אז סיכמנו? הNC זה לא אופנוע
בטח יעלה כמו צ'ארלי ועם סיכוי לנזול כמו צ'ארלי.
לבנתיים זה רק אני והnc שלי.
אלא אם נקבל תרומה עתירת שלמונים ואז נרכוש משהו אחר.
קצת פחות רגוע אבל רק קצת.
אומרים שהטנרה 700 מוצלח.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אז אחרי שאנחנו מייושרים לא ניקן ולא חרטא!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אם היה לי תקציב בהחלט הייתי שוקל רכישה.
כמובן שטרם רכבתי אבל הגלל הנוסף בהחלט יהווה בונוס.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מוזר וקשקשן אתה לא מתקרב למטרו....
אבל זה בסדר כולם כבר הבינו שאתם לא בעניין של אופנועים.
איפה המנהלים כשצריך אותם?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני פה.
וכעת לענייננו הכיף מבחינתי זה האוויר ובמידה מסויימת הקצב נכון שיש איזה אתגר בפניות אבל מאידך העסק יהיה יותר בטוח (תאונות עצמיות שמן צפרדע כינים מכת בחורות).
לרעת הניקן ייתכן סירבול בתנועה עירונית ואולי פחות ריגושים מכלי ללא גלגלי עזר.
כאמור כרגע אנוכי תפרן ( הכל יחסי כמובן) ולא יכול לרכוש כלי אחר מעבר למה שאני אקבל עבור הNC יתרה מזאת שביום יום אני לא הייתי מחליף אותו בכלום אפילו גדלנוע מזן כזה או אחר ( נשבע לך שחשבתי על זה מאז שהתחלתי לרכוב על הדיאלים של המשרד) אםילו הבאנדיט לא מהווה תחרות לNC בימים רגילים.
במדינה מתוקנת ייתכן שהיינו יכולים להחזיק קטנוע ליוממות, הארלי לחרמנות, סופרספורט להתקרחנות, ושטח לשאר העניינים.
אבל בכל מקרה שיר הנושא זה NC.
נ.ב
אם הונדה תחזק את הNC ותיתן לו עוד 20 ומעלה סוסונים אני יודע שזה יהיה כלי מספק עבורי (וישפרו את הבלמים - במבחנים רשמו שהם טובים לדעתי הם בסדר ולא מעבר לכך).
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לוקי, נראה לי הוצג הכלי המחליף של ה-NC.. (כרגע בגרסת 400, בטח יגיע גם ל 750)
רק שישאירו את התא מקדימה וזהו..
![]()
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
שים לב לזווית של המנוע.
לא נראה לי שזה המחליף.
לטעמי הם צריכים להשאיר את המנוע בזווית שהייתה.
להוסיף צילנדר או שתיים.
דיסק נוסף לבלם הקדמי.
אולי קצת שינויים בגיר שידע לעמוד בעומס כמובן יחסי העבר תואמים להספק.
דרייבשאפט תוספת מבורכת אבל גם השרשרת זה בסדר.
התא מלפנים שישאר כמו שהוא.
פתח תדלוק שיעבור לחלק העליון באחד מצידיי הכלי (כמו בדגמי הF של BMW) כך שלא יופרע מנשיאת ציוד על המושב האחורי וכמובן על ידי ארגזי הצד.
מתחת למושב האחורי להשתיל תא מסמכים קטן ואולי כלים.
והופ יש'ך NC חזק בעל תאים ויכולת תיור אמיתית.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI