עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 28 מ 28

אשכול: עיצה למתחיל ישן.. נרשמתי כאן היום:)

  1. #16
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    אם אקח את עצמי כדוגמא, האופנוע האחרון עליו רכבתי על בסיס קבוע, היה CB750 של הונדה וזה היה בשנת 84... אחרי למעלה משלושים שנה, בשביל הנוסטלגיה, רכשתי סוזוקי 750 שנת 84 עליו רכבתי כשנה ואותו החלפתי ב- ZZR1200, עליו אני רוכב היום על בסיס יומיומי. ה-ZZR בן 17, עתיר שרירים, אך נטול אלקטרוניקה, לוקח בשמחה ובששון, סוס גדול כמוני, על 130 הקילוגרמים שלי, שמתפרסים על 190 ס"מ, שנבנו במהלך 60 השנים האחרונות. בא לך אופנוע, מגרד לך עתיר שרירים, לך על זה! לגיל, אין שום משמעות.
    Erez Ronen

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ממליץ לך לבדוק את הורסיס 1000, אופנוע נהדר לרוכבים שקולים שניתן לצמוח איתו,
    מבחינת הגובה שלך הוא מושלם, משקל נמוך יחסית מנוע 4 בשורה, שמתחת לסל"ד
    בינוני הוא חתלתול נחמד ויעיל, מעל 6000 סל"ד הופך עורו ויודע לתת הרבה מעבר לנדרש
    בגילנו, קניתי אותו חדש בסוף 2017 עשיתי איתו 20000 ק"מ ואני מאד מרוצה, כמו כפפה
    ליד, בחו,ל רכבתי על המתחרה הישיר ה-MT טרייסר 09 והוא היה לי עצבני משהו ונשמע עסוק
    כל הזמן בגלל 3 הצילינדרים שלו.
    היתרון הנוסף של הורסיס שהוא מאד נוח ומרווח לרכיבות ארוכות בשתיים או באחד, ויודע לשייט
    יפה כמעט בכל מהירות, האופנוע ידידותי מאד לא מאיים וסלחן על טעויות, ויחד עם זאת רוכב נחוש
    ומיומן יפתיע הרבה רוכבים.
    אני מתקרב במהירות רבה מדי ל-55 ועדיין מדי פעם קופץ לי הקוף...עם הורסיס יש לי נחת!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #18
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2019
    הודעות
    48
    שוב תודה על התגובות.
    לאופנוע מתחברים עם הרגש.
    מה שלי מתחבר אלה הנייקד בסגנון רטרו.
    דוקאטי בקפה רייסר הצליחו בענק לדעתי.. עלי זה עובד
    כל אלה עם הפיירינגס המגושמים לא עושים לי את זה.
    לכן שום דגם שלבמוו לא מצליח אתי, חוץ מסדרת הסקרמבלר, שלא נהנתי בנהיגה.
    אעדכן, מבטיח. שיהיה שבוע טוב לכל,
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

  4. #19
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2019
    הודעות
    48
    לא חשבתי שהצלחתי להעלות את התמונה, מאייפד. מסתבר שכן
    שלמות בעיני. כמה חבל שאין כזה עם מנוע טיפה יותר ידידותי

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    139
    Tamir ,לפני 4 שנים חזרתי לרכב אחרי הפסקה של 30 שנה.
    אפנוע אחרון בשנות ה 80 המוקדמות היה z1000 .
    האופנוע שבחרתי לשנתיים הראשונות cb500x , לאחר שנתיים
    עברתי ל tracer 700 חדש.
    אני בדעה : תתקדם בשלבים.גם היום אחרי 4 שנים של רכיבה וגיל מתקרב ל 60 אני חולם על tracer 900 או versys 1000 אבל חושש מהשניים.
    בכל מקרה , בהצלחה בבחירה.

  6. #21
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    ה NINE-T חיה עצלה..ואני ספציפית לא חזיר גז. אפשרי גם עם גולדווינג או K1600 לרכוב בארץ ולנצל אותם (בכוונה מקצין).
    צריך להתרגל לכל דבר, ותלוי גם למה משווים. אני לא התחברתי לבוקסר, והניין-T הוא עם המנוע שלפני קירור הנוזל, משמע קצת יותר טרקטורי אפילו מהבוקסר החדש עם קירור הנוזל.. ואכן הכל לפי ההרגשה ורכיבות מבחן.
    אנוכי נושק ת'-50 ומחזיק כבר יותר לסופ"שים 4-בשורה גרמני עם 1293 סמ"קים "צנועים" שרואה לעיטים מאוד רחוקות את ה 180 בקושי בפיקים של שטות.
    למה אני צריך כזה?.. יכול לתת לי חצי מהנפח את אותו הדבר, א-ב-ל : אני יכול קודם כל !!! אני מת על הלוק שלו ועל הנוחיות שלספורטורינג גרמני עם זיווד הספורט הייחודי המקורי, והמומנט הליניארי שהוא פשוט יכול לקחת סיבוב בכ 40 קמ"ש בהילוך שישי ולהאיץ חזרה כאילו זה אוטומט.
    והי, יש מלא ג'יאסים RT-ים XR-ים ועוד... כמו שלי, יש אולי אחדים בארץ. כשמגיע למפגשים או טיולים של המועדון למשל, כבר לא בדיוק מסתכלים על חבורת הגמלים המזוודים במיטב התוצרת לחצות יבשות שכל אחד עם תג מחיר של פי 2++ מה K13S 2009 שלי.
    לפות"ש - בהצלחה בחזרה לתחום, הכי חשוב לרכוב בזהירות ושהבוסית בבית זורמת עם העניין.
    אם אתה צריך ייעוץ, תפנה וננסה לעזור.
    בזמנו עשיתי רכיבת מבחן על ה R1200R, לא הייתי קורא לו עצל ולא הרגשתי שום טרטורים ורעידות, האופנוע זרם יותר מידי טוב והרגיש לי מאוד משעמם.
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tamir159 צפיה בהודעה
    שוב תודה על התגובות.
    לאופנוע מתחברים עם הרגש.
    מה שלי מתחבר אלה הנייקד בסגנון רטרו.
    דוקאטי בקפה רייסר הצליחו בענק לדעתי.. עלי זה עובד
    כל אלה עם הפיירינגס המגושמים לא עושים לי את זה.
    לכן שום דגם שלבמוו לא מצליח אתי, חוץ מסדרת הסקרמבלר, שלא נהנתי בנהיגה.
    אעדכן, מבטיח. שיהיה שבוע טוב לכל,
    ה NINE T בתצורת הקפה רייסר אחד האופנועים שיש, קח בחשבון שבדוקאטי הקניה של האופנוע זה החלק הזול, אחרי הפסקה ארוכה וחזרה לאופנוע שלא תשאר עם טעם מר בפה, בכל זאת אם תלך על המותג ותכווה, קח בחשבון שלא כל תחום הדו גלגלי מתנהל באותה הצורה.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    בזמנו עשיתי רכיבת מבחן על ה R1200R, לא הייתי קורא לו עצל ולא הרגשתי שום טרטורים ורעידות, האופנוע זרם יותר מידי טוב והרגיש לי מאוד משעמם.


    ה NINE T בתצורת הקפה רייסר אחד האופנועים שיש, קח בחשבון שבדוקאטי הקניה של האופנוע זה החלק הזול, אחרי הפסקה ארוכה וחזרה לאופנוע שלא תשאר עם טעם מר בפה, בכל זאת אם תלך על המותג ותכווה, קח בחשבון שלא כל תחום הדו גלגלי מתנהל באותה הצורה.
    הרייסר של במוו זה מכונות עינויים על שניים, גם במבחני הדרכים הבוחנים הכי מסוכסים אמרו שהפסקה אחרי חצי שעה רכיבה חובה.

    בכלל כל סדרת הnine T נחשבת ללא נוחה במיוחד שהnine T הרגיל נחשב להכי נוח בחבורה ומשם זה רק הולך ומתרדר.

    לפני הרכיבה על האורבן אמר לי בן אדם חכם שאני עומד לסבול, מכוון שאני קצת עקשן לפעמים הלכתי ועשיתי בכל זאת את רכיבת המבחן, בקיצור הייתי חוסך זמן וכסף אם הייתי מקשיב לו.

    לגבי דוקאטי לפחות בדגמים שמשתמשים במנוע קירור האוויר 803 יש אמינות סבירה פלוס.

  8. #23
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה

    לגבי דוקאטי לפחות בדגמים שמשתמשים במנוע קירור האוויר 803 יש אמינות סבירה פלוס.
    לגבי הדוקאטי לדעתי דיברנו על זה בעבר, היה לי דוקאטי שלא עשה לי חצי צרה, למרות ששמעתי על כלים שהלכו בהם מנועים אבל מצד שני יש גם יפנים שלא חפים מצרות, מחירי חלפים שערורייתים- כשאתה קונה מרצדס אתה לא באמת מצפה לשלם מחירים של סובארו, למיטב הבנתי אתה גר מעבר לים, תחשוב לבד מה המשתנה היחיד ששונה ביננו שהשאיר לי טעם מר, לצינור שהשחילו לי, ארגז וזלין לא היה מספיק.

  9. #24
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    לפות"ש, אם חושקת נפשך באופנוע רטרו/ונטאג' או קיצר במראה "של פעם" ותהיה מוכן להרחיב את האפשרויות מעבר למה שנאמר מעליי, אז אני מציע לך להתעניין בכלים הבאים:
    1- קוואסאקי W800 - מנוע טווין 800 סמ"ק לינארי וידידותי (מדיי), אמין, נוח ויכול לדבר אליך. מראה של שנות ה- 60. הפסיקו את ייצורם, אך מתוכנן לחזור בקרוב. תוכל למצוא כלים בני שנתיים במצב מעולה ובמחיר נוח.
    2- הטווינים החדשים של רויאל אינפלד. לא בטוח אם שיווקם החל בישראל (נראה לי שכן). מנועי טוון 650 סמ"ק, השאר אינפילד. טכנולוגיה מודרנית (יחסית לאינפילד!) ולא יחסר להם כלום מהרשימה שלך.
    3- אופנועי מונדיאל. בקרוב יתחיל שיווק בישראל. אומנם קטנים וחלשלושים 250 סמ"ק, אך מעוצבים מדהים.

    ובקשר למעבר לנפחים גדולים. אם יש לך משמעת עצמית, צניעות וכבוד לכלי עליו אתה רוכב, לא נראה שתהיה בעיה. אני עברתי מב.מ.וו 800 סמ"ק (שלא מדובר באופנוע מלהיב במיוחד) ל- ZZR1400 איתו ביליתי שנה וחצי ואיזה 12,000 ק"מ שהיו לעונג צרוף ובאתי לספר על זה.
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    לגבי הדוקאטי לדעתי דיברנו על זה בעבר, היה לי דוקאטי שלא עשה לי חצי צרה, למרות ששמעתי על כלים שהלכו בהם מנועים אבל מצד שני יש גם יפנים שלא חפים מצרות, מחירי חלפים שערורייתים- כשאתה קונה מרצדס אתה לא באמת מצפה לשלם מחירים של סובארו, למיטב הבנתי אתה גר מעבר לים, תחשוב לבד מה המשתנה היחיד ששונה ביננו שהשאיר לי טעם מר, לצינור שהשחילו לי, ארגז וזלין לא היה מספיק.
    אני מדבר על דגמים מאד ספציפים בליין אפ של דוקאטי ולא על דוקאטי כולה, ה797 והסקרמבלרים שמשתמשים במנוע ה803 (יש גם 400 ואת ה1100) שמה לא ידוע על בעיות מערכתיות ובסה"כ נחשבים אמינים.

    לגבי טיפולים לדוקאטי זה יקר גם בגרמניה וזה משהוא שמי שקונה צריך לשים את זה בחישובים שלו.
    המנועים של דוקאטי כמו ה803 צריכים יותר טיפולים מאופנועים אחרים כמו כיוון שסתומים תכוף יותר או חגורות הגומי הידועות של דוקאטי שעולות הון שמחליפים במוסך.

  11. #26
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2019
    הודעות
    48
    הבטחתי פעם שאעדכן..
    פתחתי את השרשור לפני כמעט חצי שנה.
    התלבטתי והתלבטתי. התנסיתי בנסיעות מבחן לרוב.
    הונדה, סוזוקי, ימאהה, הוסקוורנה, במוו, דוקאטי).. חייב להודות שנהניתי מהתהליך.
    הענף מתאפיין בשירות אדיב ומקצועי, זה בהחלט יפה.
    החלטתי אפילו שמוותר על הרעיון, שלעיתים מרגיש מטורף קצת..
    ואז בהחלטה דיי מהירה, הפור נפל..
    על האופנוע שעשה לי את זה ממש מהתחלה.
    התמונה מצורפת. מחר הוא יהיה בידיAC9C87FD-F463-484D-AD22-322CBF8AF24D.jpg

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    מברוק, למרות שלא מצליח לזהות...
    כמו אחרים בשרשור חזרתי לרכב אחרי כמעט 30 שנה ובחרתי בכלי יחסית חלש ואופי נוח. שמח על הבחירה למרות שאחליף אותו בקרוב.
    ממליץ בחום על קורס רכיבה מתקדמת ותרגול יזום להקניית הרגלים בהמשך. מעבר להיבט בטיחות גם מוסיף להנאה מהרכיבה.
    תהנה וסע בזהירות.

  13. #28
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    תתחדש על הדוקאטי!
    וגם... סע בזהירות...

אשכולות דומים

  1. עיצה לרכישת אופנוע חדש a1 - בייבי אדוונצ׳ר
    על ידי ירון בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 81
    הודעה אחרונה: 19-01-2020, 14:40
  2. קפיצה באוויר על אופנוע
    על ידי nihrider בפורום אוף טופיק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29-09-2016, 16:40
  3. סיפור על שליח פיצה
    על ידי ComanDo בפורום אוף טופיק
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 30-06-2016, 14:38
  4. היום עשיתי טסט בבוקר...מקבל תשובה היום בסביבות 5....
    על ידי אבירם* בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-12-2015, 00:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO