זה מה שא' טוען.
תוסיף על זה חלוקת משקל על 2 גלגלים קדמיים וזוג רפידות ודיסק נוספים שלהערכתי תהיה חלוקה בעומס עליהם מה שיתן אורך חיים גדול יותר.
כאמור אני מניח שבמצטבר העסק לא אמור להיות יקר יותר מאופנוע רגיל.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
שילמתי לחסכוני ( מורשה הונדה) 1700 שקל עבור טיפול קטן רפידות קדמי אחורי והחלפת נוזל בלמים.
יש לי טבלת הוצאות מסודרת כולל דלק קנייה אביזרים וכמובן טיפולים
אם אזכור יום שני אני יעלה את זה (גם הקבלות הכול ממעמד הקנייה).
להבנתי מוסך שירות באשר הוא יקר.
הדרך להוזיל זה הבאת חלפים לבד
לעשות לבד דברים כמו החלפת שמן (למרות שהונדה אומרים כל 12 אני מחליף כל 6).
לגבי טבלת הטיפולים של הניקן
יש עניין של גירוז מסבי היגויי שקצת מקפיץ את המחיר (מעט מאוד אנשים עושים את זה גם באופנוע רגיל)
כל השאר אמור להיות כמו הטרייסר עם יתרון קטן לניקן בטיפול 40k
כמובן לא כולל חלפים וכו'
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
![]()
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 03-04-2021 בשעה 22:23.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מחר נצא לרכיבת מבחן על דגמי ה09
האמת שאני מפחד לעלות על דגמי ה09 לא בגלל היכולת שלי כרוכב אלא מההתלהבות מהמנוע.
אני חושב שעדיף שארכב על ה07 ואם הוא בסדר מבחינת נוחות והספק אשאר עם מנוע ביינוני.
אני עדיין חושב שהרעיון של כלי מוגבל הספק נכון עבורי.
חייב להודות שאני מתלבט והאמת שגם עם הההספק של ננסי למדתי לחיות לא רע כאשר בשאר הפרמטרים היא לא פחות ממעולה.
אני שונא דילמות
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מנוע ה-07 מרגיש יותר עצבני כנראה בגלל הצורך לתת לו יותר סל"ד בשביל לקבל אותה מהירות.
הגיר מרגיש יותר עסוק ומרעיש כמו תזמורת בני עקיבא.
כיוון שאתה נוהג לרכוב בשתיים ולטיולים ארוכים אתה צריך מנוע חזק יותר עם גיר ארוך לחיסכון בדלק
והפחתת סל"ד ויכולת שיוט במהירות סבירה וזה הGT09 ה-09 עצמו ייתן לך הכי קרוב לדרישות במחיר
קצת יותר נמוך.
אין שום דילמה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
טוב יצאנו הבוקר למטרו סניף שוקן.
את פנינו קיבל בחור חביב שמולו קבענו את רכיבת המבחן.
לרשותנו הוקצבו כשעתיים (בהתחלה אמר יותר אבל מה לעשות קורה).
האחד ניקן שאליו התווספה מסיכה גדולת מימדים ומתחת לגלגליו עברו כ2700 קילומטר.
לצידו טרייסר gt צבע ברונזה עם תוספת מתקן לפלאפון שתחת גלגליו עברו כ13000 קילומטר.
הסבר קצר על המערכות כיוון בקרות למצב הכי פחות מתערב וחיש קל א' על הניקן ואני על הטרייסר.
אחרי שנתיים עם הננסי היה נחמד פתאום להרגיש מנוע עם כח.
תגובות המצערת חדות ואני התחלתי באיזי בכל זאת יותר מפי שתיים הספק.
יצאנו לעבר נס הרים כשא' די מהר החליט 'הניקן לא בישבילו.
הדרך החוצה לכביש המהיר הייתה עמוסה.
ואיפשרה לי להתנסות קצת עם הטרייסר ולהתרגל למצערת הרגיזה.
חיש קל יצאנו לכביש המהיר.
אבוי לאכזבה:
הטרייסר מווברץ ולא נעים כלל.
סוג 'של זימזום (של המנוע לא קשור לצמיגים) שגורם לידיים להירדם.
רכיבה בקצב של 7000 סל"ד מבהירה שהכלי יכול לענג לא מעט נשים סוג של רוקט פוקט ולהלן השם רוקט פוקט.
מבחינת מיגון רוח לטעמי היה בסדר גמור.
מה שכן המנוע פנינה אמיתית ועף למעלה בסל"ד ויודע לאתגר את בלוטות החשק.
קצת הפריעה לי התזזיתות של הכלי בשינויי כיוון וכאמור מצערת רגיזה אבל זה כמובן מצריך להתרגל ואני לא צופה עם זה בעייה.
עשינו החלפה אני וא' בלטרון.
אני עולה על הניקן.
התחושה הראשונית היא של bad ass
שוונצינגר אמיתי בסיצינה של המחסל בתעלות ניקוז המים
חסר מנשא לרובה ציד אולי בעצם יותר בכיוון 'של צ'אק נוריס או מקס הלוחם.
משלב לראשון ומשחרר את המצמד בעדינות.
ואני ישר מרגיש בבית.
המחשבה של הדמיון בין המנוע של הטרייסר לניקן אומרת חבל שהוויברציות יהרסו וא' אמר שלא נעים לו.
מקיף את התחנה לכיוון היציאה מלטרון ואני פאקינג מחייך.
נעים לי.
זה כמו באנדיט או gtr בממדים עם משהו שמזכיר את הבאנדיט.
גם הסאונד לדעתי קצת שונה מהטרייסר קצת יותר בס אמריקה.
משחק קצת עם הכידון וכיף לי והכבדות שלו נעלמת.
יוצא לכביש פונה ימינה ושם גז.
מזגזג והכל נחמד.
שם עוד גז והכלי עף קדימה.
לא כמו טרייסר גם לא כמו gtr מזכיר לי באנדיט.
חיוך מהעבר צץ לו.
מתקרבים לרמזור שמאלה לכיוון בית שמש.
מחפש את הצפוף וכן עובר בין המכוניות.
נכון לא קטנוע אבל עובר.
פרצופים פעורים של אנשים על רקע המראה של המפלץ שחולף משמאלם אומר הכל ריספקט.
הכלי משדר אל תתעסקו איתי.
אני לא טיעארס
אני העארס בעצמו אבל עם שכל טכנולוגיה ואני עבריין אמיתי פחות אמהר למכור אתכם למשטרה ולהדביק אתכם לחוקר תאונות דרכים.
א' חיש קל מגיע עם הטרייסר.
פונים שמאלה ואני מתוודע לקוויקשיפטר (בדקתי גם בטרייסר) מגניב אבל מבחינתי אפשר לוותר עליו.
הפיתולים נבלעים תחת גלגלי העזר של הניקן והוא נטוע במקומו.
בורות לא מזיזים לו מאידך הזנב משדר משהו אחר מהפרונט ולדעתי צריך לתת לבולם האחורי כיוון למשקל שלי כי הוא קצת חובט.
הפיתולים מגניבים הניקן שומר על קו הפניה.
קמטים באספלט לא מציקים לו וההטיות כמו באופנוע.
עוצרים שוב מחליפים.
ובכן.
הטרייסר כעת נעים יותר.
בהילוך שישי על 80 אין וויברציות אבל מי קונה טרייסר לרכב על 80????.
את הטרייסר פסלתי ואני לא מתחבר אליו.
הוא מהיר ויציב למדי אבל מווברץ תזזיתי ולא נעים.
בבית גוברין עצירה למים קפה מאפה החלפת חוויות וכלים.
בגלל קוצר הזמן קיצרנו ועלינו על כביש שש.
הדרך לשם נהדרת וכאמור הניקן פצצה.
בפניות מרגיש נטוע ואיו שום נידנודים מכיוון הכידון.
פשוט תחושת ביטחון.
פונים ימינה לשש ואני נותן למצערת מזור.
כיף לא נורומאלי.
למרות המשקף הרוח קצת מציקה אבל אנו על הרבה מאוד סל"ד.
הכלי נטוע על הכביש.
קצת מזגזג קצת בולם תחושת ביטחון נהדרת.
במעבר בין מכוניות כן לקחתי מקדם ביטחון גדול יותר אבל כאמור אחרי שמתרגלים זה כמו להיזהר על תיקי הצד מאחור בכל כלי אחר (רק שהם מלפנים).
רכבנו ביעף נמוך לכיוון כביש אחד כשנורת הדלק החלה לאותת שאם לא אקבל דלק אתם תישארו בצד הדרך זה היה תקף לשוונצניגר ולרוקטפוקט.
חישוב מסלול מחדש ונכנסים לכביש ארבעים לכיוון נתב"ג אני בוחר את הצפוף ושוב עובר בקלות רבה.
תדלוק ומזנקים חזרה למטרו.
התנועה יחסית ערה והניקן משתף פעולה יפה.
קיבוץ גלויות עובר יפה וגם הרחובות שליד יגאל אלון עוברים יפה.
כן נעמדתי אחרי רכב אבל כאמור הוא יעבור בכל מקום שbmw r1200gs עובר.
למעשה גם מול הgtr הוא יתמודד בסדר.
לא קטנוע אבל גם לא אוטובוס (המראות מקדימה בהחלט מזכירות אוטובוס).
הגענו למטרו אני מדושן מעונג.
א' לדעתי קצת פחות.
סיכום
הטרייסר:
1. מנוע נהדר.
2. גיר קצת פחות משהו ביחסי העברה (כמו ששונים ציין) בשלושת ההילוכים הראשונים תזזיתי מדיי.
בגבוהים פנינה.
3. נחות טובה מאוד קצת זווית לכיוון מיכל הדלק אבל לא אסון.
4.מיגון רוח לטעמי בסדר גמור
5. לוח שעונים מעניין.
6. מתגים קצת עמוס לי ובגלל שאני רגיל לננסי אז לא אינטיאוטיבי ( עניין של הרגל לא צריך להתפס לזה).
אז למה לא:
1. מווברץ באופן שהיה ממש לא נעים לי (נמלים).
2. תזזיתיות יתרה.
חזק משי לטעמי.
3. ניקן.
לגבי הניקן:
1. נוסך ביטחון בכל סוגי הכביש (למעט כבישים עמוסים שם קצת יותר קשה )
2. מנוע נהדר עם המון מומנט (תענוג אמיתי ).
3. סאונד מגניב
4. נוחות מעולה
5. (מסתייג לטעמי תרגיל מכוער של מטרו כדי למכור) מיגון רוח טוב שבא בזכות תוספת משקף.
6. מרווח מאוד.
7. תחושות.
8. כלי חזק שידע לעוף על 200קמ"ש אם תבקש ממנו אבל מרגיש טוב על 150.
לרעה:
1. ממדים
2. אני צופה קושי עם הצמיגים הקדמיים וזה מאוד מרתיע אותי.
3. להערכתי חובב דלק (שולי מבחינתי).
4. למרות שעלויות האחזקה זהות לטרייסר נראה לי קצת יותר מורכב.
5. הונדה cb1100 הרטרו (רמז על הכוונת על כך בהמשך).
ובכן למה לא רכשתי.
מטרו אוהבים להתמקח ויתכן שבצדק.
סביר שהייתי פותח הזמנה אם היו נותנים לי מחיר ריאלי על הננסי.
מאחר וזה לא כך (הייתי מוכן להתפשר קצת) אני אחכה עד שאמכור ואז אחפש משומש (בואו נודה באמת הניקן זה סוג של חתונה קתולית שרק משוגעים לדבר ילכו עליו וזה משחק לידי.
לבנתיים אני ממשיך לחפש ובמחיר של ניקן חדש פלוס איבזור ישנן לא מעט אפשרויות מעניינות נוספות לחשו לי על האוזן טריוומף.
אבל בהחלט הניקן נילקח בחשבון וקיים סיכוי סביר שאגריל אחד משומש.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מבחינת הויברציות קיים אבל סביב 5000 סל״ד מתחת או מעל זה לא מורגש (לי בכל אופן) ואני לא מרגיש בהבדל מהSMT, לגבי מצערת רגיזה זה נכון לגבי מפה A פחות במפה STD ולא קיים במפה B, על איזה מפה רכבת?
לגבי ההיגוי החד זה מה שאני אוהב בטרייסר שיש בו עדיין ספורטיביות שחסרה בכלים בקטגוריה, מכוון שאתה מגיע מNC אני מניח שזה מרגיש לך יותר מידי.
המנוע של הניקן זהה לזה של הטרייסר רק שבניקן יש חיזוקים בגיר כדי לסחוב את המשקל הנוסף וביחד עם שילדת פלדה במקום אלומיניום שבטרייסר בהחלט מורגש פחות ויברציות בניקן
רכבתי ללא הגבלות (a כמדומני).
כאמור מה שהציק לי בעיקר אלו הן הוויברציות.
עם השאר ניתן לחיות לא רע.
הניקן היה פשוט תענוג.
זה שלא סגרתי עליו יתן לי עוד קצת זמן לחיפוש עד שאמכור את הננסי ונבדוק עוד כמה כיוונים.
כאמור זה אפילו יתרון.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI