תוצאות 1 עד 2 מ 2

אשכול: דרגת העומס בבלמים

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    6

    דרגת העומס בבלמים

    היי. אני די חדש בתחום. הייתי שמח אם תוכלו לשפוך לי קצת אור על עניין דרגת העומס בבלמים.
    מה האידיאל כשאני רוכב לבד? וכשאני מרכיב עוד נוסע?
    אני רוכב על קימקו אקסייטניג 250.
    תודה לעוזרים!

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אתה מתכוון (כנראה) לבולמים ולא לבלמים.
    מה שניתן לכוון (בד"כ ) בקטנועים זה את עומס הקפיץ האחורי בלבד. ככל שהטבעת גורמת לו להיות יותר מכווץ, הוא יותר קשיח (זה לא הכי מדויק פיזיקלית אבל זה מתאר בפשטות).

    חפש ביויטיוב את המונח sag.

    כלל אצבע,
    אם אתה במשקל ממוצע, תשאיר את הכיול על מה שהגיע מהחברה (משהו באמצע). אם אתה בעיקר מרכיב, או שאתה גדול במיוחד, תקשיח, ואם אתה קטנצ'יק תרכך.
    מעבר לכך, יש את עניין תחושת הישבן.
    אם אתה חש שהקטנוע מקפץ כמו תיש על כל חריץ, אולי הקפיץ בעומס גבוה יותר ושווה לרכך, אם אתה מרגיש שהוא מתנדנד מדי או סוגר מהלך בבאמפים תקשיח.
    באקסייטינג אין כל כך מה לדבר על תחושות ונדנודים בהשכבות, אבל אם תרצה להכנס לשם בהמשך, אפשר.

    בגדול, הקטנוע הזה הוא לא בדיוק סופר ספורט ואת רוב המשחק עם הקפיץ אתה תרגיש בנוחות ופחות ביכולות הדינמיות.

אשכולות דומים

  1. איך לדעת מה דרגת/רמת השרשרת?
    על ידי oradul בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-04-2018, 13:34
  2. שעת העומס טאיוואן
    על ידי nihrider בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 15-11-2016, 06:48
  3. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 29-10-2016, 12:54
  4. מבחן השוואתי: לתת בראש!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 03-05-2016, 14:48

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO