המספרים בין פולקסוואגן, במוו ומרצדס קרובים מאד במכירות 2018 בארצות הברית.
הרכב הנמכר ביותר של המותג VW הוא הטיגואן ולהאודי הוא הQ5 שהם בוודאות נכנסים לתוך הפרמיום שהדגם של הטיגואן האמריקאי מגיע באיבזור עשיר מאד ומנועים גדולים מהטיגואן האירופאית שממותגת נמוך יותר אבל מאובזרת בהתאם.
ואגב בכלל שכחנו את פורשה שהאמריקאים מתים עליה למרות שרובם לא יכולים להרשות לעצמם אחת.
אני כבר לא עוקב אחרי השוק ככה שאני לא יודע מי כרגע מחזיק בתואר היצרן הגדול ביותר, VAG או טויוטה אבל מה שבטוח VAG מהמובילות, יצרנית עם נוכחות גם בשווקים שהיא מוכרת פחות ואפילו בישראל ששירות גרוע ובעיות יחודיות הפילו את המכירות בהרבה מודלים מסוימים של היצרן הם מושא להערצה שמקבל המון הערכה והמותג אינו קוריוז.
עניין הקוריוז נראה יותר כמו משאלת לב אישית שלך אבל לא נראה שזה עומד להתגשם בשנים הקרובות באף מקום בעולם.
VAG לא מעניינת לי את התחת , אין לי כבר מכונית שלהם מסיבות תמכור (יחס תמורה/כסף), לגבי הזדהות על איזה הזדהות אתה מדבר? על זו למפלגה הנאצית בשנות ה40, תיהיה רציני לרגע, זה 4 גלגלים פח ומנוע אין לי רגש לזה ובטח לא הזדהות.
מכוניות מעולות אך לא מושלמות.