התשובות בגוף השאלה.
לקרוא זה לזקנים, תן לי בוידאו "אח שלי".
והנתונים לא משקרים:
כ-91% מהצרכנים העדיפו לצפות בסרטון הסבר על מוצר מאשר לקרוא אודותיו.
הסרטונים ששותפו הכי הרבה בפייסבוק הם באורך ממוצע של 60 שניות.
זמן הצפייה בסרטוני פייסבוק ואינסטגרם גדול פי 5 לעומת תוכן סטטי.
עכשיו, תבוא ותגיד, אחלה! שחררו מהתוכן, תנו לי וידאו.
א' זה יקר. מאוד. בטח ובטח אם אתה רוצה משהו מושקע ולא עלוב.
ב' כמה כבר אפשר לפרט בסרטון של דקה? ומילא כלי אחד, אבל השוואתי?
ועזוב את זה, השקעת כסף, הפגזת בוידאו "לפנים", אפילו הצלחת לקצץ אותו ל1:08. יאללה מעלה לרשת. ואז מגיע הנתון הבא:
זמן הצפייה הממוצע בסרטונים בפלטפורמות דיגיטליות הוא 1.7 שניות
אז, התוכן מת.
והוידאו? יקר, ולא ממש אפקטיבי.
נכון, תמיד יהיה דינוזאור שיאהב לקרוא כתבות באורך הגלות, ועוד כמה על אותו הכלי.
ותמיד יהיו את אלו שיישארו לכל הוידאו סקירה המשעמם של מה שמו מרווזילה, יואו כמה אפשר לדבר על פא**** כפפה... שיגיע לפואנטה.
הם בגדר מיעוט.
הרוב? מספיק כותרת ושורת המחץ. כלי X ניצח!!
הם לא נשארים לקרוא למה, הם לא נשארים לקרוא, אולי הוא ניצח בניקוד הכללי, אבל בפועל הכלי שהגיע במקום השני יותר מתאים להם לצרכים (שתכלס, זה מה שמשנה בבחירת אופנוע) תן לי בכפית מי הכי טוב. תודה להתראות.
יש לי עוד הרבה תובנות בנושא, אבל אני מניח שגם ככה חוץ מקקטוב אף אחד גם ככה לא קרא עד לפה.
כן יכול להמליץ לך לעקוב אחרי העמוד פייסבוק של אסף זומר, הבחור יודע לייצר תוכן שידביק אותך למסך ליותר מ1.7 שניות.
קח דוגמא:
https://www.facebook.com/motolixious...4210692628808/
ככה משאירים צופה ערני ודבוק למסך.