עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 44

אשכול: התלבטות ברכישת KTM

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131

    התלבטות ברכישת KTM

    שלום חברים, אז ירדתי מהרעיון של MT07 לבינתיים בגלל שאין טעם להביא אותו מוגבל..
    קיבלתי הצעה מאוד מעניינת מהסוכנות של KTM אך אני לא מכיר מקרוב את הכלים שלהם.
    שמעתי הרבה דברים טובים על הדיוק וארסי 390 אך גם דברים לא טובים על בעיות אמינות לכן ההתלבטות.
    מצד אחד יש אחריות על הכלי אבל אין לי כוח פעם בחודש ללכת למוסך..
    למישהו יש התנסות או חוות דעת על הכלים?
    וגם הבנתי שהדיוק יותר פרקטי ליום יום מאשר הארסי אבל מבחינת מראה הארסי היה נראה יותר מושך וגדול פיזית.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    כל דגמי הכביש של הקטומים מ390 סמק ומטה מיוצרים בהודו והמנועים שם לא נהנים מאמינות יתרה בניגוד לאחיהם הגדולים יותר ואופנועי האינדורו שמיוצרים באוסטריה
    אם אתה נעול על הנפח ביניים הזה לך על משהו יפני במקרה הזה

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    אני רוכב וותיק ומנוסה והיו לי שני דיוק 390 (שנת 2016 ו 2017) שנרכשו חדשים מהחברה. בחרתי באופנוע הזה בשל חזרה לתחום לאחר מספר שנות הפסקה, ורצון שלא להוציא סכום גדול אך מצד שני להנות מביצועים טובים.

    חשוב לציין שהאופנוע הזה בעל ביצועים שבעיניי הטובים בקטגוריה ולעיטים אף מאופנועים גדולים ממנו בנפח. מדובר לטעמי באופנוע מהנה מאוד לרכיבה, בעל מכלולים מעולים המאפשר רכיבה ספורטיבית של ממש במחיר מעולה!

    תקרא מבחנים בחו"ל ותראה עד כמה משבחים את האופנוע הזה ואילו ציונים גבוהים הוא מקבל ולגמרי בצדק.

    מבחינת אמינות - קשה מאוד להגיד, לתחושתי זו איננה אמינות יפנית כנראה, אך אני לא נתקלתי בשום בעיה חמורה (אני גם לא עושה הרבה קמ בשנה מצד שני). אם הייתי צריך הייתי חוזר על הקנייה שוב (שוב זה רק אני - אני לא מהווה נתון סטטיסטי כמובן).

    בהצלחה,
    נערך לאחרונה על ידי Maxi; 25-03-2019 בשעה 12:29.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    באותה סביבה בדיוק יש את הZ400, הCB300R, הG310R והMT03.
    לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו כשאישית, התלבטתי בין הדיוק 390 לCB300R ואחרי נסיעות מבחן העדפתי דווקא את ההונדה.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    אכן בסוף זו העדפה אישית.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2017
    הודעות
    25
    ציטוט נכתב במקור על ידי Maxi צפיה בהודעה
    אני רוכב וותיק ומנוסה והיו לי שני דיוק 390 (שנת 2016 ו 2017) שנרכשו חדשים מהחברה. בחרתי באופנוע הזה בשל חזרה לתחום לאחר מספר שנות הפסקה, ורצון שלא להוציא סכום גדול אך מצד שני להנות מביצועים טובים.

    חשוב לציין שהאופנוע הזה בעל ביצועים שבעיניי הטובים בקטגוריה ולעיטים אף מאופנועים גדולים ממנו בנפח. מדובר לטעמי באופנוע מהנה מאוד לרכיבה, בעל מכלולים מעולים המאפשר רכיבה ספורטיבית של ממש במחיר מעולה!

    תקרא מבחנים בחו"ל ותראה עד כמה משבחים את האופנוע הזה ואילו ציונים גבוהים הוא מקבל ולגמרי בצדק.

    מבחינת אמינות - קשה מאוד להגיד, לתחושתי זו איננה אמינות יפנית כנראה, אך אני לא נתקלתי בשום בעיה חמורה (אני גם לא עושה הרבה קמ בשנה מצד שני). אם הייתי צריך הייתי חוזר על הקנייה שוב (שוב זה רק אני - אני לא מהווה נתון סטטיסטי כמובן).

    בהצלחה,


    כנ"ל לגביי כיום בעלים של דיוק 390 2018 בעבר בעלים של דיוק 200.
    לא היו לי שום בעיות מיוחדות.
    תטפל בזמן תתחזק בזמן תעשה הרצה כמו שצריך ויהיה בסדר..

    ותעשה טובה לעצמך אל תקשיב לכל הילדים האלה שאומרים לך שקטמ שמיוצר בהודו זה חרא של אופנוע.
    תדבר עם אנשים אמינים שהחזיקו כלים כאלה וטיפלו בהם כמו שצריך.

    אם תקשיב להם אתה עלול לפספס אחלה עסקה ואחלה אופנוע.
    תכנס קצת לפורומים בחו"ל תקרא יותר על האופנוע תעשה רכיבת מבחן תראה שהוא נוח לך ואם כן, לך על זה.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי Gsx צפיה בהודעה
    כנ"ל לגביי כיום בעלים של דיוק 390 2018 בעבר בעלים של דיוק 200.
    לא היו לי שום בעיות מיוחדות.
    תטפל בזמן תתחזק בזמן תעשה הרצה כמו שצריך ויהיה בסדר..

    ותעשה טובה לעצמך אל תקשיב לכל הילדים האלה שאומרים לך שקטמ שמיוצר בהודו זה חרא של אופנוע.
    תדבר עם אנשים אמינים שהחזיקו כלים כאלה וטיפלו בהם כמו שצריך.

    אם תקשיב להם אתה עלול לפספס אחלה עסקה ואחלה אופנוע.
    תכנס קצת לפורומים בחו"ל תקרא יותר על האופנוע תעשה רכיבת מבחן תראה שהוא נוח לך ואם כן, לך על זה.
    תודה על התשובה, איך בגדול אתה מרוצה מהכלי?
    אני יודע ש99 אחוז מהאנשים לא ילכלכו על הכלי שהם נוסעים עליו אבל עדיין תנסה להיות אובייקטיבי.
    מבחינת יום יום, נוחות, צריכת דלק הכלי נחשב טוב?

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי Maxi צפיה בהודעה
    אני רוכב וותיק ומנוסה והיו לי שני דיוק 390 (שנת 2016 ו 2017) שנרכשו חדשים מהחברה. בחרתי באופנוע הזה בשל חזרה לתחום לאחר מספר שנות הפסקה, ורצון שלא להוציא סכום גדול אך מצד שני להנות מביצועים טובים.

    חשוב לציין שהאופנוע הזה בעל ביצועים שבעיניי הטובים בקטגוריה ולעיטים אף מאופנועים גדולים ממנו בנפח. מדובר לטעמי באופנוע מהנה מאוד לרכיבה, בעל מכלולים מעולים המאפשר רכיבה ספורטיבית של ממש במחיר מעולה!

    תקרא מבחנים בחו"ל ותראה עד כמה משבחים את האופנוע הזה ואילו ציונים גבוהים הוא מקבל ולגמרי בצדק.

    מבחינת אמינות - קשה מאוד להגיד, לתחושתי זו איננה אמינות יפנית כנראה, אך אני לא נתקלתי בשום בעיה חמורה (אני גם לא עושה הרבה קמ בשנה מצד שני). אם הייתי צריך הייתי חוזר על הקנייה שוב (שוב זה רק אני - אני לא מהווה נתון סטטיסטי כמובן).

    בהצלחה,
    אכן המחירים שלהם מאוד טובים והחברה יוצאת כם מבצעים מעולים ומשתלמים.
    מבחינת ביצועים הוא יותר חזק מהונדה קוואסקי וימאה?
    ואיך הוא ביום יום, בתוך העיר לנסיעות קצרות וכו?

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    באותה סביבה בדיוק יש את הZ400, הCB300R, הG310R והMT03.
    לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו כשאישית, התלבטתי בין הדיוק 390 לCB300R ואחרי נסיעות מבחן העדפתי דווקא את ההונדה.
    תודה,
    אפשר לשאול מה פחות אהבת בדיוק שבהונדה אהבת?

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    כל דגמי הכביש של הקטומים מ390 סמק ומטה מיוצרים בהודו והמנועים שם לא נהנים מאמינות יתרה בניגוד לאחיהם הגדולים יותר ואופנועי האינדורו שמיוצרים באוסטריה
    אם אתה נעול על הנפח ביניים הזה לך על משהו יפני במקרה הזה
    הרבה כלים היום מיוצרים בהודו, לאו דווקא מסיבה של לחסוך כלכלית בעלות הייצור.
    לא יודע כמה ההונדה מצדיק את המחיר שלו..
    שבמחיר שלו יישאר לי גם כסף לביטוח וקסדה חדשה.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תודה,
    אפשר לשאול מה פחות אהבת בדיוק שבהונדה אהבת?
    לדיוק יש יותר כח בסל"ד גבוה וזה מורגש אבל רוב הזמן אני לא שם. ההונדה נוחה יותר עבורי, מעט הכח שלה זמין יותר בסל"ד ביניים, התפעול שלה חלק יותר ואינטואיטיבי, מרווחי הטיפולים ארוכים יותר ולדיוק הספציפי שקיבלתי לנסיעת המבחן היו כמה בעיות קטנות (כולל במנוע) שחיזקו אצלי את סימני השאלה ביחס לאמינות (למרות שיכול להיות שזה כלי שעבר התעללות ולאו דווקא מייצג).
    אם אתה יכול, תנסה לקחת נסיעות מבחן. מה שנכון לגבי לא בהכרח נכון לגבי אנשים אחרים.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    הרבה כלים היום מיוצרים בהודו, לאו דווקא מסיבה של לחסוך כלכלית בעלות הייצור.
    לא יודע כמה ההונדה מצדיק את המחיר שלו..
    שבמחיר שלו יישאר לי גם כסף לביטוח וקסדה חדשה.
    את האמינות אני לא משליך ישירות על ארץ היצור, ורוב הבעיות שצצו היו בגלל שימוש לא סביר (רוב הקהל של הכלים האלה הם ילדי רוצעחט שבטוחים שהם רכשו R1 ורוכבים איתם על המנתק כל היום), אבל לעומתם האחים האוסטרים שלהם הפגינו ומפגינים אמינות יציבה מאוד
    את הדברים שאני כותב אני כותב מהצד השני, לא מצד הלקוח
    נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 25-03-2019 בשעה 16:11.

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    את האמינות אני לא משליך ישירות על ארץ היצור, ורוב הבעיות שצצו היו בגלל שימוש לא סביר (רוב הקהל של הכלים האלה הם ילדי רוצעחט שבטוחים שהם רכשו R1 ורוכבים איתם על המנתק כל היום), אבל לעומתם האחים האוסטרים שלהם הפגינו ומפגינים אמינות יציבה מאוד
    את הדברים שאני כותב אני כותב מהצד השני, לא מצד הלקוח
    חחח כן מבין מה אתה אומר זאת גם הסיבה שאני לא הולך על יד 2, לך תדע מי ומה עשו איתו..
    דרך אגב מה זה המנתק שרשמת?
    והאם אתה חושב שבשנים האחרונות (החל מ18') האמינות של הכלים השתפרו?
    אני בטוח שKTM שומעים את הלקוחות שלהם ועשו שיפורים ושינויים במנוע.
    הגיוני?

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    מדובר באותם מנועים ללא עדכון מכני בנתים. בסופו של דבר אם אתה רוכש כלי יד שניה מטופל ושמור מבעלים אחראי ותתיחס לכלי כמו שצריך אין סיבה שהוא יקרוס או יפתיע אותך עם בעיה אקוטית במנוע. כמו שאמרתי רוב המקרים שאני מדבר עליהם הגיעו מידיים של רוכבים שלא בדיוק יודעים מהי רכיבה, וחלקית זו לא אשמתם כי ככה משווקים להם את הכלים האלה.

  15. #15
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    חחח כן מבין מה אתה אומר זאת גם הסיבה שאני לא הולך על יד 2, לך תדע מי ומה עשו איתו..
    דרך אגב מה זה המנתק שרשמת?
    והאם אתה חושב שבשנים האחרונות (החל מ18') האמינות של הכלים השתפרו?
    אני בטוח שKTM שומעים את הלקוחות שלהם ועשו שיפורים ושינויים במנוע.
    הגיוני?
    מנתק ההצתה.

אשכולות דומים

  1. התלבטות ברכישת אופנוע A1
    על ידי OneBiker בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-03-2019, 12:57
  2. התלבטות ברכישת אופנוע ראשון 125 סמק
    על ידי lokimonsterson בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 07-02-2019, 08:43
  3. התלבטות ברכישת אופנוע ראשון A1
    על ידי Odedo בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-10-2018, 18:01
  4. התלבטות ברכישת אופנוע ראשון A1
    על ידי Odedo בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-10-2018, 14:57
  5. התלבטות ברכישת CB 500 לרוכב מתחיל
    על ידי nati88 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 21-03-2016, 20:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO