מחפש את חוכמת ההמונים, ואלו שהתנסו עם הכלים הללו..
אחרי שנה וחצי מהנים מאוד על גבי cb500x שנת 2017 מתחיל לחשוב על השלב הבא.
כרגע עוד אין רשיון A, אבל זה יקרה בחודשים הקרובים.
בזמן הזה עשיתי כ 29 אלף ק״מ - נסיעה לעבודה וטיולים. הרבה טיולים (-:
אוהב את תחום האדוונצ׳ר, הייתי רוצה גם אופנוע שטח בחנייה אבל אין כסף להחזיק שני אופנועים..
בכל מקרה רכיבת כביש היא עיקר הנסיעה שלי.
הכיוון הוא לקנות עוד כשנתיים אפריקה טווין כשיהיה תקציב אז נכנס למשוואה שאלה נוספת.. שמירה על ערך הכלי הקיים.
שמירה על הערך לא היה בכלל בשיקולים ברכישה הראשונית - באתי לרכב לא לספור שקלים במכירה, אבל הקוף.. הוא רוצה לאמא..
לצערי אין להונדה מה להציע בטווח של בין cb500x לאפריקה.
אז מספר שאלות עולות במוחי הקודח, ופה הייתי רוצה את דעתכם:
1. לקחת גירסא חדשה של cb500x שהיא שדרוג מהקיים , שמירה על הערך ויהיה קל יותר לעשות טרייד לכלי מספר שלוש. אך בעצם דריכה במקום מבחינת הכרות עם כלים אחרים / ורשיון גדול יותר. (לא ממש מעוניין בnc 750)
2. ורסיס 650 - שנחשב כלי מהנה מאוד , ידרוש רשיון A ,עולה בערך כמו הcb500x , מוסיף לגיוון הכלים שאני מכיר וישמור על הערך.
לורסיס לדוגמא יש קוטר גלגלים ״17 מול ה״19 של הcb.
3. טנרה 660 שאומנם יוצאת גירסא חדשה שלו ה700 , אך עדיין רב הנסתר מהגלוי מבחינת יכולות ,בעיות של דגם חדש וכדומה.
מה אתם יכולים לספר על הטנרה 660, חוץ מזה שהוא מיושן (וידרוש רשיון A כמובן)
הטנרה יותר מוכוון לשטח מאשר לכביש - האם הוא יהיה נוח לרכיבות כביש ממושכות ?
האם מישהו שרכב על הכלי הזה יכול לשפוך אור על מה שטוב או רע בכלים הללו? (עדיף מול הcb500x).
תודה לעונים !