אז כמו שרשמתי בכותרת חח יש איזה דרך כלשהי לדעת שבוודאות צריך להחליף קלאץ ?..
יש לי סימנים באופנוע של:
*שהקלאץ לחוץ עד הסוף ואני מכניס ראשון האופנוע קצת דוחף קדימה כאלו למרות שהקלאץ לחוץ..
(שיחקתי טיפה עם הכבל כמו בסרטון באשכול של הפורום הכללי) - לא עזר..
*ההילוכים ניכנסים קצת קשה כזה..
*ומאוד קשה להכניס ניוטראל... אפילו לפעמים שהאופנוע עומד ואני בראשון הרגלית הילוכים נתקעת ולא עולה לניוטראל או שני אלא רק ממש בכח..

לפי הסימנים ניראה לי זה באמת קלאץ השאלה אם במקום סתם לפתוח ,ולקנות חלקים, ולהחליף זה סתם למהר.. אני סטודנט לא מתאים הוצאות מיותרות חח
ואולי ביכלל זה הגיר ?..

מדובר בימאהה WR250X