עמוד 56 מתוך 72 ראשוןראשון ... 646545556575866 ... אחרוןאחרון
תוצאות 826 עד 840 מ 1068

אשכול: התחדשתי honda nc750x סקירה ארוכת טווח

  1. #826
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    המנוע של הויסטרום עבר עידכון וזה לא לטובה, עכשיו בכלל אפשר לשכוח ממומנט בסל"ד נמוך, בכל הקשור למנוע הCP3 רמה אחרת למעלה. למרות זאת אהבתי את תנוחת הישיבה ואיך שהכל יושב בול איפה שצריך והוא נראה מעולה לדעתי עם הקריצה לכיוון הDR BIG
    לא רציתי לדבר על מנועים כי כבר העירו לי שאני משוחד.

    אבל כלי זוגי לטיולים שאינם כוללים שטח הוא בעצם אופנוע תיור שהחבילה שמגיעה איתו בשביל לעשות את הטיול מוצלח:
    1. מנוע- חייב להיות חזק רגוע ולא מעייף וקל לרכיבה שלא מחייב עבודה.
    2. משקל- הכלי יועמס מן הסתם במשקלים לטיולים חייב להיות כזה שלא יאיים על הרוכבים לא יהיה מאתגר מדי בתנועה צפופה וחניות.
    3. גובה- הרוכב חייב להגיע לקרקע היטב ובביטחון עם שתי הרגלים כולל משקל רב.
    4. נוחות- מושב נוח, לרוכב ולמורכבת, מקום לחיים משותפים בלי הפרעה אחת לשני והשפעה מעוטה של המורכב על הרכיבה.
    5. פיצפקס- כאלה שמשפרים את חווית הרכיבה-וויז מוזיקה, מיגון רוח, מדרכים נוחים,
    6. מקום לציוד כפול-כמה שיותר יותר טוב.
    7. פאן- אופנוע הוא תשוקה, מראה ואמור לספק הנאה גם לרוכב וגם למורכבת, כשרוכבים סולו שווה שהאופנוע יהיה כזה שיספק.

    בקיצור כל אחד שיתפור את האחוזים מהחליפה בהתאם לאופיו וצרכיו.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #827
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    עכשיו תבין מה זה פרספקטיבה. מניח שלא רכבת על nc.אתה רושם 5000 כסלד נמוך.
    אני מגיע ל5000 מלמטה כשאני מושך הילוכים....
    זה לא מה שכתבתי, כתבתי עד 5000 סל"ד ובתכלס עם הטרייסר אתה יכול לרכב ואפילו מהר מבלי לחצות את ה5000 סל"ד

  3. #828
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ובכן

    ננסי הועמסה במשקל רב
    הנוחות טובה
    הרכיבה ממש לא מעייפת
    ניתן לרכוב בקצב סביר ובגדול גם בקצב לא חוקי אם ממש מתעקשים ומוסיפים משקף קדמי ראוי.

    רק מרכיב הפאן חסר - אז האם נסי לא רק קומיוטר אלא גם אופנוע טורינג.

    אני מניח שזה תלוי את מי שואלים יש קהילה גדולה שפשוט אוהבת את הכלי ( מכיר כמה שהתחדשו עם ננסים ואפילו אחד שזו הננסי הרביעית שלו).

    הבעייה (בייחוד במקרה שלי היא הרוכב ולא האופנוע).

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #829
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קובי צפיה בהודעה
    אני רק מבקש לתקן - Ride by wire קיים גם ב 900 הרגיל מה שמאפשר מצבי רכיבה שונים.
    צודק טעות שלי, יש שינוי בגופי המצערת אבל זה לא הride by wire.
    בכל מקרה מ2018 המנוע חלק יותר מהרוזיות הקודמות שבGT גופי המצערת תומכים גם בקרוז קונטרול.

  5. #830
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    הבנתי שאפשר לקרב אופנוע חזק להתנהגות סל"ד NCית על חשבון האצות אם מקטינים קצת את הגג"ש האחורי או מגדילים את הקדמי.

    אם נגיד באותו Z1000SX מקטינים את האחורי ב- 2 שיניים, אז עכשיו הוא ישייט 140 על למשל 4 ומשהו במקום 6..

    במקביל אפשר להתחיל להתלונן שלאופנוע אין אופי

  6. #831
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    לדעתי משחק עם יחסי ההעברה לא יישפרו אותו בשום צורה - אני חושב שיחסי העברה מותאים ליכולת המוגבלת של המנוע.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #832
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    הבנתי שאפשר לקרב אופנוע חזק להתנהגות סל"ד NCית על חשבון האצות אם מקטינים קצת את הגג"ש האחורי או מגדילים את הקדמי.

    אם נגיד באותו Z1000SX מקטינים את האחורי ב- 2 שיניים, אז עכשיו הוא ישייט 140 על למשל 4 ומשהו במקום 6..

    במקביל אפשר להתחיל להתלונן שלאופנוע אין אופי
    בשביל לעשות את זה אתה צריך מנוע עם הרבה מומנט בנמוך אחרת אתה שוחט את המנוע ותשחק הרבה עם ההילוכים כדי למצוא את רצועת הכח.

    ושוב מנוע הCP3 מ2018 פשוט מושלם (גם הישנים יותר אבל הליטוש של 2018 עובד מעולה) והוא עושה הכל טוב, שיוט, ספורט, עיר, בלי פשרות על כלום, הגיר גם מחולק מושלם ואין טעם לשחק בGearing שלו.

  8. #833
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    https://www.motorcyclistonline.com/b...0-doin-time-0/

    The change to a one-tooth-larger countershaft sprocket from Supersprox confirmed I was on to something good. The bike felt more broadly capable, and the gearbox gave some useful choices of ratio
    14121084189_b3c1988530_h.jpg

    מעניין, בחו"ל מתייחסים לזה כדבר שבשגרה. שמתי לב שבארץ גם לא אוהבים להחליף בולם אחורי אפילו שזה די פשוט, זוכר שהיה צורך ב "אם לא הולך אין בעיה, תחזירו, אני אשלם אותו דבר על הזמן שלכם.."

    כן הבנתי שבחדשים, האלקטרוניקה יכולה פשוט להפסיק לעבוד אם נוגעים בגג"ש. פלאי הטכנולוגיה

  9. #834
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    https://www.motorcyclistonline.com/b...0-doin-time-0/



    14121084189_b3c1988530_h.jpg

    מעניין, בחו"ל מתייחסים לזה כדבר שבשגרה. שמתי לב שבארץ גם לא אוהבים להחליף בולם אחורי אפילו שזה די פשוט, זוכר שהיה צורך ב "אם לא הולך אין בעיה, תחזירו, אני אשלם אותו דבר על הזמן שלכם.."

    כן הבנתי שבחדשים, האלקטרוניקה יכולה פשוט להפסיק לעבוד אם נוגעים בגג"ש. פלאי הטכנולוגיה
    האלקטרוניקה לא תפסיק לעבוד אבל בחלק מהאופנועים יש חיישנים שמודדים את מהירות הציר ובהחלפת גלגל שיניים המהירות של הציר משתנה ביחס למהירות הגלגלים ויכול להיות שזה יפריע לבקרות.

    שיחקתי הרבה עם גלגלי שיניים וב100% של המקרים הוספת שן או שניים מקדימה שחט את כח המנוע וגרם שבסיבובים איטיים היה גם צורך להוריד להילוך ראשון.

    לעומת זאת בוי סטרום 1000 הישן הורדת שן או שניים שיפרה את המצב והפיחה חיים במנוע כי לוי סטרום 1000 חסר כח דחף בסל"ד נמוך.

    גם בוי סטרום הייתה בעיה בהחלפת גלגל שיניים כי מד המהירות זייף אבל התקנת ספידו הילר סידרה את הבעיה

  10. #835
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני לא מהמשפרים.
    למעט מושב ארגזים מגן מנוע אני לא אוהב לעשות שינויים מכניים או תוכנה.





    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #836
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    אני לא מהמשפרים.
    למעט מושב ארגזים מגן מנוע אני לא אוהב לעשות שינויים מכניים או תוכנה.





    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    גם אני הגעת למסקנה הזאת אחרי הרבה שנים של התעסקויות, אם ברכיבת המבחן אני מרגיש שהמפה רגיזה או שהכח שהמנוע מפיק לא מספיק לי במקום לחשוב על שיפורים אני מעדיף לא לקנות.

    ובכלל אגזוזים, הדבר הראשון שעשיתי עם הKTM SMT שקניתי משומש זה להחזיר את האגזוזים המקוריים.

  12. #837
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    אני גם אוהב אגזוז מקורי, אם יש עליו קצת אמנות זה אפילו מרחיק סקרנים

    לגבי הגג"שים, עדיין לי נראה שווה אם האופנוע ליטר+ ויש לו מלא כח בכל מקום, ומעדיפים שיוט על סל"ד נעים יותר בבינעירוני על פני פתיחות מול למבורגינים ביציאה מאיילון (אולי אני מפונק סל"ד אחרי ה-NC)

    יש אפילו מחשבון שינויי גג"שים -
    http://sprocketcalculator.com

    אגב, יצא לך לרכב על הקאפונורד?

  13. #838
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    אני גם אוהב אגזוז מקורי, אם יש עליו קצת אמנות זה אפילו מרחיק סקרנים

    לגבי הגג"שים, עדיין לי נראה שווה אם האופנוע ליטר+ ויש לו מלא כח בכל מקום, ומעדיפים שיוט על סל"ד נעים יותר בבינעירוני על פני פתיחות מול למבורגינים ביציאה מאיילון (אולי אני מפונק סל"ד אחרי ה-NC)

    יש אפילו מחשבון שינויי גג"שים -
    http://sprocketcalculator.com

    אגב, יצא לך לרכב על הקאפונורד?
    גם הוי סטרום ליטר ואם תעלה לו שן יהיה מאד קשה למנוע להגיע למהירות הסופית, לא שזה משנה אבל זה רק מראה לך שחסר לו מומנט והשינוי הזה יהרוס את כל האופנוע.

    הקאפונורד היה ברשימה שלי לפני שנה כי המחיר שלו בריצפה ויש גירסה מאובזרת עם מתלים סמי אקטיבים והתיעצתי עם חבר פורום שרכב עליו, נשמע אופנוע טוב אבל לא מה שאני מחפש, על פניו נראה שזה אופנוע תיור למרחקים ארוכים.

  14. #839
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    גם אני חושב שאופנוע צריך להישאר כמעט כמו שהוא במקור. אין מה לגעת במנוע או במפות ההצתה. שינוי בגלגלי שיניים בא על חשבון משהו ובדרך כלל היצרן בחר את מה שמתאים לאופי הכלי, בנוסף זה יכול לשגע את האלקטרוניקה בכלים עם מערכות מתקדמות.

    כשקניתי את ה-z1000sx (אחרי f700gs) חשבתי שיחסי העברה קצרים מידי ושאפשר לשנות, לא נגעתי בגלל האלקטרוניקה, ובראיה לאחור אני שמח שלא החלפתי. אחרי שהתרגלתי לכח של הכלי אני לא מוכן לוותר על טיפה ממנו. הפיק אפ בתאוצה מדהים וגם בטיולים עם ג'קסר 1000 ו-cbr1000 לא הורגשה שום בעיה בקצב התאוצה (יש הבדל במהירות הסופית).

    לדעתי ה-z1sx לא צריך שום שיפור (פרט למראות) בדור הרביעי (או החמישי) טיפלו בכל מה שהיה צריך. מיגון הרוח מושלם; המתלים והברקסים נהדרים כמו שהם; יחסי העברה שמתאימים לכלי כמו כפפה; תנוחת ישיבה חצי זקופה, קרבית ועדיין נוחה מאד; חבילת אלקטרוניקה נהדרת עם מערכת בשישה צירים. אחרי 40,000 ק"מ יש לי רק ביקורת אחת - המראות לא נותנות תמונה טובה.

    וכבונוס יש גם מזוודות צד מקוריות שנשלפות מבלי להשאיר סימן.

    ואם התכנון לא היה מתאים לי, כנראה שגם אז לא הייתי משנה כלום (פרט לאגזוז או מיגון רוח שדורשים החלפה בהרבה כלים) וממשיך לכלי הבא.

  15. #840
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    מזוודות צד ניתקות בלי שצריך להוסיף הרכבות מתכת לצדדים זה פגז.

    מה ההבדלים העקרוניים בין דור 1 לדור 4/5, למעט השיפורים באלקטרוניקה?

    יש לי גם קצת את הבעיה עם המראות (גם כן על הפיירינג), רציתי לקנות ברגים ארוכים יותר ולהשתמש בספייסרים מאלומיניום שהגיעו מאלי, אבל בארץ מתקשים עם ברגי אלן אלחלד משום מה, כל פעם מציעים את השחורים.

    יש לך אבל אופציה מוכנה ל-Z -
    https://www.ebay.com/itm/Mirror-Exte...-/382417708410

    עריכה: מעביר לשרשור על ה-Z כדי לא לזהם
    נערך לאחרונה על ידי kaz; 12-03-2021 בשעה 12:25.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 18:24
  2. טווח טיפולים ל honda cb 500x
    על ידי Tsahi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 11-03-2018, 20:24
  3. הונדה NC750X או ויסטרום 650?
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 56
    הודעה אחרונה: 11-08-2017, 20:11
  4. התקנת לוח מחוונים של nc750x על nc700x
    על ידי dudybou בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-03-2017, 09:44
  5. cb500x VS nc750x מי לטובת מי ?
    על ידי dudybou בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-05-2015, 11:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO