ברגוע השפוי ה NC אצלי עשה בערך 1-30, בנסיעה קרבית 1-10 ויותר. הטווח סביר בהחלט. נראה לי שבקצת מאמץ אפשר כמעט בכל האדוונצ'רים לאמץ את תא האחסון במקום המיכל. מבחינת נוחות והגיון אין לפתרון הזה תחרות.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
מסוג הדברים שאתה לא מבין איך זה שלא עשו את זה קודם (אני יודע שעשו), או איך שלא כולם ככה...
גם בוי מקס המיכל היה מתחת למושב וכל תיבת האוויר הייתה מתחת לאין מיכל, המחיר תמיד פחות דלק ותלות במשאבת דלק.
ההיסטוריה מלמדת שמיכל מעל המנוע משתמש בכוח המשיכה של הדלק למנוע ומייתר את הצורך בחלקים נוספים המוסיפים משקל
ואופציית תקלות. הוסף על זה את היכולת להגדיל את קיבולת הדלק ותקבל צורך שימושי.
היום כבר ניתן להתגבר על הכל, ועדיין זאת התצורה המועדפת על רובם.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שושנה הכל נכון לעידן טרום משאבות ההזרקה שם לגרוויטציה היתה חשיבות ( מהימים שאתה עוד התהדרת בשיער כשאנו עוד היינו בוועדת קישוט).
כיום המנועים מוזרקים וובכל מקרה נזקקים למשאבה.
אגב הויראגו 500 שהיה לי (שכחתי את המודל כמדומני 1996) היה מיכל דמה לדלק ובפועל המיכל היה מתחת למושב כשההזנה נעשית באמצעות משאבה.
תיבת האוויר הייתה בצד ימין (אם אני לא מתבלבל בצדדים) בתוך כיסוי דמוי טיפה מה שאומר עם קצת מאמץ היו עושים תא אחסון נהדר.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני מניח שיש סיבות למיקום העילי כמו קיצור אורך האופנוע מיקום בולמים ועוד כל מני דברים שאנו לא רואים.
אחרת אופנועי הסופספורט כבר מזמן היו דוחפים למטה את המיכל.
כמובן שזו השערה.
נ. ב
כמדומני פלג בנה אופנוע עם מיכל מתחת למושב
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מראה רטרו בגרסת ה-S נשמע פגז, השאלה איך "מיכל" רטרו מתפקד כתא לקסדה.
אם גם יפנקו אותו עם שסתומים הידראוליים, very nice.
לוקי, לגבי מושב -
לפני שהחלטתי להחליף, חשבתי להזמין מושב רוכב משומש, משהו כזה -
www.ebay.com/itm/2014-2020-Honda-NC700X-NC700XD-NC750X-NC750XD-Front-Main-Rider-Seat-Saddle/254572010837
ואז לפנק אותו בארץ לתצורה המתאימה. או לחילופין לשלוח אותו מאיביי לכתובת של seat concepts נגיד, שעובדים עם מושב קיים ונראה שמרוצים מהם בחו"ל.
ככה אפשר למכור אותו אח"כ בנפרד ולהזדכות חלקית.
לגב השיפוע, יש את ה- negative slope mod - משתמשים בתחתיות לרגליות כסא, ופיסת מתכת עם חורים שצריך לעקם בתור התופסן הקדמי החדש (מרחף ~ס"מ מעל הקיים)
יש לי את ה"קיט" ואני כבר לא אצטרך, אם אתה/מישהו מעוניין.
עריכה - לגבי הצריכה - אני חושב שה-shiver 900 החדש יותר חסכוני מה-750 למשל, נראה שהנפח עצמו לא מעיד על משהו כשמדובר בהזרקה (וה-NC הוא הדוגמא הכי בולטת)
נערך לאחרונה על ידי kaz; 05-06-2020 בשעה 12:44.
לכל המנועים יש נקודת יעילות בטווח הסל״ד. אם תרכב מעל נקודת היעילות או מתחתיה, צריכת הדלק עולה.
היצרנים מנסים לכוון את המנועים לסוג הרכיבה שתעשה עם האופנוע. אם תעמוד ברמזור או שתסחט את המנוע בכל הילוך, אתה תגיע לצריכה גבוה יותר מאשר רכיבה בסלד יעיל.
https://www.dailymail.co.uk/news/art...iven-road.html
https://www.sciencedirect.com/scienc...91260779900682
לא יודע איך זה ב-750, אבל אצלי ב-700 הדבר שמפריע לי יותר מכל הוא דווקא השיפוע הקטן שיש לעבר "מיכל הדלק", ובגלל זה אני שוקל לרפד אותו מחדש. מעבר לזה, בהתחלה היה קצת נוקשה להתרגל למושב אבל דווקא כשעשיתי סובב ישראל המושב לא העיק עליי. לעומת זאת, הייתי מעריך אם הרגליות היו ממוקמות מעט יותר מלפנים, והמצערת הייתה מעט רכה יותר.