אם מדובר על 20K לאופנוע בלבד אז ניתן למצוא אחד נורמלי.
חפש 125- גם יותר זול וגם ייתן לך מענה יותר הולם לצרכים שלך - אופנוע יותר "עדין".
שלא תטעה- 125 דו"פ מקצועי זה לא אופנוע פראייר בכלל. ועם/בלי קשר- זה בית הספר הכי טוב לשטח.
מה נשמע חברים ?
היום עשיתי נסיעת מבחן על KTM250 EXC , אופנוע מפלצתי ללא ספק אבל יקר..(גם על ה Freeride היה יותר עדין לדעתי)
אני גם מחפש יותר כלי שיהיה עדין איתי ממש, כי הוא היה באמת כלי קשה לנהיגה לפעם ראשונה.
איך אפשר להיכנס הכי ב"סבבה" מה שנקרא ?
אני פשוט שואל את עצמי גם במידה וסתם יהיה לי כלי חלש, שאנשים יעשו דברים שאני לא יוכל לעשות איתו אני אהיה תקוע ?
אם אני מבין נכון אז אתה לא רכבת על אופנועים בכלל..?
או שהיית רוכב על כביש ואתה רוצה לעבור לשטח..?
כעיקרון חבר שלא היה לו מושג ברכיבה בכלל ואנדורו בפרט קנה AJP 250 דגם PR5 בתקציב שאתה מדבר פחות או יותר,
זה דגם שמגיע פול סייז (ויש גם דגם PR3 לנמוכי קומה ממש..)
האופנוע מאוד סלחני ועם מכלולים טובים (יחסית)
והוא תוך כמה חודשים התקדם ברכיבה בצורה משמעותית!
ה 125 כלי מקצועי ומצויין, ואני חוזר לשאלה למעלה, האם אתה יודע לרכב על אופנוע?
אם לא, גם ה 125 יהיה חזק/מתפרץ בשבילך להתחלה, והייתי ממליץ לחפש כלי מרובע ורגוע כדי ללמוד בכלל לרכב על האופנוע,
בהצלחה אחי!
אתה אומר שכדאי דווקא להתחיל עם 125EXC דו"פ ?
הוא קצת יותר יקר מהתקציב שלי (כלי שנראה שמור)
ב 20 זה כלים שעברו 6-7 ידיים..
תראה, לא רכבתי יותר מדי עשיתי רישיון ב 2014 והייתי נוסע רק על קטנועים.
אני כן רוצה להתחיל להיכנס לשטח לאט לאט עם כלי רגוע שגם אני אצליח לעלות איתו ברמה.
אבל גם חשוב לי שזה יהיה כלי עם שוק סבבה ?
לא בא לי להתקע איתו נצח..
השוק גם ככה מוצף, ולא תמיד יהיה קל למכור, גם כלים עם שוק טוב!
אולי כדאי שתכנס למס' סוכנויות באזור שלך ותראה מה יש בהיצע,
כך גם תוכל לעשות בעתיד טרייד אין באותה סוכנות שבה קנית..
העניין שבסוכנות אתה תשלם כנראה יותר ממה שתוכל למצא בפרטי..
לגבי ה 125, הכל עניין של תקציב
ואם זה התקציב שלך אל תצפה למצוא כלי חדש ובלי הרבה ידיים!
יותר חשוב למצוא כלי שהיה מטופל בזמן אפילו עם הרבה ידיים מאשר כלי שלא טופל כראוי ועם פחות ידיים!
תשקול דו"ש כדוגמת WRR. מעולה למתחילים בשטח, מחיר זול, אחזקה פשוטה ואמין מאוד