למצלמות תיעוד רכיבה יש יתרונות עצומים בהגנה על הרוכב, אולם הן גם עלולות להפליל את הרוכב במקרה וביצע עבירות תנועה; שאלנו את עו"ד עמרי ארגמן כמה שאלות בנושא.
http://fullgaz.co.il/%D7%A2%D7%9C-%D...E%D7%99%D7%AA/
![]()
למצלמות תיעוד רכיבה יש יתרונות עצומים בהגנה על הרוכב, אולם הן גם עלולות להפליל את הרוכב במקרה וביצע עבירות תנועה; שאלנו את עו"ד עמרי ארגמן כמה שאלות בנושא.
http://fullgaz.co.il/%D7%A2%D7%9C-%D...E%D7%99%D7%AA/
![]()
כנראה שלרוב המוחלט של הרוכבים עדיף לרכב בלי מצלמה.
נדמה שהסיכון עולה בהרבה על ה"רווח" שאפשר להפיק מזה.
אני בטוח שעל סרט של שעה יתפסו מספיק עבירות שבמצטבר יכולים להוביל לשלילה.
בנוסף בדר"כ הכרטיס זכרון עובד בלופים אז יהיה כמה ימים של ראיות שמתוכם אפשר למצוא על מה לזמבר.
בסופו של דבר כל נהג (גם ברכב, גם המפכ"ל) הוא עבריין ברמה מסויימת. על דו גלגלי הרבה יותר.
ההגיון אומר שאם אופנוען עושה עבירות תנועה קשות השוטר יצטרך להוכיח שעשה כך, כל עוד ישנה מצלמה בולטת לעין הוא יוכל להשתמש בה לצורך הפללה .(במקרים מסויים)
אך אם המצלמה מוסלקת (בדיבורית,או קבועה), שה"שוטר" לא רואה הוא אינו מודע לה ולכן לא יכול להפליל באמצעותה את האופנוען,
דווקא מצלמה סמויה כזו פועלת לטובת האופנוען במקרה של חוסר צדק וכראיה משפטית.