לא יודע אם זה פאקטור ברכישה שלך, אבל שים לב שיציאה של דגם חדש מורידה משמעותית את המחירון של הדגם היוצא.
אם תרצה למכור אותו, סביר להניח שאנשים יעדיפו ללכת על דגם חדש יותר בעוד כמה שקלים.
היום אחרי הנסיעת מבחן על ה CB500X החדש, החלטי ללכת על הדגם היוצא.
שהייתי בתל אביב אמרו לי שנשאר אחרון בצבע כסוף(הצבע שממש אהבתי לאופנוע הזה ושחור לא) אז מיד שחזרתי הביתה היום אחרי הנסיעת מבחן שהייתה בנתניה התקשרתי אליהם לשאול אם נשאר, אמרו שכן ושמתי מקדמה כדי שישמר לי האופנוע.
נעדכן אותכם שיגיע.
למתעניינים הCB500X החדש אכן מרגיש יותר אדוונצ'רי וזה כנראה פחות מה שחיפשתי.
דברים מהותיים שהיו לי שונים מאוד זה הכידון הרחב יותר, הקלאץ' המחליק ממש לא היה לי נוח(אולי בגלל שהידית הרגישה לי רחוק מידי או שנקודת חיבור של הקלאץ ממש ממש בסוף שזה מוזר, כנראה שלזה אפשר להתרגל.
הוא גבוה יותר.
מרגישים פחות את האספלט(שיכוך מיתלים אדוונצר'י אני מניח) שזה פחות אהבתי כי אז מרגישים פחות את החיבור של הצמיג לכביש אם הגלגל מאבד אחיזה(אני מניח שזה גם עוד משהו שמתרגלים אליו). בכלל באופנוע שלי אפשר להרגיש לפעמים מתי האחיזה יורדת מרוב שהמתלים קשיחים יחסית.
נערך לאחרונה על ידי FoxLight; 17-04-2019 בשעה 17:44.
לא יודע אם זה פאקטור ברכישה שלך, אבל שים לב שיציאה של דגם חדש מורידה משמעותית את המחירון של הדגם היוצא.
אם תרצה למכור אותו, סביר להניח שאנשים יעדיפו ללכת על דגם חדש יותר בעוד כמה שקלים.
רק הערה קטנה - "קלאץ' מחליק" זה לא משהו שאתה מרגיש בתפעול ידית הקלאץ'. זו בסה"כ מערכת, בעלת ערך בטיחותי גבוה, שמונעת נעילת גלגל אחורי בזמן הורדת הילוכים אגרסיבית. נכנסת לפעולה כשהמנוע עדיין בסל"ד גבוה ומנסה לכפות על הגלגל האחורי מהירות נמוכה. דבר, שבהעדר סליפר קלאץ', יכול להביא די בקלות לנעילת הגלגל האחורי והחלקתו על פני האספלט.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
***יש פורום מכירה - אתה מוזמן להשתמש בו. אל תתעלק על שרשורים אחרים מה גם שפות"ש כתב שהוא כבר הזמין אופנוע.
תודה - ההנהלה***
נערך לאחרונה על ידי uriar; 21-04-2019 בשעה 00:43.
WhatsApp Image 2019-05-01 at 17.57.46.jpg
a260576a-5951-45e8-8b2f-4cc542c7c269.jpg
בשעה טובה הגיע האופנוע.
מישהו יכול להסביר לי למה הקלאץ והברקס היו לי יותר נוחים באופנוע של הרכיבת מבחן?
פה הנקודת חיבור גם קצת מרגישה לי טיפה רחוקה יותר, אפשר לשנות את זה על ידי סיבוב של הטבעת שיש על הכבל קלאץ' לא?, אם כן לאיזה כיוון? או שעדיף כבר שאני אלך למוסך ואשאל, שיעזרו לי.
תתחדש!
האופנוע חדש ולכן הכל צריך להרגיש יחסית הדוק ולא לגמרי זורם. במהלך ההרצה, הדברים יתיישבו במקום והעסק ישתחרר.
לגבי המיקום של הקלאץ', הוא אכן בר כיוונון ובספר ההוראות מופיע הכיוונון המומלץ (גם כמה וגם איך) אבל הוא צריך להיות יחסית רחוק ע"מ לאפשר תפעול של קלאץ עם שתי אצבעות באופן שמאפשר הפרדה של הפלאטות בזמן שהידית לחוצה על שתי האצבעות האחרות, כמו בסרטון הזה:
https://youtu.be/xXiFtX3iMP4?t=69
אני גם מתכוון לנקודת החיכוך. היא צריכה להיות רחוקה יחסית על מנת שמשיכה לא מלאה של הידית (עד למרחק של עובי האצבע) תספיק על מנת לבצע הפרדה של הקלאץ'.
ושוב, אתה תמצא הוראות כיוונון מדויקות בספרון שקיבלת עם האופנוע.