זה גם עניין של תנוחת ישיבה, הGS עדיף במיוחד למי שיש רגליים ארוכות.
לא סתם קטגוריית הSUVים בכאילו פורחת, אנשים אוהבים לשבת גבוה והאמת שאחרי רכב כזה קשה לחזור לרכבים הנמוכים
היי,
מתלבט בין שני הדגמים. בתכלס אני צריך לרכיבת כביש כי שבילים אני כמעט ולא נוסע.
במיוחד כש 800r זמין ובהרבה פחות כסף. נוסע עירוני ובין עירוני
יתרונות חסרונות בבקשה
תודה
זה גם עניין של תנוחת ישיבה, הGS עדיף במיוחד למי שיש רגליים ארוכות.
לא סתם קטגוריית הSUVים בכאילו פורחת, אנשים אוהבים לשבת גבוה והאמת שאחרי רכב כזה קשה לחזור לרכבים הנמוכים
לא מבין גדול אבל שקלתי את הF800R והוא ירד אחרי שישבתי עליו. מושב נמוך, רגליות גבוהות וכיפוף רציני בברכיים.
הF750GS, באופן טבעי, היה מאוד נוח אבל עוד יותר יקר והוא גם דגם חדש ככה שיד2 לא ממש יש למצוא והיבואן עדיין לא לחוץ לתת עליו הנחות.
יש מושב גבוה שאפשר להתקין על הF800R, אולי זה פותר את בעית הכיפוף
"מתלבש" על השירשור,
יש אפשרות לשים מגן רוח ל- F800R ?
למה אתה נעול על הבימרים?
מה כבר כ"כ טוב בהם?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
כבר ארבע שנים על ב.מ.וו (S1000R). למעט תקלות קטנות - לתדלק ולסוע. בנוסף על בסיס השירות שאני מקבל במוסך המרכזי (כולל השתתפות במחיר חלקים שכן שבקו, בלי שבכלל ביקשתי, שנתיים אחרי האחריות) - גם האופנוע הבא שלי יהיה ב.מ.וו בודאות
בכל מה שקשור לשירות אף יבואן בארץ לא יכול להתחרות איתם. הם ללא ספק מספר 1.
ואיך התחזוקה של הבימרים? כי כשביררתי לגבי מגן מנוע או ארגז דפקו לי מחירים מטורפים (פי 2 מהנורמל). לדוגמא 4000 ש"ח מגן מנוע