
נכתב במקור על ידי
Tribalmistyc2
הייתי ממליץ לך לפעול בפחות אימפולסיביות ולקרוא לפני שאתה מבזבז זמן והרבה כסף.
בדיקת קומפרסיה לא מעידה על איפה יש בעיה היא מעידה רק שיש בעיה לכן צריך לאתר אותה לפני שמנוע נפתח.
רשמתי לך בשני פוסטים מעל שגם שסתומים שדולפים יכולים לגרום לזה איך יעזור לך להחליף בוכנה ורינגים? ואם הבעיה בכלל בצילינדר?
קומפ' 60 נמוכה מאוד,מנוע לא אמור להידלק במצב כזה - יתכן שיש לו בעיה במד או באטימה של המד.
בהצלחה.