עמוד 27 מתוך 72 ראשוןראשון ... 17252627282937 ... אחרוןאחרון
תוצאות 391 עד 405 מ 1068

אשכול: התחדשתי honda nc750x סקירה ארוכת טווח

  1. #391
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    כן 300 זה לא הרבה. חשבתי שהוא לוקח 1:28, ואז על בסיס מיכל של 14 ליטר זה יוצא 400 ק"מ.
    אולי אפשר להתקין איזה מיכל מדברי או משהו בסגנון.
    בסופו של דבר זה כלי חסכוני, וזו הסיבה שאני איתו , אני עושה כ 25000 - 20000 . טיפולים זולים. וכן, זה כמו לקנות מזדה 3 / סובארו / טיוטה וכל יתר רכבי הליסינג שהמציאו לעובד הישראלי. בניגוד לקודם שהיה A את זה לקחתי מוגבל ל A1 ואז גם הוצאה מוכרת שזה בכלל בונוס.

  2. #392
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    יש תחנת דלק בכל חור בארץ, וזה לוקח בדיוק דקה וחצי לתדלק אופנוע.
    האם מיכל גדול יותר היה מזיק לי? חלילה. אבל המיכל הנוכחי עושה עבודה טובה וכאחד שחזר ממסע של שלושה ימים ו-1300 ק"מ, באמת שגם בקצב תיורי הטווח שלו לא רע בכלל. אני מתדלק בערך כל 250 ק"מ, אותו מרחק שהייתי מתדלק עם ה-GS500 (לפני הרזרבה). ואגב - 51 סוסים (דגם 700) זה יותר ממספיק לטיול ארוך ומהנה.

    מעניין באמת לאיזה כיוון הונדה יקחו את הדגם החדש. נייקד רטרו אוטומטי יכול לפנות לקהל ענקי של היפסטרים, וכאלה שלא רוצים להתעסק עם תיבת הילוכים ידנית (לדוגמא, מחזיקי רשיון A1 אוטומטי). רק שלא יגרעו ממנו את מה שהוא עושה טוב מכל - החסכונות, תא האחסון וקלות התחזוקה. (שסתומים שאפשר לכוון עם מברג, מה יש לא לאהוב).
    לגבי תחנת דלק בכל חור... זה לא תמיד. בוא לצפון, כביש 6. אני כבר מכיר את האופנוע, אבל לפעמים מבאס למלא בדרך דרומה שיש לך עוד, כי מהתחנה ב 6 צפון עד למקום העבודה אין תחנה על הדרך.... וחלק מהתחנות אתה צריך לרדת מהכביש המהיר בשבילן.

  3. #393
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ברגוע השפוי ה NC אצלי עשה בערך 1-30, בנסיעה קרבית 1-10 ויותר. הטווח סביר בהחלט. נראה לי שבקצת מאמץ אפשר כמעט בכל האדוונצ'רים לאמץ את תא האחסון במקום המיכל. מבחינת נוחות והגיון אין לפתרון הזה תחרות.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  4. #394
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מסוג הדברים שאתה לא מבין איך זה שלא עשו את זה קודם (אני יודע שעשו), או איך שלא כולם ככה...

  5. #395
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    גם בוי מקס המיכל היה מתחת למושב וכל תיבת האוויר הייתה מתחת לאין מיכל, המחיר תמיד פחות דלק ותלות במשאבת דלק.

    ההיסטוריה מלמדת שמיכל מעל המנוע משתמש בכוח המשיכה של הדלק למנוע ומייתר את הצורך בחלקים נוספים המוסיפים משקל
    ואופציית תקלות. הוסף על זה את היכולת להגדיל את קיבולת הדלק ותקבל צורך שימושי.

    היום כבר ניתן להתגבר על הכל, ועדיין זאת התצורה המועדפת על רובם.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #396
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    שושנה הכל נכון לעידן טרום משאבות ההזרקה שם לגרוויטציה היתה חשיבות ( מהימים שאתה עוד התהדרת בשיער כשאנו עוד היינו בוועדת קישוט).

    כיום המנועים מוזרקים וובכל מקרה נזקקים למשאבה.

    אגב הויראגו 500 שהיה לי (שכחתי את המודל כמדומני 1996) היה מיכל דמה לדלק ובפועל המיכל היה מתחת למושב כשההזנה נעשית באמצעות משאבה.
    תיבת האוויר הייתה בצד ימין (אם אני לא מתבלבל בצדדים) בתוך כיסוי דמוי טיפה מה שאומר עם קצת מאמץ היו עושים תא אחסון נהדר.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #397
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    זה מראה כמה שהתעשיה מקובעת

  8. #398
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    זה מראה כמה שהתעשיה מקובעת
    הסברנה חברי היקר.



    Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #399
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    הסברנה חברי היקר.

    Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
    רק המשכתי את הדיון שלך ושושני על מיקום המיכל והצורך להשתמש במשאבת דלק.

    כבר שנים שאין שום סיבה שהמיכל יהיה מעל לאין קרבורטור ובכל זאת הוא נשאר שם - במקום כשהכי הגיוני לשים תא לקסדה...

  10. #400
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני מניח שיש סיבות למיקום העילי כמו קיצור אורך האופנוע מיקום בולמים ועוד כל מני דברים שאנו לא רואים.
    אחרת אופנועי הסופספורט כבר מזמן היו דוחפים למטה את המיכל.

    כמובן שזו השערה.

    נ. ב
    כמדומני פלג בנה אופנוע עם מיכל מתחת למושב

    Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #401
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    רק המשכתי את הדיון שלך ושושני על מיקום המיכל והצורך להשתמש במשאבת דלק.

    כבר שנים שאין שום סיבה שהמיכל יהיה מעל לאין קרבורטור ובכל זאת הוא נשאר שם - במקום כשהכי הגיוני לשים תא לקסדה...
    עם תיבות האוויר שגודלות גם למיכל הדלק לא נשאר הרבה מקום אבל עדיין זה המקום שהכי קל (וזול) לשים מיכל דלק, בזנב יש היום הרבה אלקטרוניקה לכן גם באופנועים שהיה תידלוק בזנב זה עבר קדימה והוא גם קטן יותר מבעבר

  12. #402
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    מראה רטרו בגרסת ה-S נשמע פגז, השאלה איך "מיכל" רטרו מתפקד כתא לקסדה.

    אם גם יפנקו אותו עם שסתומים הידראוליים, very nice.

    לוקי, לגבי מושב -
    לפני שהחלטתי להחליף, חשבתי להזמין מושב רוכב משומש, משהו כזה -
    www.ebay.com/itm/2014-2020-Honda-NC700X-NC700XD-NC750X-NC750XD-Front-Main-Rider-Seat-Saddle/254572010837

    ואז לפנק אותו בארץ לתצורה המתאימה. או לחילופין לשלוח אותו מאיביי לכתובת של seat concepts נגיד, שעובדים עם מושב קיים ונראה שמרוצים מהם בחו"ל.
    ככה אפשר למכור אותו אח"כ בנפרד ולהזדכות חלקית.

    לגב השיפוע, יש את ה- negative slope mod - משתמשים בתחתיות לרגליות כסא, ופיסת מתכת עם חורים שצריך לעקם בתור התופסן הקדמי החדש (מרחף ~ס"מ מעל הקיים)

    יש לי את ה"קיט" ואני כבר לא אצטרך, אם אתה/מישהו מעוניין.

    עריכה - לגבי הצריכה - אני חושב שה-shiver 900 החדש יותר חסכוני מה-750 למשל, נראה שהנפח עצמו לא מעיד על משהו כשמדובר בהזרקה (וה-NC הוא הדוגמא הכי בולטת)
    נערך לאחרונה על ידי kaz; 05-06-2020 בשעה 12:44.

  13. #403
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    עריכה - לגבי הצריכה - אני חושב שה-shiver 900 החדש יותר חסכוני מה-750 למשל, נראה שהנפח עצמו לא מעיד על משהו כשמדובר בהזרקה (וה-NC הוא הדוגמא הכי בולטת)
    לכל המנועים יש נקודת יעילות בטווח הסל״ד. אם תרכב מעל נקודת היעילות או מתחתיה, צריכת הדלק עולה.
    היצרנים מנסים לכוון את המנועים לסוג הרכיבה שתעשה עם האופנוע. אם תעמוד ברמזור או שתסחט את המנוע בכל הילוך, אתה תגיע לצריכה גבוה יותר מאשר רכיבה בסלד יעיל.

    https://www.dailymail.co.uk/news/art...iven-road.html

    https://www.sciencedirect.com/scienc...91260779900682

  14. #404
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    מראה רטרו בגרסת ה-S נשמע פגז, השאלה איך "מיכל" רטרו מתפקד כתא לקסדה.

    אם גם יפנקו אותו עם שסתומים הידראוליים, very nice.

    לוקי, לגבי מושב -
    לפני שהחלטתי להחליף, חשבתי להזמין מושב רוכב משומש, משהו כזה -
    www.ebay.com/itm/2014-2020-Honda-NC700X-NC700XD-NC750X-NC750XD-Front-Main-Rider-Seat-Saddle/254572010837

    ואז לפנק אותו בארץ לתצורה המתאימה. או לחילופין לשלוח אותו מאיביי לכתובת של seat concepts נגיד, שעובדים עם מושב קיים ונראה שמרוצים מהם בחו"ל.
    ככה אפשר למכור אותו אח"כ בנפרד ולהזדכות חלקית.

    לגב השיפוע, יש את ה- negative slope mod - משתמשים בתחתיות לרגליות כסא, ופיסת מתכת עם חורים שצריך לעקם בתור התופסן הקדמי החדש (מרחף ~ס"מ מעל הקיים)

    יש לי את ה"קיט" ואני כבר לא אצטרך, אם אתה/מישהו מעוניין.

    עריכה - לגבי הצריכה - אני חושב שה-shiver 900 החדש יותר חסכוני מה-750 למשל, נראה שהנפח עצמו לא מעיד על משהו כשמדובר בהזרקה (וה-NC הוא הדוגמא הכי בולטת)
    תודה על ההצעה אני אחשב עם לרפד או באמת לחפש מושב משומש ואותו לרפד.
    בגדול המושב המקורי בסדר אבל אני מחפש מפנק

    Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 05-06-2020 בשעה 22:10.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #405
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    תודה על ההצעה אני אחשב עם לרפד או באמת לחפש מושב משומש ואותו לרפד.
    בגדול המושב המקורי בסדר אבל אני מחפש מפנק

    Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
    לא יודע איך זה ב-750, אבל אצלי ב-700 הדבר שמפריע לי יותר מכל הוא דווקא השיפוע הקטן שיש לעבר "מיכל הדלק", ובגלל זה אני שוקל לרפד אותו מחדש. מעבר לזה, בהתחלה היה קצת נוקשה להתרגל למושב אבל דווקא כשעשיתי סובב ישראל המושב לא העיק עליי. לעומת זאת, הייתי מעריך אם הרגליות היו ממוקמות מעט יותר מלפנים, והמצערת הייתה מעט רכה יותר.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 18:24
  2. טווח טיפולים ל honda cb 500x
    על ידי Tsahi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 11-03-2018, 20:24
  3. הונדה NC750X או ויסטרום 650?
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 56
    הודעה אחרונה: 11-08-2017, 20:11
  4. התקנת לוח מחוונים של nc750x על nc700x
    על ידי dudybou בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-03-2017, 09:44
  5. cb500x VS nc750x מי לטובת מי ?
    על ידי dudybou בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-05-2015, 11:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO