הבלוק זהה ומה שמסתובב בבפנוכו גם.
יש לי את המשאבה עם מכסה הצד שיתלבש בול על המנוע השני.
למעשה הוא נסע היום לגיא החרט מק"ש שכבר ביצע עבודות מסובכות יותר עבור השגעונות שלי ובשבוע הבא,כך אני מקווה,יוגדל הבור.
מחר המשך עבודה על השלדה,חיבור גלגלים,משאבות בלם וכולי.
אחד שראיתי אתמול בסכנות הארלי לא במצב מזהיר אבל...אולי שווה לך לבדוק שם!
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שושני,מה תקעת לי את הסופר המגושם הזה.
אני קצת מתגעגע לסופרמומו
ידוע שהטנרה משנתונים אלה היה נמוך מאוד אז מצאתי דרך להגביה בכך שהחלפתי את זרוע הלינק לקצרה,למעשה
התארך מהלך המלה בששה ס"מ וזה התאפשר כי היו לי כמה זרועות של כמה דגמים,טנרה ישן יותר,XT שנת 92,TT שנת 93 וכך השוואתי אורכים שונים
של הלינק והרכבתי את הקצר מביניהם.
חשבתי בהתחלה להחליף גם את הקפיץ לחזק יותר אבל השינוי הדרסטי שביצעתי וקירוב הבולם למנוע יצרו זווית חדה יותר מה שגורם להקשחת הפעולה.
![]()
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 15-02-2019 בשעה 17:59.
בתכנית להרכיב דיסק אחורי מוגדל ל245 במקום 220 עם קליפר ותושבת מסופר 750,למלא גז בבולם ולשנות תיבת אוויר.
בסלט הנוכחי כל החלקים יהיו של ימאהה למעט הפרונט כאמור מדרווז.
מאחר והשלדה לא כללה מיכל דלק ויש מיכל מפלצתי מטנרה 600 + פנסים ומסיכה,אתקין אותם בבוא העת.
גלגל קידמי ואחורי של הדגם הזה,קליפר קדמי של טימקס או שלו,מה שיתלבש הכי טוב.
המיכל דלק זה אותו מיכל לבן ענק מהשעטנז טנרה הישן?
מיכל של טנרה שנת 90 עם קיבולת של 28-30 ליטר,עכשיו שחור ספריי,יהיה לבן עם מדבקות תואמות.
המנוע חזר ,הבור הוגדל,נפרדתי בשמחה מ 400 ₪.
![]()
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 28-02-2019 בשעה 19:40.
בארבע שעות בוקר הספקתי לחלוץ את הברגים מהבלוק,לנקות את המשטח,להרכיב בוכנה וצילינדר.זה נשמע המון זמן ומעט עבודה.מחר ממשיך.
![]()
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 05-03-2019 בשעה 16:54.
השלמתי את החלק העליון ופתחתי את מכסה המצמד.אני מתכוון לשנות את אופן תפעול המצמד לקל ונגיש יותר.
![]()
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 06-03-2019 בשעה 12:16.
מאסטר שף
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI