תחשוב על זה ככה, ל900 יש 2 מנועים חזק ומהיר וחלק ונשלט, אתה יכול לרכב עליו כל היום עד 5000 סל"ד והוא יהיה כמו ה700 אבל אתה יכול לפתוח יותר מצערת ואז כבר הטונים משתנים ויש כלי למשחקים.
אני עשיתי סבב רכיבות מבחן כולל על 2 הארלים עם מנוע 1800 סמ"ק, וי סטרום 1000 החדש, XSR700, דוקאטי מולטי 950, קוואסקי 900RS, הבמוו XR900 שהיה לי והמוטוגוצי V85, כולם טובים אבל מבחינת המנוע הCP3 בGT מנצח כאן, על השאר אפשר להתווכח.
אגב אני מדבר רק על הGT כי הוא קיבל ride by wire שאין בדגם הרגיל וזה גם מה שמאפשר את בקרת השיוט אבל בגדול זה עזר למתן את הרגיזות של המצערת ואפשרות להנות מהמנוע גם ברכיבה רגועה



ציטוט ההודעה בתגובה