מידע מקיף לגבי צמיגים ולחץ אוויר:
http://www.msf-usa.org/downloads/mic...ide_2012v1.pdf
בגדול, כשאתה מחפש לעשות התאמה אישית של לחץ אוויר לסוג הרכיבה שלך אתה צריך לעשות דומה למדריך הזה:
http://www.mad-ducati.com/Articles/TirePressure.html
הרעיון המשחק הוא שהצמיג מתעוות תוך כדי רכיבה, העיוות הזה יוצר חום.
ככל שיש פחות אוויר בצמיג, הוא יתעוות יותר ויתחמם יותר
הלחץ שלך צריך להיות כך שברכיבה רגילה שלך, הטמפרטורה לא עולה יותר מדי, והלחץ אוויר עולה כמו שמתואר במדריך.
הסיבה שלא רוצים שיתחמם היא שזה גורם לשחיקה מוגברת לצמיג.
מצד שני, אם יש יותר מדי לחץ, הצמיג ישאר קר. צמיג קר = פחות אחיזה
יש נקודה ביניהם שאתה רוצה להגיע אליה
(כל המידע שלי רק מהמדריכים ולא מניסיון אישי)