תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: שאלה| האם מערכת פליטה מלאה של Aarrow פוגעת באחריות ל-Yamaha

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2019
    הודעות
    5

    שאלה| האם מערכת פליטה מלאה של Aarrow פוגעת באחריות ל-Yamaha

    שלום,

    ברשותי mt07 2018 באחריות ואני מחפש להתקין לו מערכת פליטה חדשה.

    האקרפוביץ נראה לי מעט יקר לכן התחלתי לבדוק בנוגע ל-Arrow, התקשרתי למטרו ואמרו שהם מאשרים אקרפוביץ (לא פוגע באחריות) אבל לא יודעים לגבי מערכות אחרות וגם לא ידוע מי יודע דבר בנושא.

    אם למישהו יש נסיון בנושא או חקר מעט אשמח לשמוע.
    תודה!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי zufp333 צפיה בהודעה
    שלום,

    ברשותי mt07 2018 באחריות ואני מחפש להתקין לו מערכת פליטה חדשה.

    האקרפוביץ נראה לי מעט יקר לכן התחלתי לבדוק בנוגע ל-Arrow, התקשרתי למטרו ואמרו שהם מאשרים אקרפוביץ (לא פוגע באחריות) אבל לא יודעים לגבי מערכות אחרות וגם לא ידוע מי יודע דבר בנושא.

    אם למישהו יש נסיון בנושא או חקר מעט אשמח לשמוע.
    תודה!
    כל מה שתוסיף לא דרכם רק יהווה מכשול בעתיד לקבלת אחריות, יכול להיות שהחוק איתך או שלא אבל זה מוסיף כאב ראש.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    ברור שכן פוגע.
    מערכת פול סיסטם היא לא חוקית על הכביש נקודה.
    לא רק בישראל אלא גם באירופה, גם היצרנים יעידו לך באתר, שימוש RACE בלבד.
    זה לא מונע כמובן מאנשים לקנות ולהתקין, וזה לא מונע מספקים וחנויות למכור בכיף, בגלל הסיבה הפשוטה ש99% תעבור טסט עם משתיק ואף אחד לא באמת יבדוק אם יש לך ממיר קטליטי או לא.
    מה שיבואנים כמו מטרו עושים, זה למכור מערכת "מאושרת" כמו אקרפוביץ (כי הם היבואן) ואז הם מעלימים עין ביודעין בנושא האחריות.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    ברור שכן פוגע.
    מערכת פול סיסטם היא לא חוקית על הכביש נקודה.
    לא רק בישראל אלא גם באירופה, גם היצרנים יעידו לך באתר, שימוש RACE בלבד.
    זה לא מונע כמובן מאנשים לקנות ולהתקין, וזה לא מונע מספקים וחנויות למכור בכיף, בגלל הסיבה הפשוטה ש99% תעבור טסט עם משתיק ואף אחד לא באמת יבדוק אם יש לך ממיר קטליטי או לא.
    מה שיבואנים כמו מטרו עושים, זה למכור מערכת "מאושרת" כמו אקרפוביץ (כי הם היבואן) ואז הם מעלימים עין ביודעין בנושא האחריות.
    מה שנמכר ע"י היבואנים אמור להיות גירסת ה street legal, וזה רק הדוד ולא פול סיסטם.
    באירופה בזמנו דגמים של אפריליה הגיעו עם אקרפוביץ או arrow, מהמפעל כדגם "מיוחד" שכמובן היה כרוך בתוספת תשלום, זה היה חוקי לגמרי וגם הרעש היה כמעט זהה לאגזוז המקורי

  5. #5
    Member הסמל האישי של oradul
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    32°06'57.7"N 34°56'20.5"E
    הודעות
    406
    אומר לך מה שאמרו לי בהונדה.
    רכשתי דוד אקרפוביץ' ממאיר במעמד הקניה.
    לא פוגע באחריות והם מטפלים באופן מלא.
    יכולתי לרכוש מה שבא לי ולא היה מפריע למוסך, אך אם הייתה קורת תקלה, והיו מגלים שהיא קשורה או נבעה ממה שהתקנתי, האחריות לא הייתה תופסת על התקלה/נזק אשר נגרם מרכיב זה.
    כלומר האחריות קיימת, אך לא למה שקרה בגלל הרכיב שהתקנתי.
    יכול להיות שכך זה גם אצל אחרים ויכול להיות שלא.
    פשוט תשאל את המוסך של מטרו.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי oradul צפיה בהודעה
    אומר לך מה שאמרו לי בהונדה.
    רכשתי דוד אקרפוביץ' ממאיר במעמד הקניה.
    לא פוגע באחריות והם מטפלים באופן מלא.
    יכולתי לרכוש מה שבא לי ולא היה מפריע למוסך, אך אם הייתה קורת תקלה, והיו מגלים שהיא קשורה או נבעה ממה שהתקנתי, האחריות לא הייתה תופסת על התקלה/נזק אשר נגרם מרכיב זה.
    כלומר האחריות קיימת, אך לא למה שקרה בגלל הרכיב שהתקנתי.
    יכול להיות שכך זה גם אצל אחרים ויכול להיות שלא.
    פשוט תשאל את המוסך של מטרו.
    אתה צודק אבל זה בתאוריה, במציאות הם יחפשו איך לצאת מההתחייבות שלהם לאחריות והתקנת אגזוז חלופי מספקת את זה.
    מהנסיון האישי שלי על כשל הנדסי ברור לכל בחרו KTM להאשים את השמן כי הטיפול האחרון לא נעשה במוסך שלהם.
    למיטב זיכרוני לפני כמה שנים טובות היה מי שהבוכנה יצאה מהמנוע והמוסך טען שזה בגלל burn out.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    100
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    ברור שכן פוגע.
    מערכת פול סיסטם היא לא חוקית על הכביש נקודה.
    לא רק בישראל אלא גם באירופה, גם היצרנים יעידו לך באתר, שימוש RACE בלבד.
    זה לא מונע כמובן מאנשים לקנות ולהתקין, וזה לא מונע מספקים וחנויות למכור בכיף, בגלל הסיבה הפשוטה ש99% תעבור טסט עם משתיק ואף אחד לא באמת יבדוק אם יש לך ממיר קטליטי או לא.
    מה שיבואנים כמו מטרו עושים, זה למכור מערכת "מאושרת" כמו אקרפוביץ (כי הם היבואן) ואז הם מעלימים עין ביודעין בנושא האחריות.
    מה זה החרא הזה שקראתי עכשיו ?
    מדובר בלהחליף את כל המערכת למערכת אחרת , לא מדובר בלהחליף את כל המערכת למערכת מסלול .
    מדובר ב street system .


    ציטוט נכתב במקור על ידי oradul צפיה בהודעה
    אומר לך מה שאמרו לי בהונדה.
    רכשתי דוד אקרפוביץ' ממאיר במעמד הקניה.
    לא פוגע באחריות והם מטפלים באופן מלא.
    יכולתי לרכוש מה שבא לי ולא היה מפריע למוסך, אך אם הייתה קורת תקלה, והיו מגלים שהיא קשורה או נבעה ממה שהתקנתי, האחריות לא הייתה תופסת על התקלה/נזק אשר נגרם מרכיב זה.
    כלומר האחריות קיימת, אך לא למה שקרה בגלל הרכיב שהתקנתי.
    יכול להיות שכך זה גם אצל אחרים ויכול להיות שלא.
    פשוט תשאל את המוסך של מטרו.
    בדיוק היתי אצל הונדה אופנועים [התעניינתי ב CBR650R החדש] הסבירו לי את תקנון האחריות שלהם .
    החלפת דוד פליטה לא פוגעת באחריות.
    החלפת מערכת פליטה שלמה כן פוגעת באחריות .

    הסיבה ? הדוד לא מתחבר למנוע , המערכת עצמה כן .
    זה סעיף טכני באחריות שאם פוגעים בו אז זה מדרון חלקלק שיבואנים יאלצו לתת אחריות לשינויים במנוע.
    MB Vito 3.2L V6
    Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
    אין לי אופנוע גוועלאד

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מה שנמכר ע"י היבואנים אמור להיות גירסת ה street legal, וזה רק הדוד ולא פול סיסטם.
    באירופה בזמנו דגמים של אפריליה הגיעו עם אקרפוביץ או arrow, מהמפעל כדגם "מיוחד" שכמובן היה כרוך בתוספת תשלום, זה היה חוקי לגמרי וגם הרעש היה כמעט זהה לאגזוז המקורי
    נכון, אבל פות"ש מדבר על פול סיסטם, שעוד בלי קשר לרעש, זה גם ללא הממיר הקטליטי, לא רק דוד.

    ציטוט נכתב במקור על ידי John צפיה בהודעה
    מה זה החרא הזה שקראתי עכשיו ?
    מדובר בלהחליף את כל המערכת למערכת אחרת , לא מדובר בלהחליף את כל המערכת למערכת מסלול .
    מדובר ב street system .




