
נכתב במקור על ידי
ayalzo
וואו,
בואו נוריד את הלהבות קצת.
רון, אם תקרא את ההודעה שכתבת על החלקת קלאץ (שבה התכוונת שהוא לא מחליק) בעינים ביקורתיות, תבין ששימוש בסימני פיסוק, או סתם סידור המשפט כמו שצריך, היה חוסך הרבה אי הבנות.
גם אני, כשקראתי, הייתי צריך להסתמך על מה שכתבת בהודעות קודמות+קצת ניחוש כדי להבין למה התכוונת.
ולמאירסון,.קלאץ יכול להחליק גם אחרי ששילבת הילוך למשל בעומס בהילוך גבוה.
לדוגמה, פתיחת גז בחמישי לצורך האצה. ככל שההילוך יותר גבוה, למנוע יותר קשה לסובב את הגלגלים+גיר. נקודת הכשל הראשונה היא קלאץ' גמור (או כבל מתוח מדי). בהילוך ראשון זה יקרה פחות (אבל עדיין יקרה) כי יותר קל למנוע להזיז את האופנוע, ולכן העומס על הקלאץ נמוך יותר. אינטואיטיבית זה נשמע הפוך להגיון, אז צריך להפעיל קצת את המחשבה והדמיון כדי להבין למה זה קורה.