פעם רכבתי מהדר לטכניון עם אבטיח בארגז של ה-MZ, היה מעניין.
חוסר ארגזים זה לא רק סקסיות, גם יכולת השתחלות, לא?
רק שלך יש דלק במקום תא מטען.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
פעם רכבתי מהדר לטכניון עם אבטיח בארגז של ה-MZ, היה מעניין.
חוסר ארגזים זה לא רק סקסיות, גם יכולת השתחלות, לא?
אחרי הgtr1400 הנס לי מרגיש כמו טוזטוז
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לוקי . מה נגמר עם בעיית המצבר?
מקוה שלא שמעת ממנו יותר ...
המצבר חיי בועט ומניע.
בגדול מאז שיש לי את ה125 התדירות של השימוש בnc פחתה לסופש ואולי רכיבה באמצע השבוע.
הבעייה היא לא טעינה ולא מצבר בזה אני בטוח במאה אחוז.
מאז התקלה האופנוע הספיק לעמוד שבועיים ולהניע.
להגיע לרמת הגולן ועוד כמה מקומות ולחזור.
בכל מקרה פניתי לשירות של הונדה בבקשה להחזר של הכסף כי להבנתי זו תקלה שאמורה להיות מכוסה תחת האחריות (מצבר לא מכוסה אבל כאמור זו לדעתי תקלה אחרת ואישית הייתי מעדיף שזה יהיה מצבר כי אז אני יודע שהכל בסדר)
הנושא בטיפול אני מחכה לתשובה.
כמובן שנעדכן
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אז מה היה לנו מפברואר 2019 ועד היום?
14,000 קילומטר ושתי תקלות ראשונה מנעול ארגז אחורי שסודר ללא חיוב ותקלת חשמל עליה דנו פה.
הוצאות 90,008 שקל כולל מחיר רכישה, ציוד (קסדה ועוד כל מיני), שמן שרשרת, ביטוחים וכמובן דלק.
פילוג חלקי של ההוצאות:
רכישה 64.208 ליד ראשונה מיבואן - המחיר כולל מטען USB, ארגז וסבל, ארגזי צד ותושבת וכלוב למנוע.
דלק 3689 ( ייתכן שפיספסתי תדלוק או שתים )
ביטוח 11,141
טיפולים 987 ( 1000 היה חינם, 6000 הוחלף שמן למרות שלא צריך ו 12000 לפי הספר).
תקלת חשמל 420 ש"ח אני מחכה לתשובת הונדה לגבי החזר כי האופנוע באחריות ונטען שזה מצבר והמצבר תקין לגמרי ( בגדול אם לא יכירו בזה אני מניח שאחזור באופנוע הבא לסוזוקי שהנסיון האישי שלי היה לא פחות ממעולה - ברור לי שיש מי שנכווה מהם כולל חבר טוב עם סטורם 650 שמקלל את הכלי והחברה)
בגדול הNC מתגלה ככלי נהדר יש לי מכר שהוא על הNC השני שלו ומשתמש בו ככלי עבודה לכל דבר ולתחושתי זה יהיה כלי שיאריך חיים וגם ימשיך היצור לאורך שנים בפורמט כזה או אחר.
לשאלה אם אני ארכוש אחד נוסף בגדול כן בתנאי שיקבל קצת יותר שרירים כי אומנם רציתי כלי מתון אבל מתון שידע לשייט בכביש כמו שש ולא לעבוד קשה.
ונכון אף אחד לא אוהב את כביש שש אבל לפעמים רוצים להגיע מהר הבייתה ואז הוא האופציה הטובה ביותר.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מצחיק, אני קניתי אותו בעיקר בגלל שאני צריך לתפור כל יום את כביש 6. רוכב על 4k סל"ד, יותר מהיר מהתנועה, ולא רואה את הבעייתיות.
4K לכמה מתורגמים אצלך בקמ"ש?
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
4K / 130 זה בערך גם מה שהיה אצלי ב-700, אז הוא גם מתחיל לזמזם קצת.
130 משאיר אותך בקצב התנועה של כביש 6.
לדעתי צריך יכולת שיוט נינוח על 150 כדי להתקדם בבטחה על כביש הנ"ל ובקצב הזה לפי פרסומים זרים הNC כבר מתחיל להתקשות.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
היופי בכביש 6 זה שככל שיש לך מנוע גדול יותר הכביש נגמר מהר יותר, משוואה פשוטה!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
איפשהו כתבו בגיר שמישהו פעם הגיע בלי לשים לב ל-150 על ה-NC, ולא שם לב שהזמזום גבר (אבל היה לא נוח לסובב את הראש בלי לקבל שוונג)
הוא מגיע ל150 וגם 190 לפי יוטיוב
אבל זה שהוא מגיע לא עושה את זה נוח, מהנה או מתאים לאופי הכלי.
שיוט נינוח שלו נמצא סביב ה120 (130 על השעון).
זה בסדר לכביש 6 וניתן לחיות עם זה אבל מעבר לזה הכל נהיה פחות נעים.
אני כן הייתי רוצה עוד כ30 קמ"ש למקרה חירום שפתאום צריך לשירותים ופיספסת את אלונית..
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI