
נכתב במקור על ידי
Shasha127
חבר'ה, שוק הרכב - עם דגש על שוק הרכב הפרטי - הוא הפרה החולבת כמעט הכי גדולה בטבלאת ההכנסות השנתית של מדינת ישראל
מקום ראשון בטבלה עומד שוק הנדלן - זה התחום הרווחי ביותר למדינת ישראל ממיסוי
אחריו נמצא שוק הרכב עם דגש על רכב פרטי - מיסוי ברכישת רכב חדש (110%) , מיסוי באגרת רישוי (טסט כל שנה בעלויות שמתחילות ב1300 שקל לרכב הפשוט והקטן ביותר) , דלק - כידוע חצי ממחיר הדלק הוא מס בשם לא פחות הזוי שנקרא "בלו" , דוחות משטרה ומהירות , קנסות חניה והיד עוד נטויה
המדינה או יותר מדוייק משרד האוצר אחד המושחתים והסודיים בעולם - לעולם, אבל לעולם לא יוותר על ההכנסה העצומה הזו
זו הסיבה הישירה למה המדינה מוצפת רכבים ולמה נכנסים כל שנה למדינת ישראל לא פחות מ300,000 (!!!) מכוניות בשעריה ועולים על הכביש
התשתיות, גודל הערים ורוחב הרחובות והכבישים אינם עומדים בעומס, והמדינה אט אט הופכת לפקק אחד גדול. לא רחוק היום שבו לא משנה מאיזה מקום ובאיזו שעה ביום תצא עם רכב, אתה תעמוד בפקק של שעות
עמישראל לא יוותר על הרכב הפרטי שלו, במיוחד שהוא בליסינג מהעבודה
המדינה לא רוצה לצמצמם זיהום, היא רק מחפשת דרכים למסות עוד את ענף הרכב השמן שלה
המדינה לא רוצה אופנועים, הם גורמים להפחתה בהכנסות (מחירים נמוכים מרכב ממוצע, אגרת רישוי בגובה כמעט חמישית מחיר מאגרת הרכב הזולה ביותר, והדלק... הדלק שאופנוע לא שורף זה הדבר שהכי מציק לגוף הממסה שנקרא משרד האוצר)
תשכחו משינוי, תשכחו מעידוד דו"ג, ותרכבו כל עוד אפשר לקנות ביטוח ב5000 שקל כי גם לזה יהיה סוף כשיכנסו רכבים חשמלים וצריכת הדלק הכללית בארץ תצנח משמעותית מהיום