עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 20

אשכול: רוצה להיכנס לעולם השטח

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    12

    רוצה להיכנס לעולם השטח

    אני מאמין שאשכולות כאלה נטחנו אין סוף אבל אני מגיע מסגנון שונה

    עקרונית יש לי רישיון ל A1 סביב ה - 3 מעולם לא היה לי אופנוע משלי.(תמיד רציתי - אבל סביבה טיפה בעייתית)
    היה לי קטנוע בזמן רישיון ה - 125 שלי.(גיל 16)

    אז מה אני רוצה,זה פשוט המלצה לכלי אנדורו בתקציב של עד 20K.
    עכשיו ראיתי שלמתחילים ממליצים פה על ה WR250R.
    הוא קצת חורג לי מהתקציב אבל אם זה באמת יהיה שווה את זה, אז זה אפשרי.
    מכיוון שאני גר בצפת והסביבה פה מלאת שטח במרחק של דקות בודדות,אז חשבתי לקחת אופנוע 100% שטח.
    להתחלה חשבתי על KTM EXC125.
    אממה הוא גם טיפה יקר יותר,הן מבחינת מחיר והן אחזקה.
    אבל ראיתי כאלה בסיבות ה- 20K השאלה מה מצבם.
    אבל שאלה,בקילומטר אני יודע שזה עובד בערך 12K קילומטר לשנה.
    באופונועים האלו זה פר שעות,איך אני יודע על איזה כלי לא להסתכל מבחינת שעות.?
    ז"א שנאמר ואני רואה כלי שיש לו 40K קילומטר אני בכלל לא מסתכל.
    אז איך זה עובד בשעות?

    בכ"מ מה אומרים על KTM EXC125 כדאי?

    תודה מראש.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    הWR250R הוא לא אינדורו אלא דו"ש שעושה גם וגם. הEXC125 דו"פ הוא אינדורו נטו והוא מה שאתה צריך לקחת אחרי שתארת את הצרכים והמיקום שלך.
    מבחינת אחזקה זה לא כזה נורא כמו שאתה חושב, אבל כן אופנוע מקצועי יעלה יותר לשימוש מאופנוע דו"ש.
    מבחינת שעות ב20 אתה תקבל כלי שעבר 400-500 שעות לפחות שזה הרבה ואולי כבר עבר אוברול מלא אחד או 2. כאחד כזה כמות השעות תהיה פחות רלוונטית וצריך לבדוק את מצב המנוע הנוכחי שעליו עם מישהו/ מוסך שמכיר כלים כאלו. בכל אופן נסה למצוא את הכלי הכי טוב שאתה יכול למצוא בכסף שלך (כמות שעות נמוכה זה אחלה אבל ב20K זה כלים של 08-09 אם יהיה לך מזל ומי יודע כמה פעמים שיחקו להם בשעון שעות וכולי). שווה לשקול לחסוך עוד 5-8K ולקנות כלי יותר חדש כי הכלים האלו מן הסתם עובדים קשה כל הזמן ושנה אחת שלהם לא שווה לשנה אחת של אופנוע רגיל.
    בהצלחה.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    251
    אתה קודם כל צריך להיסגר על אם אתה רוצה אופנוע גם כביש גם שטח או רק שטח, כי נתת כאן השוואה בין אופנוע שטח טהור לבין אופנוע דו שימושי.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    12
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    הWR250R הוא לא אינדורו אלא דו"ש שעושה גם וגם. הEXC125 דו"פ הוא אינדורו נטו והוא מה שאתה צריך לקחת אחרי שתארת את הצרכים והמיקום שלך.
    מבחינת אחזקה זה לא כזה נורא כמו שאתה חושב, אבל כן אופנוע מקצועי יעלה יותר לשימוש מאופנוע דו"ש.
    מבחינת שעות ב20 אתה תקבל כלי שעבר 400-500 שעות לפחות שזה הרבה ואולי כבר עבר אוברול מלא אחד או 2. כאחד כזה כמות השעות תהיה פחות רלוונטית וצריך לבדוק את מצב המנוע הנוכחי שעליו עם מישהו/ מוסך שמכיר כלים כאלו. בכל אופן נסה למצוא את הכלי הכי טוב שאתה יכול למצוא בכסף שלך (כמות שעות נמוכה זה אחלה אבל ב20K זה כלים של 08-09 אם יהיה לך מזל ומי יודע כמה פעמים שיחקו להם בשעון שעות וכולי). שווה לשקול לחסוך עוד 5-8K ולקנות כלי יותר חדש כי הכלים האלו מן הסתם עובדים קשה כל הזמן ושנה אחת שלהם לא שווה לשנה אחת של אופנוע רגיל.
    בהצלחה.
    תודה על המענה.
    זה יותר סביב ה- 10K הוספה אין יותר מדי כלים שמורים ביד 2 לפי מה שראיתי.
    רק במחיר של 35+
    איזה כלי אחר בערך ברמה שלו יכול להיכנס לי לתקציב של 20~25K ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי Skity צפיה בהודעה
    אתה קודם כל צריך להיסגר על אם אתה רוצה אופנוע גם כביש גם שטח או רק שטח, כי נתת כאן השוואה בין אופנוע שטח טהור לבין אופנוע דו שימושי.
    חשבתי על זה,אבל ליום יום יש לי רכב.
    אז אמרתי כבר רק שטח.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    אם יש לך פייסבוק תכנס ללוח זולו ותעלה מודעה שאתה מחפש, ראיתי שם יותר מכלי 1 או 2 שיתאים לך בשבוע האחרון.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    נסה לחפש גאסגאס EC125.
    בתקציב הזה אתה יכול למצוא כלים שנת 2013 עם 200 שעות ואפילו חצי מזה אם תחפש טוב.
    לדעתי עדיף בהרבה על קטמ 125 שנת 08/09.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    להמליץ על כלי שאין לו חלפים בארץ זה לא מי יודע מה עדיף.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    זה בהחלט אחד השיקולים בקניית אופנוע, וצריך לקחת אותו בחשבון.
    זה לא שאין חלפים בארץ, אבל הזמינות בהחלט הרבה פחות טובה מבקטמ.
    דרך אגב, גם בימאהה המצב לא מזהיר לא מבחינת זמינות ובהחלט לא מבחינת המחירים.
    בדיוק עכשיו הגאסגאס שלי עמד שלושה שבועות עד שהשגתי חלק מסוים, אבל זו פעם ראשונה שזה קורה לי בשנתיים שהאופנוע אצלי.
    לא שמעתי יותר מדי סיפורים על אופנועים שעמדו בגלל חלקים, היום בעידן האינטרנט אפשר להשיג הכל בתוך שבוע-שבועיים, ויש גם חבורה גדולה של רוכבי גאסגאס שמנסים לעזור כשצריך.
    אבל שוב, זה בהחלט שיקול שצריך לקחת בחשבון. לטעמי, עדיף גאסגאס שנת 2013 שאולי יעמוד שבועיים בשנה מאשר קטמ 2009 שאולי יהיו לו חלפים אבל הסיכוי לתקלות בו הרבה יותר גבוה.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    מה עם HM SIXCOMP 125 ?
    גם דו"פ, גם חזק (30 כ"ס כן?)
    מכלולים פצצה, ומנוע שהוכיח כבר שהוא אמין ROTAX 122 שנמצא על עוד כמה דגמים של אפריליה.
    חלקים בשפע.

  10. #10
    WR250R

    (אם אתה רוצה תדלג לדקה 3:12 -->> https://youtu.be/WFcREFMRBto?t=193)


  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    דוטש, אני מסכים לגמרי שהתמורה לכסף עם גסגס היא גבוהה יותר כי השוק שלהם בתחת, אבל בדיוק מאותן סיבות שהשוק שלהם בתחת (קושי בחלפים זמינים) לא הייתי ממהר לכיוון הזה, במיוחד לא ממליץ למישהו שלא מכיר את העולם הזה עדין.

    קוקוריקו, אין סיבה לקנות דו"ש (כמעט 140 קילו אופנוע לעומת 100 קילו ושקל לדופ מקצועי) בזמן שהוא אמר בפירוש שאין ולא יהיה לו יותר מ5-10 דקות רכיבות כביש כל פעם.
    נכון אפשר לעשות הרבה עם WRR, אבל אפשר לעשות הרבה יותר עם כלי שמכוון מראש למטרה. אין שום סיבה שהבחור ישקול משהו חוץ מכלי מקצועי נטו לשימושים שלו.

  12. #12
    אופנוע צריך להתאים גם לכיס.

    כלי מקצועי זה הרבה הוצאות.
    והבחור פה שפתח את האשכול לא נראה לי מודע לכך.

    (דרך אגב WRR סטוק שוקל 133 (כולל שמן וטנק דלק מלא).
    מי שמעוניין בשידרוגיטיס - ניתן להוריד בערך 7-8 קילו.
    עדיין הרבה יותר מכלי מקצועי, לא בא לומר שלא. פשוט לדייק במספרים.)

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    ועדיין הHM או EXC יראו לו ת'טוסיק.
    ולפי מה שהוא אומר הוא גר קרוב אז מצויין אין הרבה נסיעה בכביש, ויש רישוי צהוב בכל מקרה.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    קח בחשבון שהשטח ליד הבית נמאס מהר מאוד כמה אפשר לעשות את ביריה וברעם

  15. #15
    Member הסמל האישי של guyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    299
    אופנוע השטח האמיתי הראשון שלי הוא KTM 125 EXC.
    הוא מעולה להתחלה ולא רלוונטי לשימוש בכביש בכלל.
    קליל ולא מאיים ומחייב אותך להתמקצע ברכיבה ובשימוש בסל"ד מדויק.
    אני ממליץ!

    ה-WR כבד יותר וחלש יותר, ולמרות שהוא אופנוע דו"ש מעולה הוא לא מתקרב ליכולות של הקטמ.
    SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
    Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
    Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
    Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
    Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R

אשכולות דומים

  1. להיכנס לNetwork או להישאר עם Adsense?
    על ידי SM26 בפורום פורום צילום מוטורי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-04-2016, 22:53
  2. לא רכבתי מעולם, כמה שאלות למבינים
    על ידי Nati_M בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 10-01-2016, 11:06
  3. כניסה לעולם השטח בסכום 10,000
    על ידי Amitay בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 30-12-2015, 16:10
  4. כניסה לעולם השטח
    על ידי Naddyjoe בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 13-10-2015, 10:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO