עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 44 מ 44

אשכול: התלבטות ברכישת KTM

  1. #31
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תודה על חוות הדעת.
    איך היה היחס מבחינת החברה לתקלה, האם ניסו להתנער מאחריות או שמתנצלים ועוזרים?
    ומה זאת אומרת מי שבא מאופנועים גדולים, אם היה לי דיוק 790 איזה סיבה יש לרדת ל390?
    אתה אז אומר שהוא יותר בנוי לרכיבה עירונית מאשר בינעירונית (אפשר להבין בגלל צילינדר 1)?
    החיים קצת יותר מורכבים מזה - יש סיבות שונות שרוכבים עשויים לרדת בנפח, זו לא דרך חד סיטרית. אני אישית למשל עשיתי הפסקה מאופנועים לכמה שנים. אופנוע אחרון לפני החזרה היה 750 אבל חזרתי ל 390.

    בגדול האופנוע יותר מתאים לרכיבה עירונית ובינעירונית לא ארוכה מדיי ובטח שלא בינעירונית ארוכה מאוד ויום יומית. זה נפח קטן בעל צילינדר אחד כך שמהירות השיוט הנוחה איתו היא סביב 130 בגדול שסלד יחסית גבוה. זה לא נוח או נעים או בריא למנוע לאורך נסיעות ארוכות מאוד.

  2. #32
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    שלחו סלולארי בפרטי ואצטרף אתכם
    מה עם אנשים ששוקלים סוזוקי ואוהבים את המותג?

  3. #33
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    141
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תודה על חוות הדעת.
    האם זה היה האופנוע הראשון שלך?
    עם הרוח אני חושב שאוכל להסתדר, הרי בסופו של דבר הוא לא בנוי לשיוט בכביש 6.
    90 אחוז מהנסיעות שלי הם בתוך העיר, לעבודה וכו.
    טיולים מידי פעם אז אוכל להסתדר.
    איך היה לך מבחינת תחזוקה יומיומית, טיפולים, צריכת דלק וכו' אשמח אם תפרט יותר, תודה.
    היה לי crf250l לפניו ולפני כן קטנועים.. היום על mt07.

    התחזוקה השוטפת אצלי הייתה רק שימון שרשרת וכמובן טיפולים במוסך. הכל עבר ללא תקלות.
    אחרי 6 אלף הברקסים התחילו לעשות קצת רעשים אבל אחרי שיוף קטן בטיפול 7 הכל הסתדר.

    כמו שאמרתי, אני מאוד נהנתי מהקלילות והזריזות שלו. מנוע סינגל כמעט הכי חזק ב a1.

    אם אתם מחפש איכות ללא פשרות, זה לא האופנוע...
    יש לו כל מיני שטיקים כמו כיבוי מסך וכו טכו... מצד שני אני לא נתקלתי בשום דבר קריטי ומה שכן הפריע לי (כמו הרפידות) טופל במוסך ללא שאלות.
    אם אתה מחפש אופנוע מהנה מאוד באיכות טובה מאוד, קח אותו בחשבון.


    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  4. #34
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    141
    והצריכת דלק הייתה ליטר ל 28 קמ בממוצע ברכיבה יחסית רגוע.
    כשלוחצי חזק יורדים ל 25 קמ לליטר

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  5. #35
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי erel צפיה בהודעה
    היה לי crf250l לפניו ולפני כן קטנועים.. היום על mt07.

    התחזוקה השוטפת אצלי הייתה רק שימון שרשרת וכמובן טיפולים במוסך. הכל עבר ללא תקלות.
    אחרי 6 אלף הברקסים התחילו לעשות קצת רעשים אבל אחרי שיוף קטן בטיפול 7 הכל הסתדר.

    כמו שאמרתי, אני מאוד נהנתי מהקלילות והזריזות שלו. מנוע סינגל כמעט הכי חזק ב a1.

    אם אתם מחפש איכות ללא פשרות, זה לא האופנוע...
    יש לו כל מיני שטיקים כמו כיבוי מסך וכו טכו... מצד שני אני לא נתקלתי בשום דבר קריטי ומה שכן הפריע לי (כמו הרפידות) טופל במוסך ללא שאלות.
    אם אתה מחפש אופנוע מהנה מאוד באיכות טובה מאוד, קח אותו בחשבון.


    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    נסעתי עליו היום בנסיעת מבחן, חייב להגיד שמאוד הופתעתי.
    כלי מאוד נוח, הרבה כוח זמין, זריז וקליל.
    אך בסביבות ה130 קמש הרגשתי שהוא מאוד מתאמץ, יכולתי להמשיך עוד אבל כאב לי על המנוע החד בוכנתי.
    האם אתה חושב שMT07 מוגבל יד שנייה יהיה אולי אופציה טובה יותר?
    זה לא כלי ראשון שלי, יש לי מעט ניסיון ברכיבה ואני לא אחד שמתגרזן עם אופנועים אלא לרוב נוסע רגוע ומידי פעם פותח חזק.
    התקציב הוא בסביבות ה38-40K, מה דעתך?

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  6. #36
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי Maxi צפיה בהודעה
    החיים קצת יותר מורכבים מזה - יש סיבות שונות שרוכבים עשויים לרדת בנפח, זו לא דרך חד סיטרית. אני אישית למשל עשיתי הפסקה מאופנועים לכמה שנים. אופנוע אחרון לפני החזרה היה 750 אבל חזרתי ל 390.

    בגדול האופנוע יותר מתאים לרכיבה עירונית ובינעירונית לא ארוכה מדיי ובטח שלא בינעירונית ארוכה מאוד ויום יומית. זה נפח קטן בעל צילינדר אחד כך שמהירות השיוט הנוחה איתו היא סביב 130 בגדול שסלד יחסית גבוה. זה לא נוח או נעים או בריא למנוע לאורך נסיעות ארוכות מאוד.
    נסעתי עליו היום בנסיעת מבחן, חייב להגיד שמאוד הופתעתי.
    כלי מאוד נוח, הרבה כוח זמין, זריז וקליל.
    אך בסביבות ה130 קמש הרגשתי שהוא מאוד מתאמץ, יכולתי להמשיך עוד אבל כאב לי על המנוע החד בוכנתי.
    האם אתה חושב שMT07 מוגבל יד שנייה יהיה אולי אופציה טובה יותר?
    זה לא כלי ראשון שלי, יש לי מעט ניסיון ברכיבה ואני לא אחד שמתגרזן עם אופנועים אלא לרוב נוסע רגוע ומידי פעם פותח חזק.
    התקציב הוא בסביבות ה38-40K, מה דעתך?

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  7. #37
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    במבחנים שראיתי הדיוק סוגר 160 קמ"ש. כשעשיתי עליו נסיעת מבחן לא הרגשתי שהוא סובל ב130 קמ"ש אבל זה נכון שכל מנוע קטן יחייב הגעה לסל"ד גבוה יחסית ועדיין, אתה לא צריך להיות קרוב לאיזור של מנתק ההצתה ולא צריך לחשוש במיוחד לנסוע במהירות כזו.
    היה לי נסיון עם אופנוע מוגבל אחר (SV650) שלא אהבתי, בין היתר בגלל ההגבלה של המנוע והמכלולים הפשוטים. הMT07 הוא גם כלי עם מכלולים פשוטים ולמעט המנוע העדיף (שאתה לא הולך לקבל בגלל ההגבלה) הדיוק 390 צריך להיות כלי טוב יותר ו"שלם" מבחינת ההתנהגות שלו.

  8. #38
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    במבחנים שראיתי הדיוק סוגר 160 קמ"ש. כשעשיתי עליו נסיעת מבחן לא הרגשתי שהוא סובל ב130 קמ"ש אבל זה נכון שכל מנוע קטן יחייב הגעה לסל"ד גבוה יחסית ועדיין, אתה לא צריך להיות קרוב לאיזור של מנתק ההצתה ולא צריך לחשוש במיוחד לנסוע במהירות כזו.
    היה לי נסיון עם אופנוע מוגבל אחר (SV650) שלא אהבתי, בין היתר בגלל ההגבלה של המנוע והמכלולים הפשוטים. הMT07 הוא גם כלי עם מכלולים פשוטים ולמעט המנוע העדיף (שאתה לא הולך לקבל בגלל ההגבלה) הדיוק 390 צריך להיות כלי טוב יותר ו"שלם" מבחינת ההתנהגות שלו.
    אז אתה אומר שהמכלולים של דיוק 390 טובים יותר מה-650 של יאמהה וסוזוקי?

  9. #39
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    אז אתה אומר שהמכלולים של דיוק 390 טובים יותר מה-650 של יאמהה וסוזוקי?
    לא מבין איך אנשים קונים SV
    נראה כלי מכוער משנות ה90, מיושן ולא חדשני, עיצוב דומה כבר עשרות שנים, מכלולים פשוטים וזולים.
    מה שכן יתרון זה אמינות ונוחות לא יותר מזה..

