
נכתב במקור על ידי
JohnnyDough
בודאי שיש שיתופי פעולה (ציינתי גם כמה כאלה בעצמי) אבל זה רחוק מלהעיד על זה שאין הבדלים עמוקים בין התוצרים השונים.
כשמדובר בחלקים פריפריאליים (אלקטרוניים ולא אלקטרוניים, דוגמת כריות האויר הנפלאות של טקאטה), יש שורה של OEMים מסביב לעולם שמייצרים עבור החברות השונות. אלה חלקים פריפריאליים והיצרנים, איפה שניתן, דואגים ליתירות שמאפשרת להם לשבץ מוצרים מקבילים מOEMים שונים, בהתאם למחירים שהם מצליחים לקבל עליהם בזמן נתון.
הנוכחות של ECU מתוצרת בוש או דלפי, עם מעבד של אינפינאון, ברודקום או TI לא ממש מעניינת אותך כצרכן. יצרן הרכב דואג לתכנת אותם בהתאם לפרמטרים שדרושים עבורו והתוצרים שהם מפיקים זהים. ההשפעה שלהם על האמינות של הרכיבים המכניים היא נמוכה למדי.
גם לא דומות פשלות, שקורות לכל יצרן ומטופלות בריקולים (כולל ריקולים שקטים, שדווקא VAG מתמחה בהם מאוד בישראל) לבין בחירות מושכלות שמגלמות איכות נמוכה של יצרן, דוגמת חיבור של תיבת הילוכים פלימזית (DSG DQ200) למנועים חזקים יחסית (1.8 TSI) תוך הגבלה אלקטרונית של המומנט שהמנועים האלה מייצרים באופן שמעביר את מקסימום המומנט שהתיבה מסוגלת לסבול על פני כל עקומת הסל"ד שלו. מה שנקרא, הפעלה רציפה על סף כשל. והוא תמיד מגיע.