אהלן,
אז ככה- נתחיל מהאגזוז
ברשותי cb500f ותמיד סלדתי מאופנועים מחרישי אוזניים, מצד שני לאחר שהיום שני (!) נהגים החליטו לפתוח את הדלת שלהם בפקק תוך כדי שאני משתחל בין הרכבים וכמעט נגרמו תאונות (אחד לשפוך פאקינג מאפרה, ואחד ניסע שליד הנהג שהחליט לרדת באמצע הכביש כדי להשתין), החלטתי שאחליף את האגזוז, אם הבהוב באורות וצופר שנתמע בין כל הצפירות לא מתריע מספיק, אז לפחות עוד טיפה רעש, קצת באס שמרגישים בדלת הרכב.
אני לא יודע אם שווה להחליף לפול סיסטם - כי גם עכשיו אני לא לוקח את האופנוע לקצה, רוכב רגוע מאיד סה"כ והתוספת כח הזה תיהיה מינורי עד לא מורגשת בשבילי.
מצד שני הפחתת המשקל תקל עליי לדעתי.
או שאסתפק בסליפ-און וזהו?
(בשני המקרים הdb קילר ישאר באגזוז)
עצתכם.
ולנושא השני-
בזמן השתחלויות בין רכבים אני נמצא בין ה20-30 קמש לרוב
ולפעמים כשממש צפוף בין ה10-20
בשני המצבים אני נמצא בהילוך שני כשהקלאצ' לחוץ מעט והמצערת פתוחה על המינימום, מה שעוזר לי לשמור על המהירות יציבה בלי העברות משקל כשאני עוזב את הגז.
בהתחלה הייתי עושה את זה על הילוך ראשון אך כל עזיבה של הגז(עזיבה איטית ולא זריקה) הייתה מורגשת בבלימת מנוע מעיקה שמערערת את היציבות במהירות הנמוכה.
האם אני נוהג נכון?
איך אתם נשארים במהירות נמוכה כל כך בלי הזריקות המציקות האלה?
)השאלה היא בעיקר כשהכביש בעליה ולא ניתן לשחרר את הגז ולהכניס קלאצ' לגלישה איטית.)
תןדה מראש 👌