עמוד 4 מתוך 4 ראשוןראשון ... 234
תוצאות 46 עד 50 מ 50

אשכול: SV - תדירות טיפולים

  1. #46
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    סתם הרצתי בדיקה בcarsforum ולא מצאתי שום דבר רלוונטי מהלבנט. כנראה שבמוסכים בגרמניה מכירים את דפוסי הפעולה של משמרות האתיקה המקומיות...

    לגבי שותפויות, למזדה היתה בעבר שותפות עם פורד (מאזדה 3 היתה מבוססת על הפלטפורמה של הפוקוס אבל המנועים היו של מאזדה). השותפות הזו נגמרה כבר די מזמן והדורות האחרונים של המכוניות שלה הם אינטרינזיים. הפלטפורמות שלה עצמיות, המנועים שלה ייחודיים (סקייאקטיב, שלא לדבר על הסקייאקטיב X החדש או ההתעקשות ההיסטורית שלה להחזיק את מנועי הואנקל בחיים גם כשלא היה בזה הגיון) וגם התיבות שלה עצמיות (פלנטריות מפיתוח וייצור עצמי).
    לסובארו הקטנטנה היתה בדור הקודם שותפות של פלטפורמות עם טויוטה אבל הפלטפורמה הגלובלית בדור הנוכחי שלה היא ייחודית (ומצוינת). המנועים של סובארו הם ייחודיים מפיתוח וייצור עצמי (בוקסרים אלומיניום), התמסורת ייחודית (CVT מפיתוח וייצור עצמי), מערכת ההנעה שלה ייחודית (AWD סימטרית) ואפילו מערכות הבטיחות האקטיביות שלה ייחודיות (eyesight מבוססות על שתי מצלמות שמספקות "ראיה" סטראוסקופית) מפיתוח וייצור עצמי.
    על הונדה עם הVTEC וטויוטה עם ההיברידיות אין בכלל מה לדבר... זה ברור מאליו.
    לסוזוקי יש קטע משעשע על הסכם שת"פ כזה שהיא חתמה עם איזו חברה גרמנית בשם VAG, שגם רכשה 20% מהבעלות על סוזוקי. סוזוקי סיימה את ההסכם הזה כעבור שנתיים תוך שהיא יורקת אש וגופרית על חוסר תום לב מצד VAG (שמנסה להשתלט עליה), פניה לערכאות משפטיות בינלאומיות וסיום הסיפור בהחלטה משפטית שמצדדת בטענות של סוזוקי ומחייבת את VAG למכור את המניות שלה בחזרה. פרקטיקות פסולות? VAG? נוכלות? אנחנו באמת מופתעים?
    אז נשארנו עם ניסאן ומיצובישי - ע"ע קרלוס גוהן מהפוסט הקודם קודם שלי ובהתחשב במצב הדברים אני לא ממש אופתע אם גם השת"פ הזה יגיע לסיום בקרוב.

    בקיצור, זה לא נכון לטעון שהכל אותו דבר ובודאי שיש הבדלים משמעותיים באיכות של רכבים מתוצרים שונים. לא דומה טויוטה לVAG. לא דומה הונדה לקרייזלר.
    יש עוד שתפים, כמו מנועים של פורד בלנדרובר (לפחות בעבר) או מנועים משותפים בין פיזו במוו, מרצדס עם רנו (קנגו וטנדר), רנו עם סמארט (טווינגו) וזה רק מגרד את פני השטח.

    אתה יודע מה עזוב את שיתופי הפעולה, החלקים שמרכיבים את הרכב מגיעים בהרבה מקרים מאותו חברה, מערכת ניהול מנוע, מזרקים, בולמים, בלמים, חיישנים ועוד.

    לגבי הבעיה בחיבור הבולמים במזדה מקדימה יש לי את הריקול השקט שהם הוציאו שאומר שמתקנים רק אם הלקוח מתלונן, TSB שיצא בכל העולם, עוד דוגמא שהפורומים זה לא מדגם מייצג בדיוק כמו המדגמים לפני הבחירות נראה שאנשים מסתירים מידע רק בשביל לתדלק את המיתוס

  2. #47
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אם נכנס לאלקטרוניקה שם בכלל הכל אותו הדבר, שבבים של חברת אינפניון נמצאים בכל רכב חדש שמיוצר בעולם גם שכתוב בוש בחוץ השבבים של אינפניון בפנים.
    כמובן שזאת חברה גרמנית.

  3. #48
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    בודאי שיש שיתופי פעולה (ציינתי גם כמה כאלה בעצמי) אבל זה רחוק מלהעיד על זה שאין הבדלים עמוקים בין התוצרים השונים.
    כשמדובר בחלקים פריפריאליים (אלקטרוניים ולא אלקטרוניים, דוגמת כריות האויר הנפלאות של טקאטה), יש שורה של OEMים מסביב לעולם שמייצרים עבור החברות השונות. אלה חלקים פריפריאליים והיצרנים, איפה שניתן, דואגים ליתירות שמאפשרת להם לשבץ מוצרים מקבילים מOEMים שונים, בהתאם למחירים שהם מצליחים לקבל עליהם בזמן נתון.
    הנוכחות של ECU מתוצרת בוש או דלפי, עם מעבד של אינפינאון, ברודקום או TI לא ממש מעניינת אותך כצרכן. יצרן הרכב דואג לתכנת אותם בהתאם לפרמטרים שדרושים עבורו והתוצרים שהם מפיקים זהים. ההשפעה שלהם על האמינות של הרכיבים המכניים היא נמוכה למדי.
    גם לא דומות פשלות, שקורות לכל יצרן ומטופלות בריקולים (כולל ריקולים שקטים, שדווקא VAG מתמחה בהם מאוד בישראל) לבין בחירות מושכלות שמגלמות איכות נמוכה של יצרן, דוגמת חיבור של תיבת הילוכים פלימזית (DSG DQ200) למנועים חזקים יחסית (1.8 TSI) תוך הגבלה אלקטרונית של המומנט שהמנועים האלה מייצרים באופן שמעביר את מקסימום המומנט שהתיבה מסוגלת לסבול על פני כל עקומת הסל"ד שלו. מה שנקרא, הפעלה רציפה על סף כשל. והוא תמיד מגיע.

  4. #49
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    בודאי שיש שיתופי פעולה (ציינתי גם כמה כאלה בעצמי) אבל זה רחוק מלהעיד על זה שאין הבדלים עמוקים בין התוצרים השונים.
    כשמדובר בחלקים פריפריאליים (אלקטרוניים ולא אלקטרוניים, דוגמת כריות האויר הנפלאות של טקאטה), יש שורה של OEMים מסביב לעולם שמייצרים עבור החברות השונות. אלה חלקים פריפריאליים והיצרנים, איפה שניתן, דואגים ליתירות שמאפשרת להם לשבץ מוצרים מקבילים מOEMים שונים, בהתאם למחירים שהם מצליחים לקבל עליהם בזמן נתון.
    הנוכחות של ECU מתוצרת בוש או דלפי, עם מעבד של אינפינאון, ברודקום או TI לא ממש מעניינת אותך כצרכן. יצרן הרכב דואג לתכנת אותם בהתאם לפרמטרים שדרושים עבורו והתוצרים שהם מפיקים זהים. ההשפעה שלהם על האמינות של הרכיבים המכניים היא נמוכה למדי.
    גם לא דומות פשלות, שקורות לכל יצרן ומטופלות בריקולים (כולל ריקולים שקטים, שדווקא VAG מתמחה בהם מאוד בישראל) לבין בחירות מושכלות שמגלמות איכות נמוכה של יצרן, דוגמת חיבור של תיבת הילוכים פלימזית (DSG DQ200) למנועים חזקים יחסית (1.8 TSI) תוך הגבלה אלקטרונית של המומנט שהמנועים האלה מייצרים באופן שמעביר את מקסימום המומנט שהתיבה מסוגלת לסבול על פני כל עקומת הסל"ד שלו. מה שנקרא, הפעלה רציפה על סף כשל. והוא תמיד מגיע.
    אגב יש גם מפעלי Foundry שמייצרים את הרכב בשביל היצרנים כמו מגנה שטייר, כל זה מביא אותנו לעובדה שההבדלים בין הרכבים היום קטן מאי פעם.

    לגבי הגבלת המומנט זה קיים בהרבה מכוניות, לנדרובר למשל מגבילה את הדיסקברי ספורט כדי שלא יפרק את ההלדקס והמיסב הראשי של בק אקס.

  5. #50
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    100
    ציטוט נכתב במקור על ידי mrbig750 צפיה בהודעה
    עם ויסטרום , אבל אותו מנוע.
    בעבר ההמלצה למנוע הזה הייתה טיפולים כל 6. אח"כ היבואן העלה את זה לכל 12. המנוע לא השתנה.
    מה שאני עושה זה טיפולים כל 12 , והחלפת שמן ופילטר כל 6 (אפשר בקלות עצמאית)
    כבעלים של SV לשעבר .
    אני מסכים באופן מוחלט עם העצה שmrbig750 נתן לך .
    MB Vito 3.2L V6
    Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
    אין לי אופנוע גוועלאד

אשכולות דומים

  1. תדירות החלפת שמן מנוע
    על ידי eran ganz בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-09-2017, 16:33
  2. תדירות החלפת מישקולות וריאטור gdink 250
    על ידי mshraga בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 24-08-2017, 12:09
  3. סדרה 500 של הונדה,עלות טיפולים ומרווחי טיפולים
    על ידי Ybe בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 15-05-2017, 13:18
  4. באיזה תדירות אתם שוטפים את האופנוע?
    על ידי ScaryDude בפורום כללי
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 07-10-2015, 08:11
  5. קורסי רכיבה באיזה תדירות ולאורך כמה שנים
    על ידי rnnd בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 21-08-2015, 21:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO