לדוקאטי יש חלקים ושיפורים בשפע.
לפאנטיק... מאיפה לך לדעת שלא ייצרו 500 חתיכות מהדגם ויפסיקו את היצור (או שהחברה תפשוט רגל)?
לאופנוע יומיומי, תמיד עדיף לרכוש אופנוע שמיוצר בכמויות גדולות יחסית ו/או חולק חלקים רבים עם דגמים אחרים.
לדעתי, היתרונות האלה של הדוקאטי מעניקים לו יתרון גורף. ולא בהכרח עקב היותו אופנוע טוב ומוצלח יותר.
לגבי עלות הטיפולים בדוקאטי - עיין בטבלת הטיפולים, והסר דאגה מלבך.
המרווחים עצמם נדיבים (אני אישית בוחר לצופף את החלפות השמ, וממליץ גם לאחרים לעשות כךן), והיבואן מתמחר את החלקים בצורה סבירה - "רק" פי 2-2.5 מחו"ל. עיון בטבלאות טיפולים מראה שטיפולים למונסטר 797 ב-24 אלף ק"מ הראשונים זולים יותר מאשר לנינג'ה 400 בהפרש ניכר (כמעט פי 2).
וכמו שאמרו מעלי, נשמע שבפועל אתה מחפש דו"ש. DR650 יעשה את מה שאתה מבקש, הוא זול לקניה ואחזקה, פשוט לטיפול ואמין.