לא בדיוק נכון, הכתבה אומנם מדברת על נהיגה ספורטיבית, אבל השיטה נכונה לכל סוג נהיגה.

אתה יכול ליישם את השיטה גם בנהיגה מנהלתית ולהגיע ללחץ אויר אופטימלי לאותו סוג נהיגה.
אל תשכח גם שאם אחד שוקל 70 קילו, והשני שוקל 100, צריך להיות טיפה הבדל בלחצי הניפוח ולא משנה באיזו נהיגה מדובר. ואפשר להוסיף גם מורכב לכל הסיפור.

זאת הסיבה ששאלתי אם יש שיטת בדיקה לאופנועים, כדי להגיע ללחץ ניפוח נכון בהתאם לסגנון הרכיבה שלי.