אופנוע של זקנים. יש עוד כמה כאלה, אבל ללא ספק אופנוע שהומצא לסוע לאט ועל אוטומט זה של זקנים.
א. התייחסתי לכלי ואני עדיין חושב שמדובר בכלי לזקנים. לא בגלל הנתונים אלא בגלל הקטע המתון. לא חושב שניתן להרים גלגל או לשייף רגליות והכי גרוע...מבחן בוזגלו מכיר? על ה- NCX ניתן למרות הזוועה, לדמיין גגון גשם כמו שהיה על חלק מהוספות. ואת זה לא תוכל לדמיין על V-Max או GSX-R.
ב. ארבעים זה השלושים וחמישים זה שלושים עם פלוסים, בסדר. חלק מהגיל הוא עניין מנטלי. החלק היותר מעצבן לא. אפשר להנות וכמו שהשושנים כתב, יש יתרונות שמתבטאים ביכולות שצברו השנים. בשלושים אתה עדיין נישא על אדי צעירות בארבעים עוד ניתן להתכחש. בחמישים אתה יודע שאתה כבר לא צעיר. שריר האישון פחות מהיר ובור שהיית מבחין מ-200 מ' ב-200 קמ"ש בגיל החדש כנראה שיפתיע אותך.
ג. אחלה אופנוע ואני מחבב אותו. איך אפשר שלא לחבב אותו עם המגבעת והמקל?
אופנוע של זקנים. יש עוד כמה כאלה, אבל ללא ספק אופנוע שהומצא לסוע לאט ועל אוטומט זה של זקנים.
יפה מאוד!
שתי שאלות ברשותך,
א.מהיכן המגן רדיאטור (אם יש קישוק אפילו יותר טוב).
ב. הזמנתי מגיני ידים כאלו מעלי, האם הם לא נתקעים במגן רוח כשהכידון מסובב עד הסוף?
כמה דיונים על....NC ?
טוב היה לי כזה - האוטומט.
אופנוע סבבה, צריכת דלק של גוימקס.
טיפול פעם ב 12 בקליל, 24 שחיטה (עושה לבד אז פחות).
יש לו מחשב שאם יש תקלה הסמל מהבהב בלוח השעונים ולפי ההבהובים ניתן לדעת מה התקלה.
פתח תידלוק של סוברו גסטי, מעצבן שצריך להרים את המושב של המורכבת ואי אפשר לתדלק על הכלי עצמו.
תכלס מרכיבה של כמה אלפי ק"מ בעיר ומחוץ לעיר - אופנוע טוב, אמין, בנוי טוב, יציב.
מעדיף ויסטרום כי יש לו הרבה יותר כוח ולא נחנק ב 160.
מי שמחפש ממש ככה סוברו DL סופר אמין וזול לתחזוקה ? - שירכוש NC.
אני חושב שיש קטע לאופנוע שלוקח את עניין האמינות והחסכונות כ״כ רחוק.
ה-NC סובל מאותה בעיה של אופנועי זירו. העיצוב לא מושך ולא תואם את אופי האופנוע, משהו שמקשה ממש על השיווק שלו.
הבעיה היא לחלוטין בפרונט. האופנוע נראה מעולה מאחור ולכל אורכו:
אבל ברגע שאתה מגיע לפנס הקדמי... פשוט מבאס.
הרי אפשר היה לעשות משהו כזה, אולי עם קצת טוויסט:
לשפר את האגזוז מעט, לזרוק עליו צמיגי 90/10 בשביל היופי, לשים פרונט הגיוני ויש לך סקראמבלר עירוני איכותי, עם כל היתרונות הפרקטיים של ה-NC, בלי לדמוע בכל פעם שאתה רואה אותו.
על עיצוב זה כבר עניין של טעם.
לטעמי אופנוע יפה אכן היו יכולים לעשות משהו אחר עם יחידת התאורה הקדמית.
לגבי סקרמבלר אני מניח שהוא היה מפספס את המטרה ( לא מין המנע שכסקרמבלר הוא היה מצליח) וזה כלי תחבורה שפוי.
אני שואל את עצמי מתי הונדה ידביקו את 2 הצילינדרים החסרים עם אופי הפעולה הקיים לדעתי זה יהפוך למפלצת מומנט מהנה הגיונית ועם האופי הקיים גם חסכונית.
חומר למחשבה שם בהונדה.
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
א. ככה קניתי. ראיתי ביוטיוב משהו שאולי יעזור למצוא ספק.
https://www.youtube.com/watch?v=jxW8qm2XLc8
ויש את זה שבנה. נראה פשוט:
https://www.youtube.com/watch?v=hzuenkkqe7Q
אותו בחור אחראי לאחד הסרטונים ששכנע אותי לבחור ב NCX
https://www.youtube.com/watch?v=gUDTVe1OsHg
ב. לא נתקעים ועושים את העבודה טוב מאוד.
אני לא ממש מסכים לגבי הפנס - לדעתי הוא סבבה. כמו של הסקרמבלר לדעתי מכוער (טעם וריח..)
חוץ מזה שיש חלופיים ב revzilla למי שמעוניין בעיצוב מודרני..
לגבי האגזוז - באמת לא ברור.. לדגמים האחרים האגזוזים סבירים, רק ל NC יש דוד בנאלי ולא ברור..
לגבי צמיגים - יש הרבה שיתנו מראה קרבי יותר, חפש ביוטיוב, אבל השאלה מה היעוד שלו. לרוב הקהל יעד שלו - הייעוד זה כביש נטו, אולי שבילים כבושים פעם ב..
לגבי מגיני ידיים - אני קניתי מאיביי את המקוריים של givi ואני לא ממש מרוצה.. הגימור לדעתי סיני לגמרי.. בלי דיוק בחיתוך של החורים אפילו.. והימני גם נתקע לי במגן רוח הגבוה של givi (מאמין שזה בגלל גובה המנוף ברקס, אם אני ינמיך קצת זה לא יתנגש..)
Sent from my iPhone using Tapatalk
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
705 קילומטר.
התחלנו מדידה של צריכת הדלק שעומדת על 26 קילומטר לליטר ( לא מלהיב) שברובה הייתה על הבין עירוני בקצב הרצה.
בעליות לירושלים רצנו בהילוך שישי ללא מאמץ מיוחד בקצב שנע סביב 130 קמ"ש על השעון.
טענות:
ובכן אין הרבה ובכל זאת ארגזי הצד המקוריים מגוחכים בגודלם ולא מסוגלים להכיל מעיל חורף ממוגן לא לדבר על קסדת השואי שלי ( פליפאפ).
בנוסף הארגז העילי התקשה לבלוע גם קסדה וגם את המעיל ( יוחלף בהמשך הדרך).
ניגשתי היום למוסד מסויים בו לא ניתן להכנס עם שום דבר זולת תעודת זהות ובהחלט הרגשתי מצוקת איפסון.
כתבו שצוגת הlcd מתקשה להתמודד עם אור היום וזה בהחלט נכון.
מיקום הטלפון יוחלף בהמשך הדרך כי הוא קצת חוסם את הצוגה.
הרגשתי קצת מערבולות לא יודע כיצד להתייחס אל זה לכל היותר נחליף משקף בהמשך הדרך.
טענות לעצמי
עשיתי שריטה נגד עין הרע בארגז האחורי בעת שהוא נגע בצפרדע של אשפה.
מציק בעין אבל לא נורא.
נס-לי מתגלה כמכונת רכיבה נעימה.
נוחה למדיי ויעילה מאוד.
יעילה מדיי אפילו.
לחיוב ( ושלילה ביחד) אין ריגושים סוג של חתונה לבנה עם האישה המושלמת שאחרי שאתה גומר עליה הרצה אתה מתחיל לפנטז על אחרות כי מה לעשות בין הסדינים היא יודעת רק מסיונרית.
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לא הייתי לוקח סיכון. אם המשקף יישבר ברכיבה הוא יכול לעוף כמו חרב לגרון.
touring_windscreen_again.jpg
לא יודע איך קוראים לחלק הזה (הברזל שבין הפלסטיקה למשקף) אבל אפשר לכוון קצת. לא יודע אם משמעותית.. רק להחליף משקף לגבוה.
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
אלו המשקפים של הדגם הישן. (המוגבהים).
ללוקי יש את הדגם החדש, ואת המשקף המקורי.
אני גם לא בעד הפתרון של לקדוח חורים חדשים. גם אם הביצוע יהיה מושלם, וגם אם לא יווצרו סדקים סביב החורים, הרי שכל החלק התחתון יתחיל להכניס רוח (וגם גשם) אל כל החלק התחתון. זה כשלעצמו עלול לגרום למערבולות.
אני עם מיגון קאפה גבוה וזה תענוג. אולי בקיץ אחזיר למקורי בשביל קצת יותר אוויר.
תודה אני מניח שארכוש משקף גבוה אם הרוח. באמת תציק.
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI