היה לי סיפור דומה עם DHL.
הזמנתי 2 פילטרי אוויר מאתר ספרדי ממנו הזמנתי בעבר.
את הפילטרים הזמנתי בשילוח רגיל דרך הדואר (ההזמנות הקודמות נשלחו כך).
חיש קל החלק ההזמנה הגיע וקיבלתי הודעה לקונית מDHL שממתינה לי חבילה ועלי ליצור עמם קשר.

בהתחלה לא הבנתי במה מדובר והם מצידם סרבו לתת לי פרטים.
נזכרתי לבדוק מספר מעקב וחזרתי אליהם בבקשה לשחרר את החלק ושאלתי עלויות.
מעבר לקו סרבו לתת לי מחיר ושאלתי אותם האם הם מצפים שאתחייב על משהו שייתכן שאפילו לא שווה לי לשלם עבורו.
אחרי דין ודברים אמרו לי כ280 שקל וייתכן שיהיו עלויות נוספות של מע"מ ועוד.

עניתי במייל נזעם שהפילטר אוויר הוא חלק בשחרור מהיר ואת השירות שלהם כלל לא ביקשתי בשום צורה ( בגלל ימי האיחסון לא חיכיתי לתשובה של הספק מספרד שענה לי כי הוא שלח בשילוח רגיל ולא אקספרס וכו') ציינתי שאני מאשר תחת לחץ לשחרר את החלק והאישור אינו מהווה אסמכתא להתחייבות לתשולום או העדר תביעה מצידי על החזר הכסף ומאחר ולא נדרשו שירותיהם.


מפה לשם תוך פחות משעה קיבלתי הודעה החלק שוחרר ללא תשלום נוסף ולמחורת בבוקר החלק היה אצלי במשרד עם שליחה נחמדה של DHL.

ובכן שיטת מצליח שיכלה לעלות לי עוד 280 שקל לטובת כלום