תוצאות 1 עד 15 מ 1068

אשכול: התחדשתי honda nc750x סקירה ארוכת טווח

צפייה משולבת

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    להבנתי את הלחץ מודדים כשהצמיג חם ולפיכך למדוד אחרי רכיבה מאומצת.

    בכל מקרה אם זה לא קרה שוב ( בהנחה שהמשכת לרכוב בכבישים מפותלים) אז סביר להניח שהאובדן אחיזה היה בגלל תנאי הדרך.
    הלחץ אם אני זוכר נכון 26 קדמי ו28 אחורי ( אבדוק מחר בדיוק כיסיתי את הילד).

    עריכה:
    אגב כשהצמיג חם הלחץ עולה ולכן אז יש כאלו שיאמרו כשהצמיג קר למדוד.
    האמת שאני לא בטוח מה נכון
    יש לא מעט דיונים בנושא האמת שבnc זה פחות קריטי ההבדל בין חם לקר ו3 או 4 psi לא ממש ישפיעו).

    LokiMonsteR
    אוי ואבוי!
    לחץ אוויר מודדים כשהצמיג קר!
    המידות הן כפי שנכתב למעלה (בערך 36-42).
    בצמיג חם ברכב מעלים בערך 10% למדידה חמה (יעני בגסות 39/40-46 אני הייתי מנפח קצת פחות) אבל זהו כלל אצבע גס, ובאוטו, ולך תגדיר מה זה "חם". "חם" בקיץ אחרי סדום-ערד זה לא "חם" של יום גשום בגוש דן.

    ההמלצה שלי,
    החזק מדיד פשוט (לי יש מדיד עט). מדוד בבוקר כשהצמיג קר, מדוד אחרי נסיעה (או בתחנת דלק שאליה אתה מגיע בד"כ למלא), ואם אתה רוצה עוד נקודת ייחוס, מדוד גם לפני נסיעה אחרי שהאופנוע עמד בשמש.
    כך תדע כמה למלא בכל הזדמנות. כשממלאים בתחנת דלק, להשוות למדיד, כי הסטיה בין תחנה לתחנה יכול להגיע לכמה psi טובים ואתה רוצה נקודת ייחוס כלשהי. אם המדיד מזייף, בדוק בכמה (במקום שבו אפשר לסמוך על השעון, נדץגיד פנצ'ריה טובה), כדי שתדע לעשות את ההחסרות/הוספות הנדרשות למדיד.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אוי ואבוי!
    לחץ אוויר מודדים כשהצמיג קר!
    המידות הן כפי שנכתב למעלה (בערך 36-42).
    בצמיג חם ברכב מעלים בערך 10% למדידה חמה (יעני בגסות 39/40-46 אני הייתי מנפח קצת פחות) אבל זהו כלל אצבע גס, ובאוטו, ולך תגדיר מה זה "חם". "חם" בקיץ אחרי סדום-ערד זה לא "חם" של יום גשום בגוש דן.

    ההמלצה שלי,
    החזק מדיד פשוט (לי יש מדיד עט). מדוד בבוקר כשהצמיג קר, מדוד אחרי נסיעה (או בתחנת דלק שאליה אתה מגיע בד"כ למלא), ואם אתה רוצה עוד נקודת ייחוס, מדוד גם לפני נסיעה אחרי שהאופנוע עמד בשמש.
    כך תדע כמה למלא בכל הזדמנות. כשממלאים בתחנת דלק, להשוות למדיד, כי הסטיה בין תחנה לתחנה יכול להגיע לכמה psi טובים ואתה רוצה נקודת ייחוס כלשהי. אם המדיד מזייף, בדוק בכמה (במקום שבו אפשר לסמוך על השעון, נדץגיד פנצ'ריה טובה), כדי שתדע לעשות את ההחסרות/הוספות הנדרשות למדיד.
    אני נוסע עם מדיד, נגד פנצ'רים, ופנס ראש נגד עין הרע
    נניח שמילאתי לפי הוראות יצרן- 42 קידמי ו32 אחורי ב-20 מ"צ. אם אחרי שאימצתי את הצמיג, האוויר בצמיג מתחמם- הלחץ אמור לעלות.
    מה שהיה 42 אמור להיות אחרי תוספת 46.
    להבנתי אם הצמיג כתוצאה מהחימום "התנפח" קצת (10%) הלחץ אמור להישאר זהה ואם התנפח יותר אפילו לרדת.
    אם הלחץ לא מנפח את הצמיג זה אומר שאחיזה משתפרת רק בגלל שינוי האלסטיות של הגומי וזה לא נראה לי נכון.
    מדהים שעם כל הררי המידע הטכני יש עדיין ערפל סביב הנושא.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 18:24
  2. טווח טיפולים ל honda cb 500x
    על ידי Tsahi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 11-03-2018, 20:24
  3. הונדה NC750X או ויסטרום 650?
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 56
    הודעה אחרונה: 11-08-2017, 20:11
  4. התקנת לוח מחוונים של nc750x על nc700x
    על ידי dudybou בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-03-2017, 09:44
  5. cb500x VS nc750x מי לטובת מי ?
    על ידי dudybou בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-05-2015, 11:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO