גם אני מתלבט. השימושים שלי מסתכמים ברכיבה זוגית סולידית פעם בשבוע. הראש אומר 700 הלב אומר 900. התיאורים של שושני אודות המנוע של ה 900 גורמים לי לחשוב שאולי זה יותר מדי.
גם אני מתלבט. השימושים שלי מסתכמים ברכיבה זוגית סולידית פעם בשבוע. הראש אומר 700 הלב אומר 900. התיאורים של שושני אודות המנוע של ה 900 גורמים לי לחשוב שאולי זה יותר מדי.
לא רציתי לדבר על מנועים כי כבר העירו לי שאני משוחד.
אבל כלי זוגי לטיולים שאינם כוללים שטח הוא בעצם אופנוע תיור שהחבילה שמגיעה איתו בשביל לעשות את הטיול מוצלח:
1. מנוע- חייב להיות חזק רגוע ולא מעייף וקל לרכיבה שלא מחייב עבודה.
2. משקל- הכלי יועמס מן הסתם במשקלים לטיולים חייב להיות כזה שלא יאיים על הרוכבים לא יהיה מאתגר מדי בתנועה צפופה וחניות.
3. גובה- הרוכב חייב להגיע לקרקע היטב ובביטחון עם שתי הרגלים כולל משקל רב.
4. נוחות- מושב נוח, לרוכב ולמורכבת, מקום לחיים משותפים בלי הפרעה אחת לשני והשפעה מעוטה של המורכב על הרכיבה.
5. פיצפקס- כאלה שמשפרים את חווית הרכיבה-וויז מוזיקה, מיגון רוח, מדרכים נוחים,
6. מקום לציוד כפול-כמה שיותר יותר טוב.
7. פאן- אופנוע הוא תשוקה, מראה ואמור לספק הנאה גם לרוכב וגם למורכבת, כשרוכבים סולו שווה שהאופנוע יהיה כזה שיספק.
בקיצור כל אחד שיתפור את האחוזים מהחליפה בהתאם לאופיו וצרכיו.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
תחשוב על זה ככה, ל900 יש 2 מנועים חזק ומהיר וחלק ונשלט, אתה יכול לרכב עליו כל היום עד 5000 סל"ד והוא יהיה כמו ה700 אבל אתה יכול לפתוח יותר מצערת ואז כבר הטונים משתנים ויש כלי למשחקים.
אני עשיתי סבב רכיבות מבחן כולל על 2 הארלים עם מנוע 1800 סמ"ק, וי סטרום 1000 החדש, XSR700, דוקאטי מולטי 950, קוואסקי 900RS, הבמוו XR900 שהיה לי והמוטוגוצי V85, כולם טובים אבל מבחינת המנוע הCP3 בGT מנצח כאן, על השאר אפשר להתווכח.
אגב אני מדבר רק על הGT כי הוא קיבל ride by wire שאין בדגם הרגיל וזה גם מה שמאפשר את בקרת השיוט אבל בגדול זה עזר למתן את הרגיזות של המצערת ואפשרות להנות מהמנוע גם ברכיבה רגועה