ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
אם יש לך צרכים מיוחדים לבלימה. ובעיקר אם אתה רוכב במרוצים במסלול או רוכב כאילו זה מרוץ בכביש לך על זה.
אם בא לך צינורות מגניבים לך על זה.

היתרון בצינור פלדה שזורה על צינור גומי הוא בהעדר גמישות, מה שאמור לתת בלימה לינארית יותר או לפחות תחושה כזאת. בבלימה חזקה מאד קצה מהלך ידית בלם לא יהיה ספוגי.

מכיוון שלצרכים שלי זה מיותר, איני יכול להמליץ ואין לי מושג לגבי עלויות. כן הייתי ממליץ שלא לעשות קומבינה ולייצר צינורות בילום שכאלה אלא לרכוש סט ייעודי לאופנוע שלך.

איללכא...ובלימות מוצלחות
ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
בעיקר פלציבו
כשאתה מחליף צינורות אתה מחליף גם את הנוזל
לא הזכרתם את התיישנות הגומי, בכלל לא מובן בכלל איך ב2019 מייצרים עוד אופנועים עם זה, באירופה במוסכים מחליפים כל 4 עד 5 שנים את הצינורות גם ברכב מה שמעיד על מוצר נחות שדורש החלפה יחסית תכופה.

צינור פלדה שזורה שומר על הבלימה כמו ביום שהאופנוע יצא מהמפעל (בתנאי שהנוזל מוחלף בזמן) זה יתרון לכולם לא רק לרוכבים למסלול.

פעם אחרונה שהיה ברשותי אופנוע עם צינורות גומי היה לפני 15 שנה על ימאהה פייזר מאז דאגתי לקנות אופנועים שמגיעים עם צינורות פלדה שזורה במקור כי בדרך כלל בכאלו אופנועים שאר המכלולים איכותיים גם כן.