עמוד 3 מתוך 5 ראשוןראשון 12345 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 63

אשכול: פרוייקט טנרה 660 בן 22

  1. #31
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    איך?
    ניחוש פרוע. בחלק מהדגמים הכבל עובר מצידו השמאלי של האופנוע. (ומכאן השקע הלא ברור למה על הסטרטר בדגמים אחרים) הוא מתכוון לשנות את זה. אבל זה ממש ממש ניחוש פרוע.

  2. #32
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    ניחוש יפה נאור.על הדרך יצא המנוף (בתמונה ליד הסטרטר) מוט הדחיף והכדורית,הוחלף גם מכסה המצמד שכלל את הלק המשונן שמוציא את המצמד החוצה.בתוכנית להרכיב משאבה הדראולית עם מושכן.
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 07-03-2019 בשעה 16:25.

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    אני בטוח שיש עכשיו מישהו ביפן שמבצע חרקירי על השטיח של יאמהה....
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #34
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אני בטוח שיש עכשיו מישהו ביפן שמבצע חרקירי על השטיח של יאמהה....
    ככה זה ביפאן. יש כבוד.
    אז כשמהנדס יפאני מודיע במסיבת עיתונאים - "כשלתי. בחישובים ההנדסיים שלי לא הכנסתי את הפרמטר 'פלג' "
    הוא מבצע חרקירי

  5. #35
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    היפנים של שנות ה-80 חישבו ייצור לטווח ארוך ואפילו הם לא ידעו שזה יתפוס לכלכך הרבה זמן.
    תכננו את המנוע של ה-XT 550 שיצא ב82 והאריך גם ל-83.באמצע 83 יצאה גרסת הטנרה הראשונה,אז הוגדל הנפח ל-600 סמק.
    הנפח הזה האריך עד 2003 כשב-86 גרסת הטנרה קיבלה סטרטר בנוסף לקיק שהיה מקובל אז.
    ב-91 קיבלה גרסת הטנרה מנוע קירור נוזל במקום קירור אוויר [הפרוייקט הנוכחי-תוכנן ובוצע ע"י ימאהה ולא המצאה שלי],הנפח הוגדל ל-660.
    הדגם שרד עד 97 כשב-98 הוחלף שם הדגם לXT660 R שהיה דומה יותר לגרסת XT600 מנופחת.זה החזיק עד 2007 כשב-2008 חזרו לגרסת הטנרה
    660 המוכר היום.
    כל הדגמים מ-82 ועד היום,בעלי אותו הבלוק.ניתן לשתול מנוע מ82 על 2018 ללא בעיה כי אלה אותם התושבות.
    על כל אלה,נוספו גרסאות השטח שנקראו TT600.
    המנועים היו כל כך מוצלחים שהם הורכבו גם ב-MZ באגירה ומאסטיף,ב-SRX שהוא דגם כביש של ימאהה,באפריליה פגאסו [רוטאקס מוצלח בעברו] והיום
    ב-PR7 ,גרסת האדוונצר של AJP.

  6. #36
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    אאל"ט שכחת לציין באבולוציה של ה 660R את דגמי 2005~6 שהיו שונים מקודמיהם במנוע וזהים ל Z
    אישית אני מאד אוהב אותם. הם מזכירים את ה XT מבחינת קלילות ונומך ולא מגושמים וגבוהים כמו ה Z

    ו... סליחה, אבל עד כמה שזכור לי הפגאסו הוא האח התאום האיטלקי של הפאנדורו. עם מנוע הרוטקס כפי שציינת.
    מה הקשר שלו ללגאסי של יאמאהה? נא האר את עיניי.

    עריכה:
    ובנוסף הזכרת את ה M&Z. אני זוכר את דגם ה 500 אשר יובא לארץ.
    שוב. מנוע רוטקס.

    עכשיו אני מבולבל.
    נערך לאחרונה על ידי NAOR2207; 09-03-2019 בשעה 07:46.

  7. #37
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    למ.ז היו מנועי רוטקס,מתישהו באבולוציה התקינו את ה660 של ימאהה והיו רק בשני דגמים,באגירה שהיה דו"ש ומסטיף שהיה כביש כמו ה srx.הפגאסו שהיה תמיד עם מנוע רוטאקס,בתחילה עם 560 שנקרא '600' והיה מותקן גם בטוארג שהיה לפניו,אח"כ הוגדל ל 650,עדיין רוטקס,קירור מים ששונה שמו לפגאסו.מתי שהוא במוו התלבשו על ליין מנועי הרוטקס וייצרו במפעל אפריליה את ה במוו 650 F.למעשה באפריליה הותקן רוטאקס עם 5שסתומים ובב.מ.וו היו 4 שסתומים וכך היה הסידור לאורך כמה שנים שבסופו אפריליה קנו מימאהה את מנועי ה660 .
    נערך לאחרונה על ידי הפלג הצפוני; 09-03-2019 בשעה 10:30.

  8. #38
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    גילית באוטו שלך?

  9. #39
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    לא נראה שזה של אוטו.
    נראה יותר של איזה עגלה או טוק-טוק.
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    עשיית ילדים גם גורמת לשתיית אלכוהול, בדיוק כמו ששתיית אלכוהול גורמת לעשיית ילדים.

  10. #40
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    או של סמוראי עלים.

  11. #41
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    קודם כל רואים פה עבודה מקצועית של הגבהה. אז יש מצב שזה של סמוראי.
    שנית רן, שההבנה שלו מוגבלת במתלים, אני לא רואה שום חוסר תיפקוד מהעבודה היפהיפיה הזו.
    (מי שמבין במערכת קפיץ משכך ואיך זה בא לידי ביטוי בעלים יודע שאני צודק)

  12. #42
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    שעה שעה וחצי של התעמלות והמנוע בפנים.

  13. #43
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    היום חתכתי את תושבת הבולם העליונה,פירקתי את הלינקייג'.יש בולם של וו'ייט מפלצת שאולי יסכים להיכנס.הכוונה שיתלבש סטייל pds.אם לא,יוחזר הלינקייג' עם בולם אחר,ארוך יותר מהמקורי הקצרצר.

  14. #44
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 22-03-2019 בשעה 00:11.

  15. #45
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    מחלקי הלינקייג' המקורי דיסקסתי את החלק הקטן לשניים כדי שישמש כתושבת הבולם העליונה,אותה צריך לרתך לשלדה.פירקתי עוד תושבת כזו והירכבתי לזרוע כתושבת תחתונה.הבולם של הכח הלבן יישמר לפרוייקט אחר כי הבלון מפריע,במקומו יש בולם מרזוקי שנלקח מב.מ.וו 1200 בטונדה.

אשכולות דומים

  1. פרוייקט סופר טנרה
    על ידי הפלג הצפוני בפורום פורום משקיענים
    תגובות: 256
    הודעה אחרונה: 09-09-2022, 06:07
  2. פרוייקט DT-A
    על ידי levil בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 29-04-2018, 11:35
  3. טנרה 660
    על ידי ronen.barr בפורום פורום קנייה
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 27-07-2017, 12:23
  4. Xt 600 פרוייקט קפה למכירה.
    על ידי R86 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 02-02-2016, 17:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO