תוצאות 1 עד 2 מ 2

אשכול: התייעצות לגבי אופנוע 125 סמ"'ק 2 פעימות ראשון

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2019
    הודעות
    1

    התייעצות לגבי אופנוע 125 סמ"'ק 2 פעימות ראשון

    טוב אז ככה, אני מחפש אופנוע 125 סמ"ק, 2 פעימות עם רישוי צהוב. התקציב הוא סביבות ה20 אלף.
    אין ניסיון בשטח בכלל, רישיון A2 (אין אפשרות להגדיל, בן 17)
    ישמש לשטח בלבד, יש לי קטנוע שאני מתנייד איתו.
    מתכנן להחזיק את האופנוע עד סביבות אוגוסט
    יכול לעשות טיפולים קטנים, כל השאר אין את הכלים והידע.

    בגדול רפרפתי ביד 2 וכו' ומצאתי שתי אופציות נחמדות
    1. TM LE 125 עם 315 שעות עובר עכשיו מנוע עליון ותחתון מגיע עם טסט לשנה ב19K.
    2. GASGAS 125 עם 180 שעות עבר בוכנה לפני 60 מבקש עליו 18K. טסט עד מרץ.

    עכשיו השאלה שלי למה הגאס גאס כל כך זול? ותכלס הכי חשוב לי זמינות חלפים, לא רוצה שתשבר לי רגלית הילוכים ואצטרך לחכות שבועיים בשביל שיגיעו חלקים מהאיביי, מעוניין למשהו שיש לו זמינות סבבה.
    כמובן יש את העניין עם הקטמ EXC 125 אבל רוב הכלים שאני מוצא עם מספר שעות מאוד גבוהה ושנתון ישן...
    סליחה מראש על הבורות, אשמח לעצות וממה להזהר, תודה.


  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    רוב הסיכויים שבכל הכלים הללו תצטרך לתקן ולסדר תקלות כאלו ואחרות מפאת גילם, תהיה בטוח שעם ה-TM והגאסגאס זמינות החלקים תהיה בעייתית אם אתה משווה לק.ט.מ.
    בסה"כ הטיפול בדו"פ מאוד פשוט ורוב הסיכויים שתוכל לעשות את הרוב לבד, במקומך הייתי חוסך עוד כ- 5-7 אלף ש"ח ולקנות ק.ט.מ\הוסקוורנה משנתון 2015 ואתה כבר במצב הרבה יותר בטוח הן מבחינת זמינות חלפים ותקלות.

    בנוגע למספר שעות - זה יכול להיות מתעתע, מאוד תלוי מי הבעלים של אותו כלי.
    ישנם כלים שעברו 120 ש"ע ולא טופלו כראוי ובמצב הרבה פחות טוב מכלי מקביל שעבר 250 ש"ע וטופל לפי הספר - לכן, עוד בשיחת הטלפון תברר טוב מי האדם שמולך, היכן טיפל ומתי, לבקש קבלות ממוסך וכו'. רוב האנשים שמפרסמים את כלים רושמים שהוא הכי שמור בארץ ומטופל..ואז אתה מגיע ומגלה שחוץ מדיבורי סרק, אין כלום. באותה נשימה, ישנם כלים עם מספר שעות מועט כי...ניתקו את הכבל של לוח המחוונים.

    רוב רובנו חווים רכישה ראשונה של נבלה, ולאחר מכן אוכלים אותה בגדול בכל הנוגע לתיקונים, עצתי לך היא לחסוך עוד כסף, למצוא כלי עם מספר שעות הגיוני, יד נמוכה, ושהבעלים שלו מספק הוכחות ונמצא אמין.

    באופן כללי, ברוב ה-125-ים, מחליפים בוכנה ב- 80 ש"ע (אם כי תמצא הערה של אביעד פה בפורום שעדיף וכדאי לאחר 60 ש"מ אאל"ט), מנוע תחתון (החלפת מיסב קראנק, איזון, החלפת מיסבים וכו') מעבר לכ-200 ש"ע בהתאם לבדיקה שנעשית בזמן שהצילינדר הוסר וניתן לבדוק.

    ניקוי פילטר אויר, תמיד ממליץ לפתוח מכסה צד ולראות אם נקי (מוכר פדנט כנראה ינקה לפני מכירה אם כי לא מחייב), החלפת שמן גיר נעשית לאחר כ- 20-25 שעות.

    בהצלחה!

אשכולות דומים

  1. התייעצות לגבי אופנוע אופנוע ראשון (כ"ע)
    על ידי asaf_wisse בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 02-12-2018, 08:45
  2. התייעצות לגבי אופנוע כביש ראשון
    על ידי beni2510 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 10-11-2018, 22:13
  3. התייעצות לגבי אופנוע ראשון לרוכב גדול פיסית (A1)
    על ידי Charge בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 01-03-2018, 12:54
  4. התייעצות לגבי רכישת אופנוע שטח ראשון
    על ידי Liran92 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 11-06-2016, 19:11
  5. התייעצות לגבי רכישת אופנוע ראשון
    על ידי Tamirkh בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 09-04-2016, 19:19

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO