פונה בעיקר לאביעד / הנהלה, אבל שאר הגולשים כמובן מוזמנים לחוות את דעתם.
יש סיבה שבחצי שנה-שנה האחרונה, אין יותר מדי מבחני דרכים מעניינים?
כאלה מפורטים שגומעים בהם 500-1000 ק"מ, עם תמונות יפות, עם ביקורת לטוב ולרע, מדידת צריכת דלק, רשמים עיר/כביש/שטח/הרכבה וכו'?
שוב - הכוונה היא למבחנים מעמיקים, ולא ל"סיבוב זריז". בכיוון של הכתבות של אלן קאט'קארט (המבחן של ההימליאן הוא דוגמה מצויינת).
הנה רעיון לכמה מבחנים שהייתי שמח לקרוא:
DR650 (איל עוד לא התפרסם מבחן?!).
ויסטרום 250.
Z900RS.
ויסטרום 650XT.
ק.ט.מ דיוק 250.
נינג'ה/Z250 SL.
דוקאטי היפרסטראדה.
השוואתיים - ויסטרום 250 מול CRF250 RALLY מול G310GS.
CRF250L מול WR250R מול DRZ400S.
דיוק 250 מול Z250SL מול כל מה שתמצאו בקטגוריה.
אדוונצ'ר-ליטר: מולטי 950, ק.ט.מ 1090.
יש רצון בהנהלה ללכת בכיוון?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אולי כתבות פרובוקטיביות ומדיה סנסציונית עושים יותר רעש ומביאים יותר קליקים מאשר השוואות מעמיקות.
העלות\תועלת של כתבות שדורשות כמה ימים של הכנה, תיאום, רכיבה וצילום כנראה לא משתווים לכמה שעות של ראיון וכתיבה כששניהם מכניסים את אותה כמות צפיות (כסף).
אני לא אתפלא אם תוכן נוסף כמו מבחני רכיבה, השוואות ועוד תוכן נעשים בתשלום כסוג של פרסום עקיף שהיבואנים משלמים כדי לעשות.
אולי לאבניר אין אינטרס להשקיע כסף כדי לקדם אופנועים כמו DR650 או לפגוע במכירות של כלים יקרים יותר במידה והמבחן יהיה מוצלח למדי.
הכל ספקולטיבי כמובן
אני אישית הייתי ממש מעוניין לראות משהו מקורי ישראלי.
סרטונים של כ10-15 דקות של טיול מאורגן ומתועד, עם אולי קצת רקע על האנשים והמקומות שיוצאים אליהם. זה הרבה השקעה אבל זה גם מקורי ומיוחד.
אתה באמת חושב שצריך מבחן לdr650?
מה הלאה? השוואתי tsx ו tsw?
מבחן לאופנוע שמיוצר כבר 600 שנה באותה תצורה בדיוק?
מבחן נועד כדי לספק לרוכב/רוכש הפוטנציאלי מידע ולנסול להעביר לו תחושות.
אפילו לא טרחתי לבדוק אבל אני בטוח שיש באינטרנט יותר מידע ומבחנים על הכלי הזה מאשר אפשר לקרוא.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
אותי מעניין למה הם לא עושים יותר סרטונים כמו פעם... אני שונא לקרוא כתבות, תמיד יותר כיף לראות סרטונים, ועוד שזה קשור לאופנועים והכל בעברית.
Supermoto Rider
SMC690R 2021
Instagram & TikTok: Yadin_Tal
מה עם מבחן השוואתי חומר ירוק מקומי מול חומר חום הולנדי?
או נגיד: ג'ים בים VS ג'ק דניאלס?
והכל כמובן בשילוב רכיבה על TSX?
ככה אפשר יהיה לתת באמת פרספקטיבה הוגנת לכל הנמדדים, וכמובן לאיכות הבוחן.
קראתי את רובם.
מה לעשות, אני להנאתי קורא מבחני אופנועים. לא בהכרח כדי לחלוב מידע שלא עלה בראשי, אלא רק בשביל ההנאה שבקריאה.
ולא הייתי מתנגד לקרוא עוד מבחן ל-DR, מנוקדת מבטו האישית של אביעד - כי לכל עיתונאי יש את הגישה, הסגנון והדגשים שלו.
האופנוע אומנם לא משתנה, הכתבים כן.
לאור שאר התגובות, אני מבין שאין מבחנים - כי מה שמעניין את קהל הגולשים פה זה רייטינג, קליקים, ירוק וחום.
סבבה.
כנראה שאני הדינוזאור המוזר.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
כי זה לא מה שרשמת.
לא דיברת על לקבל מוצר לצורך בדיקה הוגנת. דיברת על קבלת תשלום בעבור ביצוע הבדיקה. הציטוט הבא הוא מההודעה שלך. אני הוספתי רק את הקווים:
"...אני לא אתפלא אם תוכן נוסף כמו מבחני רכיבה, השוואות ועוד תוכן נעשים בתשלום כסוג של פרסום עקיף שהיבואנים משלמים כדי לעשות.
אולי לאבניר אין אינטרס להשקיע כסף"
ומגזין שמקבל כסף כדי "לבדוק" מוצר, כשברור לכולם שהוא יצטרך לרצות את המשלם, הוא בדרגה הנמוכה ביותר של "עיתונאות" (אם אפשר לקרוא לזה כך)
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
התשובות בגוף השאלה.
לקרוא זה לזקנים, תן לי בוידאו "אח שלי".
והנתונים לא משקרים:
כ-91% מהצרכנים העדיפו לצפות בסרטון הסבר על מוצר מאשר לקרוא אודותיו.
הסרטונים ששותפו הכי הרבה בפייסבוק הם באורך ממוצע של 60 שניות.
זמן הצפייה בסרטוני פייסבוק ואינסטגרם גדול פי 5 לעומת תוכן סטטי.
עכשיו, תבוא ותגיד, אחלה! שחררו מהתוכן, תנו לי וידאו.
א' זה יקר. מאוד. בטח ובטח אם אתה רוצה משהו מושקע ולא עלוב.
ב' כמה כבר אפשר לפרט בסרטון של דקה? ומילא כלי אחד, אבל השוואתי?
ועזוב את זה, השקעת כסף, הפגזת בוידאו "לפנים", אפילו הצלחת לקצץ אותו ל1:08. יאללה מעלה לרשת. ואז מגיע הנתון הבא:
זמן הצפייה הממוצע בסרטונים בפלטפורמות דיגיטליות הוא 1.7 שניות
אז, התוכן מת.
והוידאו? יקר, ולא ממש אפקטיבי.
נכון, תמיד יהיה דינוזאור שיאהב לקרוא כתבות באורך הגלות, ועוד כמה על אותו הכלי.
ותמיד יהיו את אלו שיישארו לכל הוידאו סקירה המשעמם של מה שמו מרווזילה, יואו כמה אפשר לדבר על פא**** כפפה... שיגיע לפואנטה.
הם בגדר מיעוט.
הרוב? מספיק כותרת ושורת המחץ. כלי X ניצח!!
הם לא נשארים לקרוא למה, הם לא נשארים לקרוא, אולי הוא ניצח בניקוד הכללי, אבל בפועל הכלי שהגיע במקום השני יותר מתאים להם לצרכים (שתכלס, זה מה שמשנה בבחירת אופנוע) תן לי בכפית מי הכי טוב. תודה להתראות.
יש לי עוד הרבה תובנות בנושא, אבל אני מניח שגם ככה חוץ מקקטוב אף אחד גם ככה לא קרא עד לפה.
כן יכול להמליץ לך לעקוב אחרי העמוד פייסבוק של אסף זומר, הבחור יודע לייצר תוכן שידביק אותך למסך ליותר מ1.7 שניות.
קח דוגמא: https://www.facebook.com/motolixious...4210692628808/
ככה משאירים צופה ערני ודבוק למסך.
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב
כי רק לכתבים וכתבים בשקל סוכנויות הרכב והאופנועים נותנים רכב/אופנוע ליותר משעתיים.
גם אם הייתי הלקוח הכי טוב שיש לעולם לא הייתי מקבל כלי לסופ"ש לבדיקה אמיתית. אז כן במידה מסויימת היבואן נותן כלי להרבה זמן וזה מתבטא בכתבה.
עוד לא נולד בפולגז ועוד מקומות הכלי/הרכב שהשורה התחתונה שלו: "כלי חרא, אל תקנו" למרות שיש לא מעט כלים כאלו.
דוגמא: דו@@ סו"ס - הכלי מווברץ ברמות שאי אפשר לראות במראות כלום מעל 3000 סל"ד. האם כתבו זאת בפולגז??? וזה חתיכת פאק באופנוע.