החיים קצת יותר מורכבים מזה - יש סיבות שונות שרוכבים עשויים לרדת בנפח, זו לא דרך חד סיטרית. אני אישית למשל עשיתי הפסקה מאופנועים לכמה שנים. אופנוע אחרון לפני החזרה היה 750 אבל חזרתי ל 390.
בגדול האופנוע יותר מתאים לרכיבה עירונית ובינעירונית לא ארוכה מדיי ובטח שלא בינעירונית ארוכה מאוד ויום יומית. זה נפח קטן בעל צילינדר אחד כך שמהירות השיוט הנוחה איתו היא סביב 130 בגדול שסלד יחסית גבוה. זה לא נוח או נעים או בריא למנוע לאורך נסיעות ארוכות מאוד.
היה לי crf250l לפניו ולפני כן קטנועים.. היום על mt07.
התחזוקה השוטפת אצלי הייתה רק שימון שרשרת וכמובן טיפולים במוסך. הכל עבר ללא תקלות.
אחרי 6 אלף הברקסים התחילו לעשות קצת רעשים אבל אחרי שיוף קטן בטיפול 7 הכל הסתדר.
כמו שאמרתי, אני מאוד נהנתי מהקלילות והזריזות שלו. מנוע סינגל כמעט הכי חזק ב a1.
אם אתם מחפש איכות ללא פשרות, זה לא האופנוע...
יש לו כל מיני שטיקים כמו כיבוי מסך וכו טכו... מצד שני אני לא נתקלתי בשום דבר קריטי ומה שכן הפריע לי (כמו הרפידות) טופל במוסך ללא שאלות.
אם אתה מחפש אופנוע מהנה מאוד באיכות טובה מאוד, קח אותו בחשבון.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
והצריכת דלק הייתה ליטר ל 28 קמ בממוצע ברכיבה יחסית רגוע.
כשלוחצי חזק יורדים ל 25 קמ לליטר
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
נסעתי עליו היום בנסיעת מבחן, חייב להגיד שמאוד הופתעתי.
כלי מאוד נוח, הרבה כוח זמין, זריז וקליל.
אך בסביבות ה130 קמש הרגשתי שהוא מאוד מתאמץ, יכולתי להמשיך עוד אבל כאב לי על המנוע החד בוכנתי.
האם אתה חושב שMT07 מוגבל יד שנייה יהיה אולי אופציה טובה יותר?
זה לא כלי ראשון שלי, יש לי מעט ניסיון ברכיבה ואני לא אחד שמתגרזן עם אופנועים אלא לרוב נוסע רגוע ומידי פעם פותח חזק.
התקציב הוא בסביבות ה38-40K, מה דעתך?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
נסעתי עליו היום בנסיעת מבחן, חייב להגיד שמאוד הופתעתי.
כלי מאוד נוח, הרבה כוח זמין, זריז וקליל.
אך בסביבות ה130 קמש הרגשתי שהוא מאוד מתאמץ, יכולתי להמשיך עוד אבל כאב לי על המנוע החד בוכנתי.
האם אתה חושב שMT07 מוגבל יד שנייה יהיה אולי אופציה טובה יותר?
זה לא כלי ראשון שלי, יש לי מעט ניסיון ברכיבה ואני לא אחד שמתגרזן עם אופנועים אלא לרוב נוסע רגוע ומידי פעם פותח חזק.
התקציב הוא בסביבות ה38-40K, מה דעתך?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
במבחנים שראיתי הדיוק סוגר 160 קמ"ש. כשעשיתי עליו נסיעת מבחן לא הרגשתי שהוא סובל ב130 קמ"ש אבל זה נכון שכל מנוע קטן יחייב הגעה לסל"ד גבוה יחסית ועדיין, אתה לא צריך להיות קרוב לאיזור של מנתק ההצתה ולא צריך לחשוש במיוחד לנסוע במהירות כזו.
היה לי נסיון עם אופנוע מוגבל אחר (SV650) שלא אהבתי, בין היתר בגלל ההגבלה של המנוע והמכלולים הפשוטים. הMT07 הוא גם כלי עם מכלולים פשוטים ולמעט המנוע העדיף (שאתה לא הולך לקבל בגלל ההגבלה) הדיוק 390 צריך להיות כלי טוב יותר ו"שלם" מבחינת ההתנהגות שלו.
כן בהחלט. בולמי ה WP על ה 390 הם ברמה גבוה יותר לדעתי.
אני יכול להגיד לך שכשחשבתי להחליף את ה 390 2016 עשיתי סיבוב על ה 07 לא מוגבל. כמובן שיותר כוח ומומנט מורגש ביחס ל 390, מהירות סופית שחוצה את ה 200, וגם שיוט במהירות גבוה יותר, אבל באופן כללי, לא חשבתי שזה שווה הפרש מחיר של 24 אלף בזמנו (חדש מול חדש).
בודאי. לדיוק יש מצערת חשמלית, קלאץ' מחליק, בולמים מצוינים, בלמים מצוינים, מסך TFT וכו. הוא קל משקל וההתנהגות שלו נהדרת. לSV650 וMT07 יש מנועים מצוינים וזהו בערך.
מנוע מצוין זה המון במידה ואתה מתכוון להחזיק אותו שנים ולשדרג את כל המסביב אבל פה מדובר באופנוע מוגבל ומסורס שאתה כנראה לא תחזיק שנים ומלכתחילה הוצאת עליו הרבה יותר כסף שעכשיו אין לך בשביל השדרוגים האלה. כסטוק, מהחברה, הדיוק הוא אופנוע "נכון" ומתאים יותר ואני גם מאמין שהוא יהנה ממנו הרבה יותר.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
130 זה בערך הגבול לאזור הנוחות של האופנוע.. אחכ מתחיל להיות פחות כיף אם כי בהחלט אפשרי לזמן מוגבל.
לעומת mt07 נראה לי באמת שהמכלולים בדיוק טובים יותר... ה mt07 אופנוע שלם בעיקר בגלל המנוע ועפ אחד מוגבל זה כנראה גי פוגע בכל החבילה.
בקיצור, אני המצבך הייתי הולך כנראה על הדיוק
Sent from my SM-G950F using Tapatalk