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  10. #40
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    אז אתה אומר שהמכלולים של דיוק 390 טובים יותר מה-650 של יאמהה וסוזוקי?
    כן בהחלט. בולמי ה WP על ה 390 הם ברמה גבוה יותר לדעתי.

    אני יכול להגיד לך שכשחשבתי להחליף את ה 390 2016 עשיתי סיבוב על ה 07 לא מוגבל. כמובן שיותר כוח ומומנט מורגש ביחס ל 390, מהירות סופית שחוצה את ה 200, וגם שיוט במהירות גבוה יותר, אבל באופן כללי, לא חשבתי שזה שווה הפרש מחיר של 24 אלף בזמנו (חדש מול חדש).

  11. #41
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    אז אתה אומר שהמכלולים של דיוק 390 טובים יותר מה-650 של יאמהה וסוזוקי?
    בודאי. לדיוק יש מצערת חשמלית, קלאץ' מחליק, בולמים מצוינים, בלמים מצוינים, מסך TFT וכו. הוא קל משקל וההתנהגות שלו נהדרת. לSV650 וMT07 יש מנועים מצוינים וזהו בערך.
    מנוע מצוין זה המון במידה ואתה מתכוון להחזיק אותו שנים ולשדרג את כל המסביב אבל פה מדובר באופנוע מוגבל ומסורס שאתה כנראה לא תחזיק שנים ומלכתחילה הוצאת עליו הרבה יותר כסף שעכשיו אין לך בשביל השדרוגים האלה. כסטוק, מהחברה, הדיוק הוא אופנוע "נכון" ומתאים יותר ואני גם מאמין שהוא יהנה ממנו הרבה יותר.

  12. #42
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    לא מבין איך אנשים קונים SV
    נראה כלי מכוער משנות ה90, מיושן ולא חדשני, עיצוב דומה כבר עשרות שנים, מכלולים פשוטים וזולים.
    מה שכן יתרון זה אמינות ונוחות לא יותר מזה..

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
    מחיר ואמינות מוכחת.
    אם הוא היה עם מיגון רוח יותר טוב, ותא אכסון, ולא מכוער כמו תחת של כלב הייתי קונה sv ולא nc. הטכנולוגיה ה"ישנה" שלו היא יתרון בעיני.

  13. #43
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    מה עם אנשים ששוקלים סוזוקי ואוהבים את המותג?
    יצטרכו להאזר בסבלנות עד שיוכלו לממש אהבתם למותג ואשכרה להיות בעלים של אחד
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  14. #44
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    141
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    נסעתי עליו היום בנסיעת מבחן, חייב להגיד שמאוד הופתעתי.
    כלי מאוד נוח, הרבה כוח זמין, זריז וקליל.
    אך בסביבות ה130 קמש הרגשתי שהוא מאוד מתאמץ, יכולתי להמשיך עוד אבל כאב לי על המנוע החד בוכנתי.
    האם אתה חושב שMT07 מוגבל יד שנייה יהיה אולי אופציה טובה יותר?
    זה לא כלי ראשון שלי, יש לי מעט ניסיון ברכיבה ואני לא אחד שמתגרזן עם אופנועים אלא לרוב נוסע רגוע ומידי פעם פותח חזק.
    התקציב הוא בסביבות ה38-40K, מה דעתך?

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
    130 זה בערך הגבול לאזור הנוחות של האופנוע.. אחכ מתחיל להיות פחות כיף אם כי בהחלט אפשרי לזמן מוגבל.

    לעומת mt07 נראה לי באמת שהמכלולים בדיוק טובים יותר... ה mt07 אופנוע שלם בעיקר בגלל המנוע ועפ אחד מוגבל זה כנראה גי פוגע בכל החבילה.

    בקיצור, אני המצבך הייתי הולך כנראה על הדיוק

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. התלבטות ברכישת אופנוע A1
    על ידי OneBiker בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-03-2019, 12:57
  2. התלבטות ברכישת אופנוע ראשון 125 סמק
    על ידי lokimonsterson בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 07-02-2019, 08:43
  3. התלבטות ברכישת אופנוע ראשון A1
    על ידי Odedo בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-10-2018, 18:01
  4. התלבטות ברכישת אופנוע ראשון A1
    על ידי Odedo בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-10-2018, 14:57
  5. התלבטות ברכישת CB 500 לרוכב מתחיל
    על ידי nati88 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 21-03-2016, 20:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO