או שקונים את הקיט של ארל לבדיקה ב- 125 דולר.
או שקונים את הקיט של ארל לבדיקה ב- 125 דולר.
איפה קונים? משלוח לארץ?
ביקרתי באתר שלהם אבל אין מחירים.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Grasshopper AT 2016
Vstrom 650 2011
CB250R 2011
לא חסר, לגבי משלוח תעבוד עם חברות כמו IDGU אן אחרות עם כתובת אמריקאית אם לא קיים משלוח לארץ, וודא רק שהמחיר הוא סופי לשילוח עד הבית.
https://www.amazon.com/Earls-D016ERL-Pressure-Test-Kit/dp/B000A8MXNO
https://www.holley.com/products/plum.../parts/D016ERL
https://www.holley.com/products/plum...eed-flex_hose/
https://www.amazon.com/s?k=earl%27s+...b_sb_ss_fb_1_9
https://www.jegs.com/p/Earls/Earls-S...49412/10002/-1
https://www.summitracing.com/int/sea...peed-flex-hose
הצינורות שלי בני 7. חשבתי להחליף לפלדה כדי לפנק קצת את מערכת הבלימה, אבל יש לי מחשבות שניות -
- במדריך אין שום טיפול שוטף או כל אזכור של החלפת צינורות כל 4 או אי פעם. אף אחד לא ביקש.
- אני קורא שאם הצינור משתפשף במשהו או נמתח, או מדברים לידו בקול רם או whatever, וכל מקום בטפלון שבפנים מקבל עיוות => גורר בעתיד כשל -
https://www.dfwstangs.net/forums/4423823-post13.html
- הצינור אמור להיות מצופה PVC מבחוץ. מה אם הוא משתפשף / מתקלף קצת והפלדה נחשפת? חלודה על קו בלימה לא נשמע מבטיח.
- יש קיטים עם אחריות לכל החיים (Galfer, Spiegler), מה שנתן לי את המוטיבציה הראשונית, אבל אצלי יש ABS, אז מישהו גם צריך להכין את זה ידניקו => עוד מוקד כשל.
זה היה משהו שחשבתי שיחדש ויחזק את מע' הבלימה, אבל אני רוצה ללכת לפי חוק היפוקרטס פה ולא לייצר חולשות חדשות שלא היו.
הגומי פתאום נראה לי טוב - תסובב, תמתח. מגיב טיפה פחות טוב, big whoop.
מישהו החליף לפלדה ויכול להעיד בכמה זה באמת משפר את הבלימה?
אחרי שראיתי את זה -
וקראתי כאן -
https://advrider.com/f/threads/steel.../#post-1313209
והעובדה שאין קיט מוכן לאופנוע שלי, בעוד שיש קיט לגרסא ללא ה-ABS (למשל של Galfer / Spiegler), החלטתי לוותר בינתיים. מישהו בהערות בסרטון כתב שהוא החליף לפלדה כדי שהאקסית לא תחתוך לו את הצינורות, אבל טוענים שעם פלייר קטן אפשר לחתוך בכל מקרה, אז אפילו היתרון הזה מתמוסס. הבאסה העיקרית היא שאי אפשר לזהות בעין אם הטפלון בפנים נפגע, נשמע קצת בעייתי.
בסירטון דברים שלא ממש קשורים לאופנוע או לא ממש חסרון.
העובדה היא שהיום באופנועים שלא מוגדים כתקציב יש יותר אופנועים עם צינורות פלדה מאשר עם גומי.
אגב ברכבים צינורות הגומי הם מקור הכנסה גדול למוסכים בחו"ל שדוחפים החלפה כל 4 שנים.
אם לא היה לי ABS הייתי הולך על זה - יש קיטים עם אחריות לכל החיים (גלפר, ספיגלר) ונשמע שיש שיפור מורגש ושימושי. במקרה של ABS, נראה לי שאני יותר פוגע בחסרונות מביתרונות לדעתי (אין לי GS אבל נראה לי הקונספט דומה). עדיין לא פסלתי על הסף, אבל החלטתי לחכות עם זה.The ABS unit was a bee-otch to get ALL the bubbles out, in that I had to vacuum, and pump with the brake lever, and I went through two bottle of brake fluid by the time I'd finished. It took 5 hours, in that I'm slow and I triple checked everything, because brake failures are fatal. When I've done this before on standard brakes (non-ABS), the braking improvements were stunning, but with the ABS slop permanently in the system the improvements to the GS were barely noticeable.
לגבי ה-כל 4 שנים, בסרטון הוא אומר ההפך - שפרארי ושות' שמים גומי כדי לא להתעסק עם תחזוקה שוטפת.
מכוון שבABS יש יותר צנרת בריקון מלא של המערכת יש לעבוד קשה יותר כדי להוציא אוויר.
כעיקרון למוסכים אמורה להיות מכונה כמו דיאליזה שעושה סירקולציה של חצי שעה עד שעה כדי להוציא את האוויר מהמערכת ללא ביזבוז של נוזל בלם.
למרות זאת עם 600-700מ"ל הצלחתי לנקז בלי המכונה.
אין ספק שצינורות פלדה שזורה הם המוצר הטוב יותר וגומי שגם מתחיל להעלם גם ככה לא מציג שום יתרון, למרות זאת כמו שאמרת עדיף או אפילו חובה להתקין קיט שמותאם לאופנוע שלך