרית,ככה שהרבה דברים צריכים להיבדק
    הכוונה ב"אין" זה שהוא נהרס בעצם? תוכל לתת לי הערכת עלות של תיקון כזה לדעתך?
    אם באמת התרמוסטט הלך, זה מסביר את שאר הבעיות שצצו? (טורים גבוהים, גמגומים וקפיצות במהירות גבוהה וחניקה של המנוע כשהוא בסל"ד נמוך).
    ממש תודה.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    לא,הכוונה באין היא שהוציאו אותו כנראה בשביל לפתור בעיה אחרת.
    לגבי הבעיה לא באופן מוחלט.
    עלות החלפה של תרמוסטט היא כמה מאות.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    182
    היה לי קטנוע כזה כמה שנים. ביקשתי בכל טיפול החלפה של פילטר דלק בדיוק בגלל גמגומים בסלד נמוך.
    לדעתי זה יכול להיות מקור הבעייה. שווה לבקש בדיקת טרמוסטט כמו שאמרו מעלי.

    טיפלתי בקטנוע אצל ערן רובין ממוסך מוטוטק ברחוב המסגר. אם אתה במרכז ממליץ לך לקפוץ אליו. מוסכניק אדיב, מקצועי וייתן לך שירות טוב.

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    It's not about the speed. It's about the ride!

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    42
    ציטוט נכתב במקור על ידי zoharrad צפיה בהודעה
    היה לי קטנוע כזה כמה שנים. ביקשתי בכל טיפול החלפה של פילטר דלק בדיוק בגלל גמגומים בסלד נמוך.
    לדעתי זה יכול להיות מקור הבעייה. שווה לבקש בדיקת טרמוסטט כמו שאמרו מעלי.

    טיפלתי בקטנוע אצל ערן רובין ממוסך מוטוטק ברחוב המסגר. אם אתה במרכז ממליץ לך לקפוץ אליו. מוסכניק אדיב, מקצועי וייתן לך שירות טוב.

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    במידה והתרמוסטט תקין, אתה חושב שפילטר דלק יכול להסביר גם את עניין הטורים הגבוהים והמהירות היחסית נמוכה?
    זה מרגיש כאילו במצערת פתוחה עד הסוף לא מגיע אליו מספיק דלק, השאלה מדוע המד חום מזייף.

    נ.ב הוא עמד תקופה בלי שימוש (מלבד להניע אותו מדי פעם), זה יכול לגרום לסתימה בפילטר דלק?

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    182
    אני לא יודע כי אני לא מכונאי וגם ככה מאוד קשה לאבחן מרחוק. זה עניין של להגיע למוסך שאתה מכיר או סומך עליו ולבדוק. נשמע לי משהו בר תיקון ולא מסובך (אני אופטימיסט )

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    It's not about the speed. It's about the ride!

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    לא,הכוונה באין היא שהוציאו אותו כנראה בשביל לפתור בעיה אחרת.
    לגבי הבעיה לא באופן מוחלט.
    עלות החלפה של תרמוסטט היא כמה מאות.
    יותר סביר שהטרמוסטט פשוט נתקע במצב פתוח.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הכי סביר יהיה לגשת למוסך ולבדוק.
    כבר יצא לי לשמוע ולא פעם מפי מוסכניקים את הקביעה שאין צורך בתרמוסטט בארץ כי אנחנו מדינה חמה.

אשכולות דומים

  1. סוזוקי gs500 הפסיק לסחוב במהירות גבוהה
    על ידי Yev.gavrikov בפורום פורום טכני
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 23-05-2023, 13:01
  2. נדנוד כידון/פרונט בMT09 במהירות גבוהה.
    על ידי matan27 בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 14-07-2017, 17:13
  3. יאמהה טרייסר 900 2016 במהירות גבוהה נוסע כמו נחש
    על ידי Goas23 בפורום פורום טכני
    תגובות: 56
    הודעה אחרונה: 04-02-2017, 18:42
  4. כידון רועד במהירות גבוהה, Piaggio Xevo
    על ידי יואב1987 בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 03-05-2016, 15:22
  5. בלאי קטנוע במהירות גבוהה
    על ידי sabreson בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-12-2015, 14:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO