כל דגמי הכביש של הקטומים מ390 סמק ומטה מיוצרים בהודו והמנועים שם לא נהנים מאמינות יתרה בניגוד לאחיהם הגדולים יותר ואופנועי האינדורו שמיוצרים באוסטריה
אם אתה נעול על הנפח ביניים הזה לך על משהו יפני במקרה הזה
שלום חברים, אז ירדתי מהרעיון של MT07 לבינתיים בגלל שאין טעם להביא אותו מוגבל..
קיבלתי הצעה מאוד מעניינת מהסוכנות של KTM אך אני לא מכיר מקרוב את הכלים שלהם.
שמעתי הרבה דברים טובים על הדיוק וארסי 390 אך גם דברים לא טובים על בעיות אמינות לכן ההתלבטות.
מצד אחד יש אחריות על הכלי אבל אין לי כוח פעם בחודש ללכת למוסך..
למישהו יש התנסות או חוות דעת על הכלים?
וגם הבנתי שהדיוק יותר פרקטי ליום יום מאשר הארסי אבל מבחינת מראה הארסי היה נראה יותר מושך וגדול פיזית.
כל דגמי הכביש של הקטומים מ390 סמק ומטה מיוצרים בהודו והמנועים שם לא נהנים מאמינות יתרה בניגוד לאחיהם הגדולים יותר ואופנועי האינדורו שמיוצרים באוסטריה
אם אתה נעול על הנפח ביניים הזה לך על משהו יפני במקרה הזה
אני רוכב וותיק ומנוסה והיו לי שני דיוק 390 (שנת 2016 ו 2017) שנרכשו חדשים מהחברה. בחרתי באופנוע הזה בשל חזרה לתחום לאחר מספר שנות הפסקה, ורצון שלא להוציא סכום גדול אך מצד שני להנות מביצועים טובים.
חשוב לציין שהאופנוע הזה בעל ביצועים שבעיניי הטובים בקטגוריה ולעיטים אף מאופנועים גדולים ממנו בנפח. מדובר לטעמי באופנוע מהנה מאוד לרכיבה, בעל מכלולים מעולים המאפשר רכיבה ספורטיבית של ממש במחיר מעולה!
תקרא מבחנים בחו"ל ותראה עד כמה משבחים את האופנוע הזה ואילו ציונים גבוהים הוא מקבל ולגמרי בצדק.
מבחינת אמינות - קשה מאוד להגיד, לתחושתי זו איננה אמינות יפנית כנראה, אך אני לא נתקלתי בשום בעיה חמורה (אני גם לא עושה הרבה קמ בשנה מצד שני). אם הייתי צריך הייתי חוזר על הקנייה שוב (שוב זה רק אני - אני לא מהווה נתון סטטיסטי כמובן).
בהצלחה,
נערך לאחרונה על ידי Maxi; 25-03-2019 בשעה 12:29.
באותה סביבה בדיוק יש את הZ400, הCB300R, הG310R והMT03.
לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו כשאישית, התלבטתי בין הדיוק 390 לCB300R ואחרי נסיעות מבחן העדפתי דווקא את ההונדה.
אכן בסוף זו העדפה אישית.
כנ"ל לגביי כיום בעלים של דיוק 390 2018 בעבר בעלים של דיוק 200.
לא היו לי שום בעיות מיוחדות.
תטפל בזמן תתחזק בזמן תעשה הרצה כמו שצריך ויהיה בסדר..
ותעשה טובה לעצמך אל תקשיב לכל הילדים האלה שאומרים לך שקטמ שמיוצר בהודו זה חרא של אופנוע.
תדבר עם אנשים אמינים שהחזיקו כלים כאלה וטיפלו בהם כמו שצריך.
אם תקשיב להם אתה עלול לפספס אחלה עסקה ואחלה אופנוע.
תכנס קצת לפורומים בחו"ל תקרא יותר על האופנוע תעשה רכיבת מבחן תראה שהוא נוח לך ואם כן, לך על זה.
לדיוק יש יותר כח בסל"ד גבוה וזה מורגש אבל רוב הזמן אני לא שם. ההונדה נוחה יותר עבורי, מעט הכח שלה זמין יותר בסל"ד ביניים, התפעול שלה חלק יותר ואינטואיטיבי, מרווחי הטיפולים ארוכים יותר ולדיוק הספציפי שקיבלתי לנסיעת המבחן היו כמה בעיות קטנות (כולל במנוע) שחיזקו אצלי את סימני השאלה ביחס לאמינות (למרות שיכול להיות שזה כלי שעבר התעללות ולאו דווקא מייצג).
אם אתה יכול, תנסה לקחת נסיעות מבחן. מה שנכון לגבי לא בהכרח נכון לגבי אנשים אחרים.
את האמינות אני לא משליך ישירות על ארץ היצור, ורוב הבעיות שצצו היו בגלל שימוש לא סביר (רוב הקהל של הכלים האלה הם ילדי רוצעחט שבטוחים שהם רכשו R1 ורוכבים איתם על המנתק כל היום), אבל לעומתם האחים האוסטרים שלהם הפגינו ומפגינים אמינות יציבה מאוד
את הדברים שאני כותב אני כותב מהצד השני, לא מצד הלקוח
נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 25-03-2019 בשעה 16:11.
מדובר באותם מנועים ללא עדכון מכני בנתים. בסופו של דבר אם אתה רוכש כלי יד שניה מטופל ושמור מבעלים אחראי ותתיחס לכלי כמו שצריך אין סיבה שהוא יקרוס או יפתיע אותך עם בעיה אקוטית במנוע. כמו שאמרתי רוב המקרים שאני מדבר עליהם הגיעו מידיים של רוכבים שלא בדיוק יודעים מהי רכיבה, וחלקית זו לא אשמתם כי ככה משווקים להם את הכלים האלה.