איזה שטויות.
אני כבר שנתיים עם WR125R 2011.
האופנוע מעולם לא הושבת ליותר משבוע.
פוצצתי רדיאטור? תיקנתי עם פלסטלינה, ורכבתי כך שבועיים עד שהגיע משלוח מאיביי.
שברתי רגלית הילוכים? קניתי במוטו-דיפו רגלית שהתאימה לקוטר הציר, והחלפתי אחרי חודש כשהגיעה רגלית RFX מאיביי.
התפוצצה הצינורית שמחברת בין הרדיאטורים? לוקחים צינורית בקוטר מתאים מכל כלי אחר, חותכים לאורך הדרוש, מחליפים וממשיכים לרכב.
לחוץ על חלק ומוכן לשלם על זה?
https://shop.italhusky.com/en/products
נכנס לאתר, מזמין משלוח מהיר - ומקבל את החלק תוך פחות משבוע.
מה שכן, DHL יתקעו אותך ב-300 שקל על "שחרור במשרד התחבורה", גם אם החלק מאושר ליבוא מהיר.
אפשר לנסות לדבר עם הבחור ולבקש שירשום שאלה חלקים למסור שרשרת, זה כנראה יפתור את הבעיה הזאת.
ההסקווארנות האדומות אלה כלים Bulletproof. לפחות מנסיון עם 125 דו"פ (שעושה אצלי מנוע עליון כל 100 שעות, במקום 16 שעות שרשומות בספר). כמובן שמי שיש לו כסף להשקיע בק.ט.מ חדש או כמעט חדש, יכול לחסוך לעצמו כאב ראש. אבל עבור רוכב אינדורו תפרן, ההאסקות הישנות הן בגדר מציאה.
בסופו של יום, אני רוכב על אופנוע ששווה בשוק פחות מ-10 אלף שקל, ועומד בכבוד עם WRF-ים ואיקסטריינרים חדשים, שעולים פי 5.