    בדיוק היתי אצל הונדה אופנועים [התעניינתי ב CBR650R החדש] הסבירו לי את תקנון האחריות שלהם .
    החלפת דוד פליטה לא פוגעת באחריות.
    החלפת מערכת פליטה שלמה כן פוגעת באחריות .

    הסיבה ? הדוד לא מתחבר למנוע , המערכת עצמה כן .
    זה סעיף טכני באחריות שאם פוגעים בו אז זה מדרון חלקלק שיבואנים יאלצו לתת אחריות לשינויים במנוע.
    אין דבר כזה סטריט סיסטם, "סטריט סיסטם" זה הצנרת המקומית עם הממיר ודוד שכולל משתיק, זה השילוב היחיד שיעמוד בתקן אירופאי.
    בלי משתיק ובלי ממיר קטליטי זה לא עומד בשום תקן.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    אין דבר כזה סטריט סיסטם, "סטריט סיסטם" זה הצנרת המקומית עם הממיר ודוד שכולל משתיק, זה השילוב היחיד שיעמוד בתקן אירופאי.
    בלי משתיק ובלי ממיר קטליטי זה לא עומד בשום תקן.
    יש דבר כזה
    https://www.racingonelab.com/prodott...id=10333&ln=en

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    100
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    נכון, אבל פות"ש מדבר על פול סיסטם, שעוד בלי קשר לרעש, זה גם ללא הממיר הקטליטי, לא רק דוד.

    אין דבר כזה סטריט סיסטם, "סטריט סיסטם" זה הצנרת המקומית עם הממיר ודוד שכולל משתיק, זה השילוב היחיד שיעמוד בתקן אירופאי.
    בלי משתיק ובלי ממיר קטליטי זה לא עומד בשום תקן.
    אממ כן יש דבר כזה .
    street system = מערכת "רחוב".
    track system = מערכת מקצועית למסלולים .

    Full system = מערכת שלמה קומפלט.
    ניתן להחליף לפול סיסטם חוקי לכביש ולפול סיסטם חוקי למסלול בלבד.

    המילה full system איננה מעידה על כך שמדובר במערכת למסלול או למערכת לכביש.
    היא רק מעידה על כך שמדובר במערכת שלמה.

    החלפת צנרת שלמה לצנרת מקצועיות יותר [חוקי לכביש] נעשת לרוב מסיבות של לחסוך במשקל , חומרים טובים יותר וזרימה יותר חופשית.
    באופנועים היצרנים מתחסכנים בעיקר בגלל שהם יודעים שהלקוח יחליף.
    המערכת פליטה שמגיעה עם אופנוע כסנדרט לרוב עשויה מתרכובת מתכתית של המיץ של הזבל.
    ברכב לא מתחסכנים ככה.
    אגב היצרנים עצמם מוכרים אופנועים עם מערכת FULL SYSTEM של אקרבויץ' אבל זה בדגמים המאובזרים עבור אלה שמוסיף אקסטרה כסף.
    למשל:
    ZX10RR
    ZZR1400-SPORT
    דוקאטי למינהם
    במוו
    ועוד


    תקח את זה להשוואה של עולם הרכב:
    remus מייצרת לרוב יצרניות הרכבים בעולם מערכות אגזוז שלמות.
    לקוחות שקונים רכבים מחליפים למערכת רמוס אחרת שכן חוקית לכביש בתוספת תשלום.
    לרוב עשוי מטטניום , קל , עמיד מאוד , סאונד עמוק , זרימה יותר חופשית ולא מזהם אוויר [חוקי לכביש].

    למה זה לא מגיע כבר עם הרכב ככה? חיסכון של היצרן.
    נערך לאחרונה על ידי John; 24-04-2019 בשעה 02:19.
    MB Vito 3.2L V6
    Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
    אין לי אופנוע גוועלאד

אשכולות דומים

  1. מהירות עודפת
    על ידי נעם 1 בפורום כללי
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 12-04-2018, 13:15
  2. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 01-04-2018, 08:13
  3. קבוצת רכישה מערכת פליטה arrow
    על ידי LiorShen בפורום פורום ציוד
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 03-09-2017, 11:50
  4. שכפול מחשבים עם תמונת מערכת - שאלה לאנשי ה system
    על ידי Tribalmistyc2 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 06-02-2017, 22:53
  5. מישהו התנסה בהזמנת מערכת פליטה מebay?
    על ידי nati321 בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-11-2015, 15:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO