לוקי תתחדש ורק רכיבות טובות
תודה לכולם אבל זה לא נגמר עד שהגברת השמנה שרה או לפחות שהשמן ישב על הכיסא (אני נמוך מדי למשקל שלי).
לגבי הסבל כן חשוב לי שיהיה מסיבי כי בנוסף לילד שנשען על הארגז אני לא אחת ממלא את הארגז בקניות מהשוק וכדומה.
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 02-05-2021 בשעה 13:36.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אם המנשא מיועד לנשיאת חמישה ק"ג (זה מה שרשום עליו) והארגז המקורי של ימאהה שוקל יותר מזה איך זה מסתדר?! באתר הרשמי של ימאהה הם מופיעים ביחד כמתאימים אחד לשני. ברור לי שחמישה ק"ג זה כסתח אבל כאן זה כבר לא הגיוני.
גוועלד
אצלי הארגז בדרך כלל מלא שתייה עוגיות 2 גזיות ערכת פנצ'רים לעיתים גם קומפרסור.
וזה ללא קשר לקניות בשוק והבוסית מאחור שלא בעינייני חיבוקים.
אני חייב ארגזים האמת שזה משהו 'בהחלט מטריד.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
כל מנשאי האפטר מרקט של חברות טובות יתנו לך מענה טוב יותר מהמקור הייתי הולך על GIVI בגלל הגמישות בהחלפת
ארגזים ובגלל מקור חלקים בלתי נדלה, או על הגרמניים של החברות שדרזנר הציע לך שנחשבים איכותיים ושם דבר!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שברו לך את הזנב
זה מתחבר למה שדרז רשם
הזנבות של ימאהה לא ממש נועדו לנשיאת מטען.
מטריד למדיי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
השאלה עד כמה השלדה של הכלי מושפעת מתוספת המשקל
אני כן מעמיס ציוד אחת לכמה זמן והילדים נשענים על הארגז.
בגדול אני מעדיף מקורי למרות שהיו לי בעבר סבלים של וולקוביץ שיכלו לשאת הכל.
אני אקפוץ לימאהה ושם נעשה חושבים.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
שילדת הזנב של הטרייסר 900 בנויה לתלפיות, לא רואה שום בעיה איתה להפך היא נראת יותר רובסטית מהבמוו F900XR.
הבעיה של נשיאת מורכב ומשקל בטרייסר היוצא היא קבוע הקפיץ בבולם שעומד על 95 ניוטן מטר, בשביל אופנוע מועמס יש צורך ב115 לפחות.
לא יודע מה המצב ב9 החדש, אני מאמין שהעניין הזה סודר
ימאהה טוענים שהשלדה חוזקה ביחס לדור הקודם. בנוסף ב-mt הם עברו לשלדת זנב מאלומניום וכאן נשארו עם ברזל לטובת כושר נשיאה. עוד הם טוענים ששלדת הזנב חזקה יותר מאשר בטרייסר 900 וזאת לטובת כושר נשיאה משופר (למיטב זכרוני 193 קג) וכעת יכולה לשאת מורכב ושלושה ארגזים כאשר בדגם הקודם היתה המלצה שלא לשאת ארגז ביחד עם מזוודות צד.
אני כבר לא זוכר מה קראתי ומה ראיתי ביוטיוב כך שאולי חלק מהנתונים הנ"ל לא מדויקים.
מגבלת המשקל של הטרייסר היוצא הייתה רק בגלל הבולם השוקע, הוא פשוט לא יכול להחזיק משקלים, לXR9000 יש יכולת נשיאה גבוהה יותר אבל שילדת זנב קטנה יותר ככה שהכל מתחיל ונגמר בבולם האחורי אבל מה רצית שיכתבו ״היה לנו בולם שהשגנו בזול אז הורדנו את יכולת הנשיאה״ ? אז אמרים שכביכול חיזקו ושיפרו בזמן שהשיפור הכי גדול היה בבולם
Grasshopper AT 2016
Vstrom 650 2011
CB250R 2011