רוב הסיכויים שבכל הכלים הללו תצטרך לתקן ולסדר תקלות כאלו ואחרות מפאת גילם, תהיה בטוח שעם ה-TM והגאסגאס זמינות החלקים תהיה בעייתית אם אתה משווה לק.ט.מ.
בסה"כ הטיפול בדו"פ מאוד פשוט ורוב הסיכויים שתוכל לעשות את הרוב לבד, במקומך הייתי חוסך עוד כ- 5-7 אלף ש"ח ולקנות ק.ט.מ\הוסקוורנה משנתון 2015 ואתה כבר במצב הרבה יותר בטוח הן מבחינת זמינות חלפים ותקלות.

בנוגע למספר שעות - זה יכול להיות מתעתע, מאוד תלוי מי הבעלים של אותו כלי.
ישנם כלים שעברו 120 ש"ע ולא טופלו כראוי ובמצב הרבה פחות טוב מכלי מקביל שעבר 250 ש"ע וטופל לפי הספר - לכן, עוד בשיחת הטלפון תברר טוב מי האדם שמולך, היכן טיפל ומתי, לבקש קבלות ממוסך וכו'. רוב האנשים שמפרסמים את כלים רושמים שהוא הכי שמור בארץ ומטופל..ואז אתה מגיע ומגלה שחוץ מדיבורי סרק, אין כלום. באותה נשימה, ישנם כלים עם מספר שעות מועט כי...ניתקו את הכבל של לוח המחוונים.

רוב רובנו חווים רכישה ראשונה של נבלה, ולאחר מכן אוכלים אותה בגדול בכל הנוגע לתיקונים, עצתי לך היא לחסוך עוד כסף, למצוא כלי עם מספר שעות הגיוני, יד נמוכה, ושהבעלים שלו מספק הוכחות ונמצא אמין.

באופן כללי, ברוב ה-125-ים, מחליפים בוכנה ב- 80 ש"ע (אם כי תמצא הערה של אביעד פה בפורום שעדיף וכדאי לאחר 60 ש"מ אאל"ט), מנוע תחתון (החלפת מיסב קראנק, איזון, החלפת מיסבים וכו') מעבר לכ-200 ש"ע בהתאם לבדיקה שנעשית בזמן שהצילינדר הוסר וניתן לבדוק.

ניקוי פילטר אויר, תמיד ממליץ לפתוח מכסה צד ולראות אם נקי (מוכר פדנט כנראה ינקה לפני מכירה אם כי לא מחייב), החלפת שמן גיר נעשית לאחר כ- 20-25 שעות.

בהצלחה!