עמוד 68 מתוך 72 ראשוןראשון ... 18586667686970 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1,006 עד 1,020 מ 1068

אשכול: התחדשתי honda nc750x סקירה ארוכת טווח

  1. #1006
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    תודה

    אני וא' עורכים דיוניי ארגזים.

    כרגע אין אפטר מרקט ובתוך זה המקורי לא ממש בארץ בקיצור מנסים לחשוב מחוץ לקופסא.

    השמועה אומרת שהפעם ימאהה עצמה לא שלחה אופנוע לגיוי כדיי שיבנו אפטר מרקט.

    אני לא יודע מה נכון
    יום ראשון מערוך בדיקה בארץ.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    בגדול היפנים לא משתפים פעולה עם יצרני האפטרמארקט כמו האירופאים אבל זה רק עניין של זמן, יצרן כמו GIVI לא יכול להרשות לעצמו להיות מחוץ למשחק מאופנוע שעומד להימכר בכמיות נכבדות

  2. #1007
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בגדול היפנים לא משתפים פעולה עם יצרני האפטרמארקט כמו האירופאים אבל זה רק עניין של זמן, יצרן כמו GIVI לא יכול להרשות לעצמו להיות מחוץ למשחק מאופנוע שעומד להימכר בכמיות נכבדות
    אני מתלבט אם לרכוש ממטרו את הציוד ההקיפי.

    אצל מget service יש ארגזים שמאוד מצאו חן בעיניי ואני סומך על רועי (המנהל שם) שיתן לי מוצר איכותי.

    לחילופין אפשר להזמין מהרשת ולבנתיים להסתדר עם תיקי אוכף לטיול ארוך

    לזכות הונדה אני יכול לאמר שאת האבזור הם סיפקו במחיר הגיוני לגמרי בהשוואה למטרו.

    מבחינת חייב.

    מגן גחון נראה לי חובה החיישן פליטה נמצא שם במקום פגיע ובכלל האגזוז שם יושב נמוך.

    איתורן.

    לגבי הארגזים נעשה חושבים מה למה וכמה.

    מ4 תאי מטען עובר לכלום

    חובב ארגזים יחיה.

    התמונות מהרשת.

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #1008
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    זו המסגרת שמגיעה לארץ מותקנת על האופנוע
    Screenshot_20210501-201133_Gallery.jpg
    היא נראית שונה מהמסגרת הזאת
    Screenshot_20210501-200318_WhatsApp.jpg
    וגם שונה מהתושבת שמתאימה לבסיס לפי התמונות באתר של ימאהה. אני תוהה אם האתר לא מעודכן או שצריך להחליף את המאחז יד שמגיע לארץ כדי להרכיב ארגז מקורי
    Screenshot_20210501-200351_Chrome.jpg
    Screenshot_20210501-200703_Chrome.jpg

  4. #1009
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    הסבל הוא בעצם הידיות לידיים ועל זה הם מוכרים את הבסיס, מהתמונות נראה שצריך לקנות את שניהם, בעסה אבל מארקטינג חכם, אולי הGT מגיע עם הסבל שמוכן לבסיס של ימאהה

  5. #1010
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    לטרייסר שלי רכשתי סבל מקורי לאחר שבחנתי את כל החלופות מבחינת המראה והעובדה שהוא מגיע עם ידיות למורכב ועשוי מאלומיניום איכותי. הרכבתי אותו תוך חמש דקות מאחר והוא מתלבש על הברגים המקוריים. בנוסף רכשתי ארגז מקורי יד שנייה 52 ליטר עם משענת גב שמתלבש ללא פלטה על הסבל.

  6. #1011
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קובי צפיה בהודעה
    לטרייסר שלי רכשתי סבל מקורי לאחר שבחנתי את כל החלופות מבחינת המראה והעובדה שהוא מגיע עם ידיות למורכב ועשוי מאלומיניום איכותי. הרכבתי אותו תוך חמש דקות מאחר והוא מתלבש על הברגים המקוריים. בנוסף רכשתי ארגז מקורי יד שנייה 52 ליטר עם משענת גב שמתלבש ללא פלטה על הסבל.
    הסבל של SW MOTECH גם מתלבש על הברגים המקוריים וגם בעל ידיות אבל זה של ימאהה נראה טוב יותר ועדיין אני מעדיף לא להיות בידיים של ימאהה ולבחור איזה ארגז שאני רוצה.
    עוד דבר חשוב לפחות בשבילי זה שיש מחיר לשימוש באלומיניום והמחיר הוא כושר נשיאה של 5 ק״ג לעומת 10 של סבל ברזל של SW MOTECH

  7. #1012
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    עדיף לדעתי לקנות את הבסיס של הGIVI מכמה סיבות הם מאפשרים לשים מגוון ארגזים על אותו מנשא כולל את ארגזי הצד בהרכבה כארגז עליון
    שזה אידאלי למי שמחליט להחלים סוג של ארגז ולא רוצה להחליף את כל התושבות, אני הלכתי מתוך כוונה ברורה על ארגזי צד מקוריים ללא תושבות
    וארגז אחורי זהה למקור אבל של GIVI כעת במסגרת התכנון לטיול הגדול אני שוקל להחליף את הארגז העליון שהוא יפה ברכיבה רגילה בארגז
    מסעות מרובע שלהם ובבדיקה שערכתי הארגז מתאים בול בלי להחליף כלום פלאג אנד פליי. הגמישות הזאת נהדרת.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #1013
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    בננסי המנשא יעודי להונדה ועליו אני יכול להרכיב ארגזים מתוצרת שאד.
    אני לא בטוח אבל אין אפשרות להעביר אותו מכלי לכלי ובנוסף הוא ONE KEY אז מצריך לשמור מפתח וכדומה.

    לגבי סוג הארגזים אכן גיוי ניתן יהיה להעביר מאופנוע לאופנוע אבל אני מאמין שמה שיעודי ישב בול ואני מעדיף את זה.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #1014
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    בננסי המנשא יעודי להונדה ועליו אני יכול להרכיב ארגזים מתוצרת שאד.
    אני לא בטוח אבל אין אפשרות להעביר אותו מכלי לכלי ובנוסף הוא ONE KEY אז מצריך לשמור מפתח וכדומה.

    לגבי סוג הארגזים אכן גיוי ניתן יהיה להעביר מאופנוע לאופנוע אבל אני מאמין שמה שיעודי ישב בול ואני מעדיף את זה.
    5 ק״ג זה הגבלה רצינית במיוחד אם יש לך מורכב שנען אחורה והארגז עמוס, אלומיניום זה לא החומר המתאים לסבל לדעתי.
    בקרוב יהיו לך כמה יצרנים שיעשו סבל תואם GIVI, קצת סבלנות

  10. #1015
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    יש לי חודש וחצי לחכות
    אז כרגע אין לחץ.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #1016
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בהקשר לסבל אלומיניום, לא להקל ראש במשקל המורשה.
    בבמוו c600 ספורט שהיה לי, הסבל המקורי נשבר ונפל עם הארגז על הכביש (הרוכב, לא אני, לא הרגיש וחיפשנו חצי יום את הארגז שהכיל דברים יקרי ערך, שלא לדבר על הארגז עצמו ששוה הון- bmw). למזלנו אזרחים טובים שמצאו אותו על הכביש החזירו אותו למשטרה.

  12. #1017
    Member הסמל האישי של ofirus
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    240
    תתחדש לוקי, בסוף חזרת למטרו המעפנים אבל כשאין ברירה אז אין ברירה.

  13. #1018
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    נראה שיצרני האפטרמארקט לא מתכונים לוותר על קהל לקוחות חשוב.
    גם הפקו בקר עומדת להוציא אביזרים בקרוב

    https://www.hepco-becker.de/en/meinb.../tracer-9-2021

  14. #1019
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    באתר של ימאהה לא רשום ממה מיוצר הסבל של 2021 ומה המשקל המקסימלי שלו.

  15. #1020
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    באתר של ימאהה לא רשום ממה מיוצר הסבל של 2021 ומה המשקל המקסימלי שלו.
    זה אלומיניום, רואים.
    לגבי משקל בגלל שהוא מאד דומה לזה של הדגם היוצא אני מאמין שזה אותה הגבלה

אשכולות דומים

  1. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 19:24
  2. טווח טיפולים ל honda cb 500x
    על ידי Tsahi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 11-03-2018, 21:24
  3. הונדה NC750X או ויסטרום 650?
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 56
    הודעה אחרונה: 11-08-2017, 21:11
  4. התקנת לוח מחוונים של nc750x על nc700x
    על ידי dudybou בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-03-2017, 10:44
  5. cb500x VS nc750x מי לטובת מי ?
    על ידי dudybou בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-05-2015, 12:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO