ציטוט נכתב במקור על ידי Tamir159 צפיה בהודעה
תודה על העצות, מועיל.
אני גם מרגיש אחראי מספיק לעלות על כלי כבד ולא מרגיש את הצורך בהדרגה.
הבמוו ספציפית הרגיש לי כבד מדי, מגושם מדי. הבוקסר שתי בוכנות זה קטע בלי ספק. יחד עם זאת מאד מווברץ. נראה לי מתאים יוצר למרחבים ומדינות פחות צפופות מאתנו.
ההונדה בהחלט אופציה שפסחתי עליה. אבדוק גם
חג שמח,
ה NINE-T חיה עצלה..ואני ספציפית לא חזיר גז. אפשרי גם עם גולדווינג או K1600 לרכוב בארץ ולנצל אותם (בכוונה מקצין).
צריך להתרגל לכל דבר, ותלוי גם למה משווים. אני לא התחברתי לבוקסר, והניין-T הוא עם המנוע שלפני קירור הנוזל, משמע קצת יותר טרקטורי אפילו מהבוקסר החדש עם קירור הנוזל.. ואכן הכל לפי ההרגשה ורכיבות מבחן.
אנוכי נושק ת'-50 ומחזיק כבר יותר לסופ"שים 4-בשורה גרמני עם 1293 סמ"קים "צנועים" שרואה לעיטים מאוד רחוקות את ה 180 בקושי בפיקים של שטות.
למה אני צריך כזה?.. יכול לתת לי חצי מהנפח את אותו הדבר, א-ב-ל : אני יכול קודם כל !!! אני מת על הלוק שלו ועל הנוחיות שלספורטורינג גרמני עם זיווד הספורט הייחודי המקורי, והמומנט הליניארי שהוא פשוט יכול לקחת סיבוב בכ 40 קמ"ש בהילוך שישי ולהאיץ חזרה כאילו זה אוטומט.
והי, יש מלא ג'יאסים RT-ים XR-ים ועוד... כמו שלי, יש אולי אחדים בארץ. כשמגיע למפגשים או טיולים של המועדון למשל, כבר לא בדיוק מסתכלים על חבורת הגמלים המזוודים במיטב התוצרת לחצות יבשות שכל אחד עם תג מחיר של פי 2++ מה K13S 2009 שלי.
לפות"ש - בהצלחה בחזרה לתחום, הכי חשוב לרכוב בזהירות ושהבוסית בבית זורמת עם העניין.
אם אתה צריך ייעוץ, תפנה וננסה לעזור.