תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: כמה שאלות בנוגע לרישיון אופנוע a1

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2019
    הודעות
    3

    כמה שאלות בנוגע לרישיון אופנוע a1

    אני בשיעור 9 כבר, ויש לי עוד חודש טסט.
    אין לי רישיון לרכב פרטי או לקטנוע, ואין לי כלכך ניסיון עם חוקי התנועה, מן הסתם..

    1. האם כדי לי לקחת בחודש הזה יותר שיעורים מהמינימום? נגיד 17-20?

    2. חשבתי לקחת הלוואה של 40 אלף, בשביל ninja 400, האם זה שווה? משתלם?

    3. מה התקציב שאני צריך למיגון ביניוני?

    תודה לעונים 😄

  2. #2
    הכל נשמע סבבה, חוץ מהנינגה 400 וההלוואה.
    אתה צריך להתחיל מקטנוע 125 חבוט שתקנה בכמה אלפים, תפיל אותו תדפוק אותו תחליק איתו ואז אם עדיין תרצה, תעלה לנינגה 250.

    אבל לא מתחילים על כלי 400 סמק כשאין לך מושג מה זה תמרור עצור ובטח שלא לוקחים הלוואה בשבילו. יהיו לך הרבה הוצאות לא צפויות ועוד לא אמרתי מילה על הביטוח לרוכב טרי וצעיר.


    Sent from my S60 using Tapatalk

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    מי יישמע אמר שהוא הולך לקנות R1.
    לקנות כלי בכמה אלפים זה מתכון בטוח לבילוי ממושך במוסך הוצאת כספים מיותרים.
    עדיף לקנות כלי נורמלי ולהשקיע גם בקורס רכיבה מתקדם.
    אפשר גם להתחיל בנינגה 250.
    בכל מקרה לגבי הלוואה, אל תיקח מימון מלא (100%) בכל מקרה.
    אם אין לך כסף פנוי בכלל, תחסוך ואז תקנה.
    מיגון (קסדה,מעיל,כפפות) ייעלה באזור 2000 ₪.
    יכול לעלות פחות, בוודאות יכול לעלות יותר, וגם צריך לקחת בחשבון שהציוד שמוכרים לך ל4 עונות לא מתאים באמת לקיץ הישראלי ומתאים ל3 עונות (חורף,אביב וסתיו).

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    זה נינג'ה 400, לא 1400, הוא יהיה בסדר.

    אם אתה מרגיש לא מוכן לטסט וצריך להתרענן עוד קצת על חוקי התנועה אז כן, קח עוד שיעור-שניים. הדרכת רכיבה מתקדמת אחרי שתוציא את הרשיון תהיה הרבה יותר מועילה לכישורים שלך כרוכב.

    מיגון סביר - קסדה ב-1000-1200 (שארק/אייקון/HJC למיניהם), מעיל רב עונתי (לי יש של Laret ב-900, עובד מעולה, מיגון ברמה גבוהה), כפפות בכ-250 ומגני ברכיים במחיר זהה.

    תתרחק מהלוואות אם אין לך הון עצמי, אתה יכול למצוא את עצמך משלם על אופנוע שכבר אין לך הרבה, הרבה אחרי שאין לך אותו. בתקציב הרבה יותר נמוך תוכל לחפש לך נינג'ה/זד 300, סה"כ 6 סוסים ו-100 סמ"ק הבדל, והם יהיו כלי ראשון מעולה (כאחד שרכב עליהם מספר פעמים - מספיק ליומיום ואפילו לטיולים)

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    אם אתה מרגיש לא מוכן לטסט וצריך להתרענן עוד קצת על חוקי התנועה אז כן, קח עוד שיעור-שניים. הדרכת רכיבה מתקדמת אחרי שתוציא את הרשיון תהיה הרבה יותר מועילה לכישורים שלך כרוכב.
    שיעור-שניים? שיעור עולה 100 שח (בערך). גם אם תקח 20 שיעורים - זה רק 2000שח. הרבה (הרבה הרבה) פחות מכל העלויות אחרות. רק ציוד מיגון יעלה יותרץ

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הדיבור על הנינג'ה 400 הוא יותר בקטע של קניית אופנוע ראשון יקר. שבו כל החלקה קטנה עולה אלפי שקלים.
    אם אין צורך בנסיעות בינעירוניות ארוכות, הייתי הולך אפילו על דו"ש 250 דל פלסטיקה.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    הדיבור על הנינג'ה 400 הוא יותר בקטע של קניית אופנוע ראשון יקר. שבו כל החלקה קטנה עולה אלפי שקלים.
    אם אין צורך בנסיעות בינעירוניות ארוכות, הייתי הולך אפילו על דו"ש 250 דל פלסטיקה.
    צודק ב-100%. אתה לא מתחיל באופנוע 400 יקר אם לא נהגת לפני זה על שום דבר. גם יקר גם מסוכן. ועוד בהלוואה?!

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2019
    הודעות
    3
    שכחתי לציין שאני עובד בעבודה קבועה, האם זה משתנה רלוונטי?

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    לבנק זה משנה אם תיקח הלוואה.
    אבל שוב, אל תיקח מימון מלא לא משנה מה.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    אני דווקא חושב יותר כמו delirius1989. אם כבר הלוואה, וכלי ראשון בכביש ever, ועל נדרך תוכל לחסוך שקל שניים עם הביטוח, לא עדיף לקחת הלוואה של נניח 15 אש''ח, לקנות cbr250r עם מעט ק"מ ולעשות עליו את ההרצה שלך לכביש? הוא יתן לך מספיק כוח לבין עירוני קל, יהיה מספיק לחלוטין לעיר, ייתן את הלוק הספורטיבי, ויאפשר לך למשוך איתו שנה בכיף. הפלסטיקה תהיה יקרה לתיקון במידה ו, אז זה ייתן לך אקסטרה מוטיבציה לא להפיל אותו. מעל הכל, תוכל לסגור הלוואה על כל הסכום לתקופה קצרה יחסים, כך שגם הריבית לא תהיה גבוהה מידי

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2019
    הודעות
    3
    אם אני ילך על ה 250 סמק, האם כדי לקחת חדש חדש, או מיד2? אי אפשר לדעת מה עבר על האופנוע בבעלות הקודמת, ואני מעדיף שיהיה חדש ככה יש פחות דאגות..

  12. #12
    קח יד שניה, גם אם הכלי יהיה שחוט הרי אתה לא מתכוון להשאר איתו לנצח.
    המטרה שלך היא למצוא כלי שיהיה מספיק טוב כדי ללמוד ולהתנסות עליו לפרק זמן מסויים ומספיק זול כדי שלא יכאב לך מדי במידה שאתה מחסל אותו.


    Sent from my S60 using Tapatalk

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    יד שנייה זה מעולה, אל תיקח נבלה שחוטה שתצטרך לבלות איתה יותר במוסך מאשר בכביש.
    לדעתי גם חדש זה בסדר, בואו זה נינג'ה 250 לא צריך להגזים.
    פשוט תיקח קורס רכיבה מתקדמת בנוסף.
    עדיף מלקנות נבלה ולהשקיע את הכסף במוסכים.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    לגבי העלויות של הכל, היו כמה דיונים לפני.
    הנה אחד שאני זוכר:
    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...96%D7%A7%D7%94

אשכולות דומים

  1. מספר שאלות בנוגע להוצאת רשיון A2 ורכישת אופנוע חדש
    על ידי JohnnyDough בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 49
    הודעה אחרונה: 06-06-2018, 22:54
  2. שאלות והתלבטויות בנוגע לבנדיט 1200
    על ידי TundraOG בפורום כללי
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 12-02-2018, 10:57
  3. אופנוע לרישיון A1 המלצות
    על ידי אסף משיח בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-01-2018, 20:34
  4. שתי שאלות בנוגע לאופנועי a1
    על ידי mastery בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 13-10-2016, 01:18
  5. שלוש שאלות בנוגע ל wr250x
    על ידי o^2 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 21-02-2016, 10:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO