ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
כנעט כל הרכבים והאופנועים עושים יותר טיפולים בארצות הברית, תאוריית מזג האוויר לא תופסת כי מזג האוויר והתנאים שונים ממדינה למדינה בארצות הברית (בחלק תנאים קשים ובחלק לא).
זה ברור כשמש שזאת תעשיה שמגלגלת כסף ולדילרים בארצות הברית יש הרבה כח כדי לגרום ליצרנים להתישר לפי פילוסופיית השירות שלהם.

יש סידרה בארצות הברית כמו יצאת צדיק\ כלבוטק ובסידרה הזאת בדקו מוסכים מורשי יצרן (לא מוסכי מדרכה עלומי שם), כמעט בכולם גם שהגעת עם רכב שעבר רק 6000 ק"מ (עם 4000 ק"מ עד לטיפול) החליפו שמן מנוע פילטר ונוזל בלמים שלא לצורך.
מה שמתאר לגבי ארה"ב הוא נכון במידה רבה אבל מהצד השני, יש באירופה איזו מדיניות של תחרות בין יצרנים על מרווחי טיפולים ויש יצרנים שהרחיבו מאוד את הטווח בצורה מופקרת (כשפיאט, למשל, קבעו במשך כמה שנים מרווח טיפולים של שנתיים או 30K ק"מ ובסוף חזרו בהם). באירופה, יצרן הרכב לא כל כך מתאבל אם הכלי שהוא ייצר שפך מנוע אחרי 6-7 שנים בגלל שגרת טיפולים לקויה. זו גם הסיבה שVAG מוכרת מצוין באירופה אבל בארה"ב היא בגדר קוריוז בגלל האיכות הנמוכה מאוד של הרכבים שלה.