פלוקסוואגן ממש לא כוריוז בארצות הברית, מספיק לראות את כמות רכבי הדיזל שהיו בריקול שם כדי להבין זאת.
היו ברשותי 3 רכבים של VAG ושלושתם היו מצויינים, בנוסף אנשים מעבודה שאני מכיר שגרים מאד רחוק ומתניידים עם רכבי VAG על בסיס יומי חצו את ה200000 ק"מ ללא בעיה.
כנראה שצריך מוסכים שיודעים לעשות טיפולים.
חבר לרכיבה מאנגליה שאותו אני פוגש פעם בשנה ברכיבה משותפת עובד במארקטינג של רנו UK ובוודאות וממקור ראשון רנו UK פנו לרנו צרפת כדי להקטין את מרווח הטיפולים אחרי שרנו הגדילה אותו בגלל מרד מוסכים שאיים על כל האופרציה של רנו שם.