פינג...
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
שלום שלום,
מתלבט בין sixty2 400 סמ"ק לבין fantic 500
או הצעה אחרת אם יש...
ביומיום רכיבה מודיעין הרצליה וחזרה.
פה שם רוצה את היכולת לשבילים הכבושים של בן שמן רבתי.
בדוקאטי אני חושש מעלות טיפולים גבוהה, ובפאנטיק באמינות לא מוכרת...
תודה,
א.
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
פינג...
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
לא זה ולא זה.... שניהם חסרי מיגון רוח אפקטיבי בנסיעה כזו. עדיף לך אדוונצ׳ר קטן או בינוני.
תודה, דווקא לדוקאטי ראיתי שיש אפשרות למגן רוח מסוים.
האם הוא לא אפקטיבי?
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
חשבתי על טנרה כאלטרנטיבה אבל נאמר לי שמעל 120 קמ"ש ועוד כל יום לטווח ארוך לא יעשה לו טוב...
כביש 6 כל יום זו המהירות הממוצעת
לא מחפש לקרוע את האספלט, אלא לשייט בבטיחות.
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
לדוקאטי יש חלקים ושיפורים בשפע.
לפאנטיק... מאיפה לך לדעת שלא ייצרו 500 חתיכות מהדגם ויפסיקו את היצור (או שהחברה תפשוט רגל)?
לאופנוע יומיומי, תמיד עדיף לרכוש אופנוע שמיוצר בכמויות גדולות יחסית ו/או חולק חלקים רבים עם דגמים אחרים.
לדעתי, היתרונות האלה של הדוקאטי מעניקים לו יתרון גורף. ולא בהכרח עקב היותו אופנוע טוב ומוצלח יותר.
לגבי עלות הטיפולים בדוקאטי - עיין בטבלת הטיפולים, והסר דאגה מלבך.
המרווחים עצמם נדיבים (אני אישית בוחר לצופף את החלפות השמ, וממליץ גם לאחרים לעשות כךן), והיבואן מתמחר את החלקים בצורה סבירה - "רק" פי 2-2.5 מחו"ל. עיון בטבלאות טיפולים מראה שטיפולים למונסטר 797 ב-24 אלף ק"מ הראשונים זולים יותר מאשר לנינג'ה 400 בהפרש ניכר (כמעט פי 2).
וכמו שאמרו מעלי, נשמע שבפועל אתה מחפש דו"ש. DR650 יעשה את מה שאתה מבקש, הוא זול לקניה ואחזקה, פשוט לטיפול ואמין.
נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 04-04-2019 בשעה 08:16.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
Dr650 לא יהיה נעים לרכיבה כזו ארוכה כל יום... אם כי הוא אכן מפתה מאד ובמחיר טוב יותר.
תודה על ההסבר המפורט לגבי התחזוקה
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
הסינגלים - טנרה/dr טובים ומתאימים למשימה - הבעיה היא בשיוט, פשוט לא נעים כאשר זה יומיומי.
מעבר לטווינים מקפיץ מחיר ורישיון (אפריקה) או מבטל שבילים (משפחת cb/ טרייסר וכו׳).
צריך להחליט מה הכיוון (כמה חשוב שבילים) ומה התקציב/רישיון.
אני לא רוצה להוציא יותר מ40 אשח, מקרי קצה ישקלו כל אחד לגופו.
לא רוצה אופנוע כביש טהור כמו cb או קטנוע סטייל טימקס.
120-130 קמ"ש מהירות שיוט מספקת, אם הדוקאטי עושה את זה ולא יראה סימני שחיקה אחרי שלושה חודשים הלוך ושוב, דיינו.
טיפולים באדיקות זו תפיסה שאני מסכים איתה וכמובן שעל דוג זה מתבקש עוד יותר בעיניי.
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
אישית, אני לא מבין או מתחבר לסקרמבלרים, הקטגוריה, לא אופנוע ספציפי.
לטעמי, בהינתן התקציב והנסיעה היומיומית הייתי בודק גם את ה500x. לא נראה לי שהוא נחות בשבילאות לעומת הדוקאטי.
תשקיע בנסיעות מבחן בכמה כלים, קח את הזמן ותחליט לפי מה שיתחבר לך הכי טוב.
אתה מתכוון cb500x?
אבדוק. יש כאלה להשכרה ליום שלם, אולי אקח לסיבוב ארוך יותר מהשעה שמקבלים בסוכנויות.
אופציה נוספת - ויסטרום 650 מוגבל, אבל גם בשבילים הוא מוגבל יותר מהסקרמבלר.
Sent from my LON-L29 using Tapatalk