עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 39 מ 39

אשכול: מה היתרון בצינורות בלימה מפלדה שזורה?

  1. #31
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    ראיתי פעם בסרטון שיש כאלו שנועלים את הידית ברקס עם אזיקון/חוט אבטחה לכמה שעות כדי לבדוק נזילות.
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  2. #32
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    או שקונים את הקיט של ארל לבדיקה ב- 125 דולר.

  3. #33
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    142
    איפה קונים? משלוח לארץ?
    ביקרתי באתר שלהם אבל אין מחירים.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    Grasshopper AT 2016
    Vstrom 650 2011
    CB250R 2011

  4. #34
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    לא חסר, לגבי משלוח תעבוד עם חברות כמו IDGU אן אחרות עם כתובת אמריקאית אם לא קיים משלוח לארץ, וודא רק שהמחיר הוא סופי לשילוח עד הבית.


    https://www.amazon.com/Earls-D016ERL-Pressure-Test-Kit/dp/B000A8MXNO


    https://www.holley.com/products/plum.../parts/D016ERL

    https://www.holley.com/products/plum...eed-flex_hose/

    https://www.amazon.com/s?k=earl%27s+...b_sb_ss_fb_1_9

    https://www.jegs.com/p/Earls/Earls-S...49412/10002/-1

    https://www.summitracing.com/int/sea...peed-flex-hose

  5. #35
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    הצינורות שלי בני 7. חשבתי להחליף לפלדה כדי לפנק קצת את מערכת הבלימה, אבל יש לי מחשבות שניות -

    - במדריך אין שום טיפול שוטף או כל אזכור של החלפת צינורות כל 4 או אי פעם. אף אחד לא ביקש.
    - אני קורא שאם הצינור משתפשף במשהו או נמתח, או מדברים לידו בקול רם או whatever, וכל מקום בטפלון שבפנים מקבל עיוות => גורר בעתיד כשל -
    https://www.dfwstangs.net/forums/4423823-post13.html
    - הצינור אמור להיות מצופה PVC מבחוץ. מה אם הוא משתפשף / מתקלף קצת והפלדה נחשפת? חלודה על קו בלימה לא נשמע מבטיח.

    - יש קיטים עם אחריות לכל החיים (Galfer, Spiegler), מה שנתן לי את המוטיבציה הראשונית, אבל אצלי יש ABS, אז מישהו גם צריך להכין את זה ידניקו => עוד מוקד כשל.


    זה היה משהו שחשבתי שיחדש ויחזק את מע' הבלימה, אבל אני רוצה ללכת לפי חוק היפוקרטס פה ולא לייצר חולשות חדשות שלא היו.

    הגומי פתאום נראה לי טוב - תסובב, תמתח. מגיב טיפה פחות טוב, big whoop.

    מישהו החליף לפלדה ויכול להעיד בכמה זה באמת משפר את הבלימה?

  6. #36
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    אחרי שראיתי את זה -

    וקראתי כאן -
    https://advrider.com/f/threads/steel.../#post-1313209

    והעובדה שאין קיט מוכן לאופנוע שלי, בעוד שיש קיט לגרסא ללא ה-ABS (למשל של Galfer / Spiegler), החלטתי לוותר בינתיים. מישהו בהערות בסרטון כתב שהוא החליף לפלדה כדי שהאקסית לא תחתוך לו את הצינורות, אבל טוענים שעם פלייר קטן אפשר לחתוך בכל מקרה, אז אפילו היתרון הזה מתמוסס. הבאסה העיקרית היא שאי אפשר לזהות בעין אם הטפלון בפנים נפגע, נשמע קצת בעייתי.

  7. #37
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בסירטון דברים שלא ממש קשורים לאופנוע או לא ממש חסרון.
    העובדה היא שהיום באופנועים שלא מוגדים כתקציב יש יותר אופנועים עם צינורות פלדה מאשר עם גומי.

    אגב ברכבים צינורות הגומי הם מקור הכנסה גדול למוסכים בחו"ל שדוחפים החלפה כל 4 שנים.

  8. #38
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    The ABS unit was a bee-otch to get ALL the bubbles out, in that I had to vacuum, and pump with the brake lever, and I went through two bottle of brake fluid by the time I'd finished. It took 5 hours, in that I'm slow and I triple checked everything, because brake failures are fatal. When I've done this before on standard brakes (non-ABS), the braking improvements were stunning, but with the ABS slop permanently in the system the improvements to the GS were barely noticeable.
    אם לא היה לי ABS הייתי הולך על זה - יש קיטים עם אחריות לכל החיים (גלפר, ספיגלר) ונשמע שיש שיפור מורגש ושימושי. במקרה של ABS, נראה לי שאני יותר פוגע בחסרונות מביתרונות לדעתי (אין לי GS אבל נראה לי הקונספט דומה). עדיין לא פסלתי על הסף, אבל החלטתי לחכות עם זה.

    לגבי ה-כל 4 שנים, בסרטון הוא אומר ההפך - שפרארי ושות' שמים גומי כדי לא להתעסק עם תחזוקה שוטפת.

  9. #39
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    מכוון שבABS יש יותר צנרת בריקון מלא של המערכת יש לעבוד קשה יותר כדי להוציא אוויר.
    כעיקרון למוסכים אמורה להיות מכונה כמו דיאליזה שעושה סירקולציה של חצי שעה עד שעה כדי להוציא את האוויר מהמערכת ללא ביזבוז של נוזל בלם.
    למרות זאת עם 600-700מ"ל הצלחתי לנקז בלי המכונה.
    אין ספק שצינורות פלדה שזורה הם המוצר הטוב יותר וגומי שגם מתחיל להעלם גם ככה לא מציג שום יתרון, למרות זאת כמו שאמרת עדיף או אפילו חובה להתקין קיט שמותאם לאופנוע שלך

אשכולות דומים

  1. בלימה בקטנוע
    על ידי שני בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-07-2017, 16:32
  2. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 26-06-2017, 23:28
  3. 5% משקל ופי 10 חזק מפלדה.
    על ידי levil בפורום אוף טופיק
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 18-05-2017, 17:25
  4. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 10-04-2017, 11:19
  5. למכירה צינורות פלדה שזורה של HEL
    על ידי yotams4 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-04-2017, 10:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO